Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Bełchatów: Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali
oraz wektoryzacja treści mapy zasadniczejdla GMINY DRUŻBICE, powiat bełchatowski, woj. łódzkie.
Numer ogłoszenia: 73154 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul.Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 0-44 6358600, 6358679, fax 0-44 6358617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali oraz wektoryzacja treści mapy zasadniczejdla GMINY DRUŻBICE, powiat bełchatowski, woj. łódzkie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia wykonawca założy ewidencję budynków dla około 5 200 budynków oraz ~~ 100 lokali oraz wykona modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymogów rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynkow. Obszar opracowania wynosi 11 312 ha oraz 12 900 działek ewidencyjnych. W zakresie mapy zasadniczej wykonawca wykona opracowanie na powierzchni 1762 ha ( 196 arkuszy map do celów projektowych oraz inwentaryzacji urządzeń podziemnych w skali 1: 1000 w tym ~~ 230 km sieci uzbrojenia terenu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne określone ustawą: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz warunki szczegółowe poniżej opisane: 1) Wykonawca powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonywaniu prac o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia - zakładanie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja ewidencji gruntów a także opracowanie map zasadniczych oraz map do celów projektowych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na założeniu ewidencji budynków i modernizacji ewidencji gruntów oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu wektorowej mapy zasadniczej lub mapy do celów projektowych. 2) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu opracowań będących przedmiotem zamówienia oraz uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2. 3) Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane w niniejszej specyfikacji dokumenty i oświadczenia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty metodą: spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających zakresowi i wartości prac zbliżonych do przedmiotu zamówienia - zakładanie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja ewidencji gruntów a także opracowanie wektorowych map zasadniczych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejsze SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na założeniu ewidencji budynków i modernizacji ewidencji gruntów dla jednostki ewidencyjnej ( lub części jednostki ewidencyjnej) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł oraz co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu wektorowej mapy zasadniczej lub mapy do celów projektowych o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ 3) Kserokopii uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych osób wykonujących zamówienie, przy czym kierownik roboty musi mieć uprawnienia łącznie z zakresu 1 i 2. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast wyżej wymienionych dokumentów składa żądane dokumenty wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w § 2 rozporządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Starostwa Powiatowego w Bełchatowie ul Pabianicka 17/19 w pokoju nr 4 ( parter), zamówić listownie, faxem, pocztą e-mail (ggrygoruk@powiat-belchatowski.pl)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Dostawa wraz z montażem dźwigów kuchennych (...) w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja kuchni szpitalnej (etap II) w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dostosowanych do wykonywania zabiegów prostatektomii radykalnej z zastosowaniem systemu robotowego
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Wykonania prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie jednostki ewidencyjnej:321303_2 Gmina Darłowo: obręb Słowino - Słowinko 0024
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.