To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 73025 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie modernizacji budynku warsztatu mechanicznego nr 36 w Stargardzie (PKOB 1274).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49647-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61849-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
810060937, ul.
ul. Narutowicza
17B,
70-240
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
26 1452026, faks
26 1452024, e-mail
rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie modernizacji budynku warsztatu mechanicznego nr 36 w Stargardzie (PKOB 1274).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):21/RB/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących dokończenie modernizacji budynku warsztatu mechanicznego nr 36 w Stargardzie (PKOB 1274). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - Projektach budowlanych i wykonawczych; - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; - Opinii geotechnicznej; - Przedmiarach robót po inwentaryzacji; - Załączniku nr 13 do SIWZ - pn. "Główny zakres robót do wykonania". Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: a) Zawiadomić zgodnie z wydaną Decyzją Nr 46/O/2015 Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, na podstawie pełnomocnictw zamawiającego o zakończeniu budowy, co najmniej 21 dni przed zamierzonym terminem zakończenia robót budowlanych (zdefiniowanych w SEKCJI A punkcie 4 ppkt 1). b) Wykonać remont pomieszczenia węzła cieplnego, znajdującego się w budynku 36. W ramach zadania Zmawiający podpisał z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. Stargard umowę nr 9/15 o przyłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej. Umowa określa zakres prac do wykonania odpowiednio przez Odbiorcę i Sprzedawcę i stanowi załącznik do niniejszej Specyfiki Przedmiotu Zamówienia. Pomieszczenie węzła należy przystosować pod względem architektoniczno- budowlanym, elektrycznym i sanitarnym - rozwiązania przedstawiono w dokumentacjach branżowych. W ramach omawianego zadania należy połączyć rozdzielacze wykonane przez PEC Stargard z instalacją w budynku 36 oraz siecią cieplną niskoparametrową, a także wykonać połączenie instalacji zimnej wody w zakresie uzupełniania zładu oraz instalację kanalizacji odwadniającej. c) Przekazać dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i wykonaną w 3 egz. dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także Instrukcja Obsługi Obiektu zawierająca m.in. instrukcje obsługi i eksploatacji: elementów obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem". d) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21). Sposób postępowania z odpadami: - W przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 (art. 17, ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT) podczas realizacji robót budowlanych rozbiórkowych Wykonawca jest zobowiązany do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie: kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI oraz przedstawiciel Administratora i Użytkownika powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania. - W przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego, a "kartę przekazania do utylizacji" jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. e) Udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia w tym serwisowanie zainstalowanych urządzeń i systemów w ramach otrzymanego wynagrodzenia. UWAGA: o Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. o Wykonawca zadania uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej, a wymagane Prawem budowlanym i przepisami szczególnymi. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, opinii geotechnicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dokumentacja niejawna (5 teczek), tj.: projekty wykonawcze (zagospodarowanie terenu, nawierzchnie drogowe, sieci elektroenergetyczne, sieci i przyłącza sanitarne, kanalizacja teletechniczna), jest do wglądu w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00÷14.00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z p. Markiem Rogalskim tel. 261 45-20-08. Wglądu mogą dokonać tylko osoby posiadające ważne "Poświadczenie bezpieczeństwa" lub pisemne upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej "ZASTRZEŻONE" zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1167) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, tj.: projektach budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach wykonawczych i opinii geotechnicznej (załącznik nr 8 do SIWZ), projektach dostępnych do wglądu na zasadach określonych w ust. 2, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45233250-6,
45231100-6,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ww. ustawy w dniu 25.04.2017 r. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jw., z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 4 437 000,00 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3512145.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Modernizacja dachu budynków warsztatowo-dydaktycznych Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej przy ul. Hożej 6 w Szczecinie - etap I
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Sztuczne zasilanie w miejscowości Wicie na odcinku wybrzeża km 260,690-261,190
- Dostawa, instalacja i uruchomienie dwóch sztuk aparatów do znieczulania.
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.