eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 7309 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Poznań: Remont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309796-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 340463-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17, 61841   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 785 210, faks 61 878 50 85, e-mail zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.105.2016.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prace remontowo - budowlane w lokalu mieszkalnym dla Rodzinnego Domu nr 6 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia określają: a) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana - załącznik nr 3 do umowy, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - załącznik nr 4 do umowy, d) Przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 5 do umowy, e) Przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik nr 6 do umowy, f) Projekty budowlano - wykonawcze (architektoniczno - budowlany oraz elektryczny) z załącznikami - załącznik nr 7 do umowy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących następujące czynności: ? wykonanie zasilania dodatkowych punktów świetlnych z istniejących obwodów oświetleniowych, ? dodanie brakujących gniazd wtyczkowych wg wytycznych Inwestora zasilanych z istniejących obwodów oraz z wykorzystaniem rezerwy w tablicy TM, ? wymiana opraw oświetleniowych w mieszkaniu, ? wymiana przewodu zasilającego wlz, ? wymiana istniejącego osprzętu gniazd wtykowych, łączników, ? dodanie dwóch wyłączników różnicowo-prądowych w tablicy TM, ? wymiana wentylatorów mechanicznych w łazienkach i WC, ? wymiana warstw stropowych i podłogowych, ? skucie spękań, ? szpachlowanie, ? malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z użytkownikiem, ? konserwacja drzwi wewnętrznych (opalanie, szpachlowanie, lakierobejca), ? demontaż i malowanie grzejników, ? wymiana warstw podłogowych, ? montaż nowej konstrukcji antresoli z drabinką, ? wykonanie faruszków ściennych z płytek, ? montaż nowych mebli kuchennych, okapu, zmywarki, zlewozmywaka, lodówki, ? hydroizolacje, ? wymiana płytek ściennych i podłogowych, malowanie, ? wymiana białego montażu. Sposób dokumentowania: Warunkiem zawarcia umowy jest przedłożenie oświadczenia, że osoby wykonujące wyżej wymienione czynności są zatrudnione na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca w okresie realizacji zamówienia zobowiązuje się do przygotowywania i dostarczania Zamawiającemu, na każde jego pisemne żądanie oświadczenia, że osoby realizujące przedmiot zamówienia są zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. Klauzula społeczna: realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudnią do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotne w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1) ustawy. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia określonej liczby osób bezrobotnych, Zamawiający w dniu podpisania umowy oraz na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie miał prawo żądania potwierdzenia przez Wykonawcę faktu ich zatrudnienia, zgodnie z zapisami § 7 ust. 2 lit. b) umowy. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zadeklarowanych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych określonych w § 10 ust 4 umowy." Aspekt środowiskowy: Wykonawca zapewnia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawny odbioru lub ponowne wykorzystanie. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy (załącznik nr 8 do SIWZ), minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 9 pkt 9,10 umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45210000-4, 45431000-7, 45450000-6, 45440000-3, 45332000-3, 45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
50 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDROM" Roman Siwecki ,  ,  ul. Gen. St. Maczka 16 / 8 ,  60-651,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 184861.75 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: realizacja dodatowych robót budowlanych - demontaż i montaż baterii umywalkowych, zywakowych, wannowych, urządzeń sanitarnych, wykonanie podejść odpływowych, wykonanie hydroizolacji zespolonej


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty stały się niezbędne do realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.