eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Miasta Podkowa Leśna poprzez obsługę 5 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Podkowa Leśna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 7292 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Podkowa Leśna: Usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Miasta Podkowa Leśna poprzez obsługę 5 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Podkowa Leśna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308860


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, krajowy numer identyfikacyjny 50713800000, ul. ul. Akacjowa  , 05807   Podkowa Leśna, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 7589878, 7589004, faks 227 589 003, e-mail urzadmiasta@podkowalesna.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.podkowalesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Miasta Podkowa Leśna poprzez obsługę 5 jednostek organizacyjnych działających na terenie miasta Podkowa Leśna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonawca zobowiązany będzie do otwarcia i prowadzenia rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych Miasta i 5 jednostek organizacyjnych tj.: 1. Urząd Miasta, 2. Przedszkole Miejskie im. Krasnala Hałabały, 3. Ośrodek Pomocy Społecznej, 4. Zespół Szkół w Podkowie Leśnej 5. Miejski Zespól Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Zakres usługi obejmuje m.in. 1. Prowadzenie rachunku bieżącego, 2. Prowadzenie rachunków pomocniczych (ok. 15 szt.), 3. Wypłaty i wpłaty gotówkowe (w PLN), 4. Realizacja czeków, 5. Uwzględnienie w ustalaniu wysokości środków do oprocentowania bieżących wpływów dnia (min. do godziny 1600), Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 6. Zagospodarowanie i lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych i długoterminowych (lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe, miesięczne, Overnight i inne dostępne w ofercie banku). Lokaty typu overnight bank będzie lokował automatycznie w dni robocze dwie godziny po zakończeniu pracy urzędu oraz w weekendy. 7. Zamawiający musi posiadać dostęp do wykonywania usługi w systemie elektronicznym, możliwość elektronicznego wykonywania operacji na rachunkach z dowolnej ilości stanowisk pracy Zamawiającego odrębnie dla każdej jednostki organizacyjnej, Zamawiający musi posiadać również możliwość złożenia dyspozycji środkami finansowymi w formie papierowej. 8. Korzystając z bankowości elektronicznej, Zamawiający musi posiadać dostęp do następujących usług: 1) dostęp do pełnej informacji o wszystkich rachunkach własnych i ich obrotach, 2) przeglądu historii operacji w pełnym rozbiciu analitycznym oraz przeglądu operacji bieżąco rejestrowanych na rachunkach, 3) rejestracji określonych operacji (przelewów z rachunku Zamawiającego na rachunki w oddziale banku lub w innych bankach), 4) bieżącego dysponowania środkami wpływającymi na rachunek, 5) zautomatyzowanie szeregu czynności przy rejestracji dyspozycji przelewu zmniejszając do minimum prawdopodobieństwo popełniania błędu (szablony przelewów, kontrola rachunków, kontrola uprawnień), 6) obsługa zleceń i wniosków, 7) tworzenie raportów na podstawie posiadanych danych oraz ich wydruk, w tym wydruki wyciągów bankowych na których będzie pełna informacja o: źródle płatności, adresie , rodzaju płatności, kwocie, tytule prawnym operacji. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej z winy Banku, umożliwi on realizację przelewów w formie papierowej bez ponoszenia z tego tytułu opłat i prowizji przez Zamawiającego. Takie sytuacje mogą mieć wyłącznie charakter wyjątkowy i Wykonawca winien wcześniej powiadomić Zamawiającego o takiej sytuacji. 9. Możliwość zaciągania kredytów w rachunku bieżącym Zamawiającego na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, 10. Przyjmowanie gotówki w formie bilonu i policzenie przez Wykonawcę bilonu, 11. Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń na potrzeby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego i jednostki na wniosek Zamawiającego, 12. W przypadku wpłaty wadium przez uczestników postępowania przetargowego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu ustalenie godziny obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, 13. Możliwość korzystania z usługi systemu identyfikacji masowych płatności SIMP dla płatności dotyczących podatków i opłat lokalnych. 14. Umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tyt. kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez zamawiającego rachunków bankowych bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 15. Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi i kontaktu w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. Każdorazowo Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie takiej osoby. Koszty obsługi bankowej: 1) będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy, 2) cena oferty musi zawierać wszelkie składowe, w tym również: a) koszt wykonywania usługi, w tym narzuty i dodatki dla Wykonawcy, b) inne koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu elektronicznego. Ponadto Wykonawca umożliwi bezpłatną instalację i bezpłatne korzystanie z usług bankowości elektronicznej . W przypadku wystąpienia awarii systemu Wykonawca gwarantuje możliwość korzystania z usługi typu teleserwis umożliwiającej telefoniczne uzyskanie informacji o stanie rachunków. Każda z jednostek organizacyjnych objętych przedmiotowym zamówieniem indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania oraz na takich samych warunkach finansowych wynikających z dokumentacji postępowania i złożonej przez Wykonawcę oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych, bez konieczności zmiany zawartej umowy. Rachunki będą otwierane i zamykane przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego i jednostek organizacyjnych objętych zawartą umową. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zgodnych z dokumentacją postępowania, zawartą umowa, a także zadeklarowanych w ofercie Wykonawcy. O zamówienie mogą ubiegać się banki , które mają siedzibę, oddział lub filię na terenie miasta Podkowa Leśna oraz banki, które oddalone są od centrum Miasta Podkowa Leśna nie więcej niż 15 km. i dojazd samochodem drogami publicznymi w godzinach szczytu nie przekroczy 15 minut. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. Do oceny przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: 1. Uchwała budżetowa na rok 2016 Miasta Podkowa leśna . -znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.podkowalesna.pl 2. Sprawozdanie Rb NDS za II kw 2016 r.zał.nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia 3. Sprawozdanie Rb Z za II kw 2016 .r. zał.nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że: 1. Nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Banki na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Banki własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ, 2. Informacje o osobach jakie reprezentują Miasto podkowa Leśna są dostępne na stronie internetowej www.podkowalesna.pl. , 3. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na obsługę bankową budżetu Miasta Podkowa leśna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66112000-8, 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT0.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BANK PKO S.A. I Mazowieckie Centrum Korporacyjne w Warszawie Ul.Kłopotowskiego 15 00-987 Warszawa,  ,  Ul.Kłopotowskiego 15,  00-987,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 0.4
Oferta z najniższą ceną/kosztem 0.4
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74080.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.