eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu realizowane w ramach zadania pod nazwąPoprawa funkcjonalności i parametrów technicznych układu drogowej sieci uzupełniającej poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Klonowej w Lubl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Lubliniec: Wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu realizowane w ramach zadania pod nazwą: Poprawa funkcjonalności i parametrów technicznych układu drogowej sieci uzupełniającej poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 73024 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu realizowane w ramach zadania pod nazwą: Poprawa funkcjonalności i parametrów technicznych układu drogowej sieci uzupełniającej poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu obejmujących swoim zakresem: rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej - 1175m2, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do gr. 14 cm - 12221m2, zabudowę studzienek ściekowych - 14 szt., wykonanie koryta gł. 50 cm - 12221m2, wykonanie koryta gł. 22 cm - 489m2, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej - 1816m2, wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA - 12221m2, wykonanie oznakowania poziomego - grubowarstwowe - 724m2, wykonanie oznakowania pionowego - 28 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej; dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej następującego sprzętu: a)rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 9m - 1 szt. b)równiarka - 1 szt. c)frezarka - 1 szt.; w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane związane z budową lub remontem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o wartości łącznej 4.000.000 zł, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej, niż 2.000.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT); spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, odpis uprawnień do kierowania robotami w specjalności drogowej, aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r., decyzję o wpisaniu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową lub remontem nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, o wartości łącznej 4.000.000 zł, w tym co najmniej jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej, niż 2.000.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT), z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wg zał. nr 9, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 7, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, w przypadku gdy wskazane osoby są osobami, którymi będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec, ul.Paderewskiego 7a, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok. nr 14 ul.Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Poprawa funkcjonalności i parametrów technicznych układu drogowego sieci uzupełniającej poprzez przebudowę drogi gminnej ul. Klonowej w Lublińcu jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.