eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1489P, 1482P, 1479P, 1495P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Chodzież: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1489P, 1482P, 1479P, 1495P
Numer ogłoszenia: 73165 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu , Milcz 4, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdchodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1489P, 1482P, 1479P, 1495P.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr 1489P, 1482P, 1479P, 1495P Zakres robót: - oczyszczenie nawierzchni 36 500 m2 - remonty nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami 1 975 m2 - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie 33 500 m2 - podwójne powierzchniowe utrwalenie 3 000 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy : 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: w okresie ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 5 zadań odpowiadających swoim rodzajem, złożoności i stopniu trudności porównywalnym z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branża drogowa wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w ust. 2- 3 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium (spełnia), (nie spełnia) . Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę (spełnia) natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaję się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - według załącznika nr 2 do SWIZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz musi zawierać 5 zadań o wartości od 200 000 zł do 300 000 zł każde - według załącznika nr 5 do SWIZ (doświadczenie zawodowe). 2.2 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane branży drogowej - według załącznika nr 4 do SWIZ. 2.3 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.4 Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz należą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1 Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Formularz OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - o ile dotyczy. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, braku ich czytelności zamawiający może żądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznie byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art.26 ust.3 PZP.) 9. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.: a) określenie celu gospodarczego; b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi; 10. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ dokumenty wymienione w roz. IV pkt. 1 ppkt. 1.1 i 1.2. składa każdy z Wykonawców oddzielnie, z tym, że oświadczenie wymienione w pkt 1. ppkt 1.1) podpisują wszyscy w swoim imieniu, a kserokopie dokumentu wymienionego w pkt 1. ppkt 1.2.), podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca - Pełnomocnik (Lider Konsorcjum). Dokumenty wskazane w pkt. 2 i 3 niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiedni dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1oraz w § 1 ust.1 pkt.4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju ,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania składa odpowiedni dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdchodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu, Milcz 4, 64 -800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu, Milcz 4, 64 -800 Chodzież, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.