eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubeninki › Przebudowa drogi gminnej, ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73038 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Dubeninki: Przebudowa drogi gminnej, ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, poddziałanie: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, typ operacji: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45532-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dubeninki, krajowy numer identyfikacyjny 53408400000, ul. ul. Mereckiego  27, 19504   Dubeninki, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. , faks , e-mail sekretarzug@dubeninki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dubeninki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej, ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi gminnej - ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach, gm. Dubeninki od km 0+000 do km 0+620 o długości 620 m, na terenie oznaczonym numerem ewidencyjnym 93, 93/1,147, obręb geodezyjny 20: Żytkiejmy w granicach pasa drogowego od drogi wojewódzkiej nr 651, obejmujących zmianę nawierzchni z bitumiczno-brukowej na bitumiczną. Początek drogi znajduje się w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 651 - ulicą G. Świerczewskiego o nawierzchni asfaltowej, a koniec w km 0+620 na istniejącej obecnie gruntowej części drogi. Odchyłki są minimalne (nieznaczne). Urządzenia obce jak wodociąg i telefon nie kolidują z planowanymi do wykonania robotami. Wodociąg - przyłącza przechodzą w kilku miejscach poprzecznie pod drogą. Inwestycja jest położona w miejscowości Żytkiejmy o łącznej długości 620 m. Zakresem opracowania objęto drogę gminną łączącą istniejącą zabudowę z drogą wojewódzką nr 651. W chwili obecnej na drodze znajduje się nawierzchnia z brukowca oraz nawierzchnia bitumiczna. Ciągi piesze stanowią chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Ruch pieszy odbywa się po chodnikach (w obszarze o dużej intensywności zabudowy) oraz po nawierzchni jezdni - w dalszym odcinku. W części, w której istniejąca nawierzchnia występuje jako nawierzchnia z brukowca, przewiduje się przebudowę nawierzchni jezdni polegającą na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni z brukowca - kruszywem łamanym o gr.śr,15 cm. Odcinek ten występuje na dł. 233m (od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego). Następny odcinek (od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do wjazdu do Kościoła o dł. 163m) jest z nawierzchni mineralno-bitumicznej, którą ze względu na zły stan przewidziano do wyrównania warstwą z kruszywa łamanego o śr. gr. 8 cm. Oba odcinki przewidziano do zmiany nawierzchni na nawierzchnię minralno - bitumiczną o szer. 4 m. Na następnym odcinku (od skrzyżowania z ulicą Szkolną do DW 651o dł. 224m) występuje jako nawierzchnia bitumiczna z licznymi nierównościami i ubytkami nawierzchni. Ze względu na przyległe chodniki oraz oddzielający je krawężnik zdecydowano się na wyfrezowanie istniejącej nawierzchni i ułożenie dwóch warstw nawierzchni bitumicznej o gr.5 i 4 cm. Szerokość nawierzchni na tym odcinku wynosić będzie 5,5 m. Zakres prac obejmuje karczowanie krzaków, odnowę rowów - roboty ziemne, brukowanie skarp przekopów i nasypów, wywiezienie nadmiaru ziemi z wykopów na odkład i rozplantowanie, dowiezienie pospółki do stabilizacji, wykonanie podbudowy - stabilizacji gruntu cementem, frezowanie i odczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, budowę dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej, umocnienie poboczy i zjazdów pospółką, oznakowanie pionowe drogi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT190417.24
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.,  pgkgoldap@o2.pl,  ul. Konstytucji 3 Maja 1a,  19-500,  Gołdap,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 231931.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231931.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248048.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.