eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa ul. Rybnej w Gnieźnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Gniezno: Przebudowa ul. Rybnej w Gnieźnie
Numer ogłoszenia: 72953 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Rybnej w Gnieźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę ul. Rybnej w Gnieźnie, w tym: 2.1.1. I Etap - jezdnia (od ul. św. Jana do ul. Przecznica z sięgaczem do ul. Grzybowo), 2.1.2. II Etap - chodnik i zjazdy strona lewa (od ul. św. Jana do ul. Przecznica), 2.1.3. III Etap - chodnik i zjazdy strona prawa (od ul. św. Jana do ul. Przecznica), 2.1.4. IV Etap - jezdnia (od ul. Przecznica do ul. Świętokrzyskiej), 2.1.5. V Etap - chodnik, zjazdy, schody strona lewa (od ul. Przecznica do ul. Świętokrzyskiej), 2.1.6. VI Etap - chodnik, zjazdy, pochylnia strona prawa (od ul. Przecznica do ul. Świętokrzyskiej), 2.1.7. Usunięcie kolizji elektroenergetycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym wzór umowy), projekty budowlane za szczegółowością projektów wykonawczych na roboty drogowe i usunięcie kolizji elektroenergetycznych, projekt stałej zmiany organizacji ruchu, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieścitysięcy złotych) do Urzędu Miejskiego w Gnieźnie, ul. Lecha 6, Referat Księgowości Budżetowej pokój Nr 36, zgodnie z pkt. 16 siwz, do dnia 18.04.2014 r., do godz. 12:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem postawionego warunku jest zweryfikowanie, czy Wykonawca wywiązywał się ze swoich dotychczasowych zobowiązań w sposób, który nie podważa poziomu jego kwalifikacji, kompetencji i rzetelności przy realizacji zleconych mu zadań. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj.: - min. trzy roboty z zakresu nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości brutto min. 600.000,00 zł każda, - min. trzy roboty z zakresu nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, klinkierowej, z płytek betonowych itp. o wartości brutto min. 350.000,00 zł każda, - min. dwie roboty z zakresu wykonanego odwodnienia (wpusty uliczne z przykanalikami, studnie kanalizacyjne itp.) o wartości brutto min. 30.000,00 zł każda, - min. dwie roboty z zakresu robót energetycznych, przy liniach kablowych NN i SN, o wartości brutto min. 10.000,00 zł każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami mogą być: - poświadczenie; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej; - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego ich wykonania;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia: frezarką; koparko-ładowarką kołową; sprężarką spalinową z młotem pneumatycznym; samochodem dostawczym; stopą wibracyjną spalinową; min. dwiema zagęszczarkami lub innym sprzętem tożsamym, dostosowanym do zagęszczania gruntu, stabilizacji tłucznia, betonu, kostki betonowej itp; skrapiarką do bitumu; rozkładarką mas bitumicznych o szerokości min. 4,00-6,00 m jednorazowo układanej warstwy betonu asfaltowego (układanie bez szwu); piłą do cięcia elementów betonowych; piłą do cięcia betonu asfaltowego; min. trzema samochodami wywrotkami, w tym min. jednym samochodem skrzyniowym; min. dwoma walcami stalowymi samojezdnymi dostosowanymi tonażem do rodzaju (podłoże gruntowe, stabilizacja, tłuczeń, beton itp.) i grubości wykonywanych warstw konstrukcyjnych nawierzchni, w tym min. jednym walcem 10 Mg. Ilość narzędzi i urządzeń, wykorzystanych do realizacji ww. budowy, winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - kierownikiem budowy posiadającym: ważne uprawnienia budowlane w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikami robót branżowych posiadającymi ważne uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. Każdy z nich winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - operatorami sprzętu (np. koparko - ładowarki, walca, rozściełacza, drobnego sprzętu - zagęszczarek, sprężarki itp.) - min. 3 osoby i robotnikami (np. robotnikami drogowymi, brukarzami, wykonującymi odwodnienie itp.) - min. 5 osób, - min. 2 osobami, które posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1 kV, - min. 2 osobami, które odbyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu. Osoby wyżej wymienione są niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j. t. ze zm.), Ustawą z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 j. t. ze zm.) oraz Ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz.U.2012.1059 j. t. ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - posiada aktualną opłaconą polisę w wysokości min. 1.500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z oferty winno wynikać, że polisa jest opłacona. - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w wysokości 1.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w pkt. III.3.2) ogłoszenia - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 3 do siwz;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności i warunki przeprowadzania zmian w umowie 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §3 umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, a których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 2. Zmiana terminu może być również spowodowana koniecznością udzielenia zamówień dodatkowych, niezbędnych do wykonania, dla umożliwienia kontynuowania zadania podstawowego. 3. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które są korzystne dla Zamawiającego, może Zamawiający wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji umowy. 4. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika budowy, akceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 5. W przypadku zmiany kierownika budowy lub innych osób odpowiedzialnych za realizację zadania, dopuszczalna jest zmiana zapisu umowy polegająca na wpisaniu osoby pełniącej tę funkcję. 6. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności sporządzane będą, na podstawie ww. protokołu konieczności, w drodze aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. Nr 42, w godz. 8-15, (cena formularza 250,00 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.