Ogłoszenie nr 7309 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Poznań: Remont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6
przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 309796-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 340463-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 785 210, faks
61 878 50 85, e-mail
zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.105.2016.MC
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace remontowo - budowlane w lokalu mieszkalnym dla Rodzinnego Domu nr 6 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia określają: a) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana - załącznik nr 3 do umowy, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - załącznik nr 4 do umowy, d) Przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 5 do umowy, e) Przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik nr 6 do umowy, f) Projekty budowlano - wykonawcze (architektoniczno - budowlany oraz elektryczny) z załącznikami - załącznik nr 7 do umowy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących następujące czynności: ? wykonanie zasilania dodatkowych punktów świetlnych z istniejących obwodów oświetleniowych, ? dodanie brakujących gniazd wtyczkowych wg wytycznych Inwestora zasilanych z istniejących obwodów oraz z wykorzystaniem rezerwy w tablicy TM, ? wymiana opraw oświetleniowych w mieszkaniu, ? wymiana przewodu zasilającego wlz, ? wymiana istniejącego osprzętu gniazd wtykowych, łączników, ? dodanie dwóch wyłączników różnicowo-prądowych w tablicy TM, ? wymiana wentylatorów mechanicznych w łazienkach i WC, ? wymiana warstw stropowych i podłogowych, ? skucie spękań, ? szpachlowanie, ? malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z użytkownikiem, ? konserwacja drzwi wewnętrznych (opalanie, szpachlowanie, lakierobejca), ? demontaż i malowanie grzejników, ? wymiana warstw podłogowych, ? montaż nowej konstrukcji antresoli z drabinką, ? wykonanie faruszków ściennych z płytek, ? montaż nowych mebli kuchennych, okapu, zmywarki, zlewozmywaka, lodówki, ? hydroizolacje, ? wymiana płytek ściennych i podłogowych, malowanie, ? wymiana białego montażu. Sposób dokumentowania: Warunkiem zawarcia umowy jest przedłożenie oświadczenia, że osoby wykonujące wyżej wymienione czynności są zatrudnione na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca w okresie realizacji zamówienia zobowiązuje się do przygotowywania i dostarczania Zamawiającemu, na każde jego pisemne żądanie oświadczenia, że osoby realizujące przedmiot zamówienia są zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. Klauzula społeczna: realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudnią do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotne w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1) ustawy. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia określonej liczby osób bezrobotnych, Zamawiający w dniu podpisania umowy oraz na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie miał prawo żądania potwierdzenia przez Wykonawcę faktu ich zatrudnienia, zgodnie z zapisami § 7 ust. 2 lit. b) umowy. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zadeklarowanych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych określonych w § 10 ust 4 umowy." Aspekt środowiskowy: Wykonawca zapewnia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawny odbioru lub ponowne wykorzystanie. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy (załącznik nr 8 do SIWZ), minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 9 pkt 9,10 umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane.
II.4) Główny kod CPV:
45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:45210000-4,
45431000-7,
45450000-6,
45440000-3,
45332000-3,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
50 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDROM" Roman Siwecki ,
,
ul. Gen. St. Maczka 16 / 8
,
60-651,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
realizacja dodatowych robót budowlanych - demontaż i montaż baterii umywalkowych, zywakowych, wannowych, urządzeń sanitarnych, wykonanie podejść odpływowych, wykonanie hydroizolacji zespolonej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Roboty stały się niezbędne do realizacji podstawowego przedmiotu zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- "Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy z rozbiórką części budynku wraz z infrastruk. w Ośnie Lubuskim przy ul. Rzepińskiej 11."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.