eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sporządzenie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Częstochowa: Sporządzenie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 73136 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych-17 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonania usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług ( ilości operatów szacunkowych), dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: 2 szt. operatów szacunkowych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.1 specyfikacji muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.2.1 specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.5.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji zawierający oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy na pisemny wniosek i w terminie wnioskowanym przez rzeczoznawcę, lecz nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych w przypadku braku możliwości dostępu do wycenianej działki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa, Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Waszyngtona 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej będącej własności Skarbu Państwa, położonej w Częstochowie przy ul. Rydza Śmigłego 26, oznaczonej jako działki nr: 1/165, 1/167 o łącznej pow. 0,1656 ha obręb 316, celem określenia wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu Izbie Celnej w Katowicach. - Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej będącej własnością Skarbu Państwa, położonej w Częstochowie przy ul. Kilińskiego 23 i 23a, oznaczonej jako działki nr: 9/1, 9/2 o łącznej pow. 0,1030 ha obręb 107, celem określenia wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu Prokuraturze Okręgowej w Częstochowie. - Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej będącej własnością Skarbu Państwa, położonej w Częstochowie przy ul. Legionów 24/30, oznaczonej jako działka nr 134/4 o pow. 1,1640 ha obręb 191, celem przekazania nieruchomości w trwały zarząd na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości i wysokość czynszu dzierżawnego nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie przy ul. Czecha 15, składającej się z części działki nr 220 obręb 22 o powierzchni gruntu około 1650 m2 i powierzchni użytkowej budynku 436,70 m2, kubaturze 1985,90 m3 (parter i I piętro). Ww. nieruchomość stanowi własność Gminy Miasta Częstochowy i uregulowana jest w KW Nr CZ1C/00093281/3. W omawianej nieruchomości znajduje się V Komisariat Policji na podstawie umowy użyczenia z dnia 26.03.2010r. Cel opracowania: dzierżawa nieruchomości (uzyskania czynszu dzierżawnego)/zamiana nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego (z wyodrębnieniem środków trwałych wg klasyfikacji środków trwałych), ustalających wartość nieruchomości gruntowej zabudowanej, stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowy, oznaczonej jako działka nr 3/10 o pow. 0,4619 ha, obręb 154, położonej w Częstochowie przy ul. Oleńki 22/30. Operat będzie sporządzany w celu przekazania nieruchomości w trwały zarząd na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Częstochowie i ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość :nieruchomości gruntowej Gminy położonej w Częstochowie przy ul. Goszczyńskiego oznaczonej w obrębie 250 jako działki nr: 61/85 o pow. 0.0022ha, 61/86 o pow. 0.0022ha, 61/87 o pow. 0.0022ha, 61/88 o pow. 0.0022ha, 61/89 o pow. 0.0022ha, 61/90 o pow. 0.0022ha, 61/91 o pow. 0.0022ha. Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość wynagrodzenia rocznego i jednorazowego za służebność gruntową polegającą na prawie przejazdu i przechodu przez działkę nr 61/92 (o pow. 0,3205ha) obręb 250 do każdej z poszczególnych działek nr: 61/85, 61/86, 61/87, 61/88, 61/89, 61/90, 61/91 ( każda działka o pow. 0,0022ha )obręb 250 - nieruchomości gruntowe stanowiące własność Gminy Miasto Częstochowa położone przy ul. Goszczyńskiego. Cel: sprzedaż w drodze przetargu ustnego nieograniczonego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego - prawa użytkowania wieczystego gruntu, składnika budowlanego i roślinnego dla nieruchomości oznaczonej w obrębie 195 jako działka nr 82/3 o pow. 0.0299 ha, położonej w Częstochowie przy ul. Legionów. Operat będzie sporządzany w celu wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa na rzecz Gminy Miasto Częstochowa na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi publicznej (specustawy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego (z wyodrębnieniem środków trwałych wg klasyfikacji środków trwałych), ustalających wartość nieruchomości gruntowej zabudowanej parkingiem oraz zieleńcem, stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowy, oznaczonej jako działka nr 91 o pow. 0,3515 ha, obręb 150, położonej w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 14 (KW CZ1C/00000592/8). Operat będzie sporządzany w celu przekazania nieruchomości w trwały zarząd na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Częstochowie i ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad.nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego: a) ustalającego wysokość czynszu dzierżawnego nieruchomości zabudowanej kortami tenisowymi i budynkiem socjalno-administracyjnym położonej w Częstochowie w Parku 3 Maja składającej się z części działki nr 3 obręb 152 o powierzchni gruntu około 5000 m2 i powierzchni użytkowej budynku około 290 m2 w rozbiciu na czynsz za grunt pod kortami i budynek wraz z inwentaryzacją ze wskazaniem samodzielnych lokali użytkowych, b) wycenę udokumentowanych nakładów poniesionych przez dotychczasowego użytkownika tj. Częstochowski Klub Tenisowy Victoria w Częstochowie, na które wyrażono zgodę zgodnie z umową, c) ustalającego wartość opisanej nieruchomości. Ww. nieruchomość stanowi własność Gminy Miasta Częstochowy i uregulowana jest w KW Nr CZ1C/00072490/8. Na omawianej nieruchomości znajdują się korty tenisowe i budynek administracyjno-socjalny użytkowane przez Częstochowski Klub Tenisowy Victoria. Operat będzie sporządzany w celu przeznaczenia nieruchomości do dzierżawy i pozyskiwania czynszu dzierżawnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad. nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla potrzeb naliczenia renty planistycznej spr. Nr MN.IV.6725.2.2012 ; ul. Mstowska 74/76 obr. 0128 dz. nr 41/5 o powierzchni 0,5594 ha. Zamawiający oczekuje wykonanie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zad. nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 21 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało do 4 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej. Zamawiający oczekuje wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zad. nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 8 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało od 5 do 9 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej. Zamawiający oczekuje wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zad. nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 5 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało od 10 do 26 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej. Zamawiający oczekuje wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zad. 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych - wycena dla potrzeb zbycia nieruchomości - ilość działek do wyceny: 65 szt. Operat szacunkowy dla nieruchomości niezabudowanych powinien uwzględniać elementy towarzyszące t.j. składnik budowlany (np. ogrodzenie, kostka brukowa itp.). W zadaniu przy zbyciu nieruchomości na poprawę warunków zagospodarowania działki przyległej, ze względu na metodę wyceny nieruchomości Zamawiający będzie zlecał do wyceny działki: przyległą i będącą przedmiotem zbycia. Wyżej wymieniona ilość działek może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zmawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zad. nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych - wycena dla potrzeb sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego - ilość działek do wyceny: 15 szt. Wyżej wymieniona ilość działek może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zmawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zad. nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych - ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości zajęte lub przeznaczone pod drogi publiczne - ilość działek do wyceny: 35 szt. Operat szacunkowy dla nieruchomości niezabudowanych powinien uwzględniać elementy towarzyszące t.j. składnik budowlany (np. ogrodzenie, kostka brukowa itp.) oraz składnik roślinny. Wyżej wymieniona ilość działek może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zmawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zad. nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia wysokości odszkodowania za wygasłe z mocy prawa, prawo użytkowania wieczystego działki nabytej na rzecz Skarbu Państwa w trybie art.98 ugn, na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Częstochowy nr GGN.I.74300-64/06 z dnia 14.04.2006r. zatwierdzającej projekt podziału - działka nr 60/3 o pow.0,0372 ha, obręb 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zad. nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności: ul. Złota, obr. 225, dz. nr 49/13,49/26,49/27,49/29,49/30, łączna powierzchnia 0,5147 ha; własność Skarb Państwa ( 5 działek).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zad. nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności: ul. Złota, obr. 225, dz. nr 51/1,51/3,51/5,51/6,50/1,50/2,50/3,50/4, łączna powierzchnia 0,6046 ha; własność Skarb Państwa (8 działek).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.