Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Wałbrzych: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów geodezyjnych na terenie miasta Wałbrzycha obręby 33, 39, 40, 41 Podgórze oraz dla miast Boguszów - Gorce, Głuszyca Miasto, Mieroszów Miasto
Numer ogłoszenia: 73052 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8460656, fax 074 8460674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów geodezyjnych na terenie miasta Wałbrzycha obręby 33, 39, 40, 41 Podgórze oraz dla miast Boguszów - Gorce, Głuszyca Miasto, Mieroszów Miasto.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: modernizację ewidencji gruntów polegającą na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 33, 39, 40, 41 Podgórze na terenie miasta Wałbrzycha oraz na terenie miast Boguszów-Gorce, Głuszyca i Mieroszów, zgodnie z projektem uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe wymagania: 1. posiadają doświadczenie w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia (wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegające na zakładaniu ewidencji budynków i lokali) 2. dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie nr 1 - pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz w zakresie nr 2 - rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych), o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, pok. 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, pok. 16 (kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla obrębów 33, 39, 40, 41 Podgórze w Wałbrzychu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: modernizację ewidencji gruntów polegającą na założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów nr 33, 39, 40, 41 Podgórze na terenie miasta Wałbrzycha zgodnie z projektem uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla Boguszowa - Gorce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: modernizację ewidencji gruntów polegającą na założeniu ewidencji budynków i lokali dla Boguszowa-Gorce zgodnie z projektem uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Założenie ewidencji budynków i lokali dla Głuszycy Miasto i Mieroszowa Miasto.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: modernizację ewidencji gruntów polegającą na założeniu ewidencji budynków i lokali dla Głuszycy i Mieroszowa, zgodnie z projektem uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.90.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Remont balkonów budynku " A" Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu w podziale na części.
- "Wałbrzych - dzielnice z sercem" - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- Najem długoterminowy fabrycznie nowych samochodów dla floty ZDKiUM w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.