eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaborze › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu, ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2016/2017 w terminie od 01. 09. 2016 r. do 31. 12. 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Zaborze: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu, ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2016/2017 w terminie od 01. 09. 2016 r. do 31. 12. 2016 r.
Numer ogłoszenia: 72929 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej , ul. Jezioro 2, 32-600 Zaborze, woj. małopolskie, tel. 0-33 8440219, faks 0-33 8440219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2zaborze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu, ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2016/2017 w terminie od 01. 09. 2016 r. do 31. 12. 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów i ich opiekunów dojeżdżających do Gimnazjum Gminnego Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu, ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w roku szkolnym 2016/2017w terminie od 01. 09. 2016 do 31. 12. 2016 r. 2. Trasy dowozu: a) TRASA I: Oświęcim - Stare Stawy - Stawy Grojeckie - Grojec - Łazy - Zaborze Gimnazjum. Trasa liczy ok 18 km na jeden kurs ( od pierwszego przystanku do przystanku przy gimnazjum) na trasie będzie dojeżdżało ok 94 uczniów i 2 opiekunów.Przystanki na trasie: Oświęcim - Stare Stawy - Spółdzielnia, Oświęcim Stare Stawy, Stawy Grojeckie ul. Adolfin, Stawy Grojeckie - Bar Oleńka, Stawy Grojeckie Stary Młyn, Stawy Grojeckie ul. Radziwiłł, Grojec Leśna Grobel, Grojec Krzyżówka, Grojec ul. Jagiellończyka, Grojec Dom Ludowy, Grojec Domżał, Łazy Staw, Łazy Hyrdzie, Zaborze Gimnazjum, b) TRASA II: Stawy Monowskie - Włosienica - Poręba Wielka - Zaborze Gimnazjum. Trasa liczy ok 25 km na jeden kurs (od pierwszego przystanku do przystanku przy gimnazjum), na trasie będzie dojeżdżało ok 137 uczniów i 2 opiekunów. Przystanki na trasie: Oświęcim Monowice, Oświęcim Dworzec Fabryczny, Włosienica Golcowiec, Stawy Monowskie Centrum, Włosienica Dolna - Bar, Włosienica Szkoła, Włosienica Centrum, Włosienica Górna, Poręba Wielka II, Poręba Wielka Podstawie, Dalachowice Krzyżówka, Poręba Wielka Krzyżówka, Poręba Wielka ul. Wąska, Poręba Wielka Madejówka, Poręba Wielka Pólka, Poręba Wielka Zalesie, Poręba Wielka Cmentarz, Poręba Wielka Remiza, Poręba Wielka ul. Ruczaj, Poręba Wielka ul. Leśniczówka, Poręba Wielka ul. Przedzieleń, Zaborze Gimnazjum. 3. Opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz w czasie ich odwozu zapewnia Gimnazjum Gminne nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu. 4. Zamawiający podaje wstępne ustalenia dotyczące kursów i godzin dowozu uczniów na obu trasach do gimnazjum w poszczególne dni tygodnia: TRASA I: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - dowóz godz.:7:45, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45, odwóz; I Kurs godz. 14:30 II Kurs godz. 15:20, TRASA II: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - dowóz godz.:7:45, odwóz: I Kurs godz. 13:40, II Kurs godz. 14:30, środa - dowóz godz. 7:45, odwóz; I Kurs godz. 14:30 II Kurs godz. 15:20. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą z trzydniowym wyprzedzeniem. 6. Uczniowie korzystać będą z przewozu w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Zamawiający informuje, że w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego uczniowie mogą korzystać z przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego), po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 8. Przystanki dla uczniów na trasach wyznacza Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie przystanków. 9.Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w czasie roku szkolnego mogą ulec zmianie (np.,długotrwałej choroby, zdarzeń losowych). Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 10. Zamawiający najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem usługi dostarczy Wykonawcy imienną listę uczniów i opiekunów, którzy będą korzystali z przewozu. 11. Wykonawca wystawi imienne bilety miesięczne na każdy miesiąc, dla każdego ucznia i opiekuna indywidualnie na podstawie listy, o której mowa w ust. 10. 12. Zamawiający potwierdzi aktualność listy uczniów i opiekunów, o której mowa w ust. 10. do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc na który bilety zostaną wystawione, w razie konieczności poinformuje Wykonawcę, o konieczności zmiany listy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w tym roszczenia finansowe. 13. Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej liczby środków transportu - autobusów, zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia - dysponować środkami transportu o ilości miejsc zapewniających przewóz przewidywanej liczby uczniów i opiekunów na każdej z tras, sprawnymi technicznie w celu zagwarantowania bezpieczeństwa przewożonych pasażerów. 14. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in.: 1) zapewnić ubezpieczenie pojazdu, którym będą przewożeni uczniowie wraz z opiekunami, 2) zapewnić ubezpieczenie przewożonych uczniów i opiekunów, 3) zapewnić przewożonym uczniom i opiekunom przewidziane prawem warunki bezpieczeństwa i odpowiedniego standardu przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pełna sprawność techniczną środka transportu, 4) ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją pojazdu i uiszczania opłat oraz kar nałożonych na niego przez właściwe organy, 5) posiadać wszystkie ważne wymagane przepisami dokumenty przewozowe, które na żądanie Zamawiającego powinien okazać, 6) w razie wystąpienia przejściowych okoliczności od niego niezależnych, a uniemożliwiających mu świadczenie usług objętych umową, we własnym zakresie, na własny koszt zapewni pojazdy zastępcze o parametrach nie gorszych niż jego pojazdy oraz osoby, które w jego imieniu i za pisemna zgodą Zamawiającego będą świadczyć usługi. Zapewnienie zastępczego pojazdu nastąpi w czasie maksymalnie do 60 minut od zdarzenia, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących i stojących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. W przypadku gdy wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępcze usługi na koszt Wykonawcy i naliczy Wykonawcy karę, za nienależyte wykonanie obowiązków umownych. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować krótszy czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii, zatrzymania pojazdu w trakcie świadczenia usług objętych umową . UWAGA: czas podstawiania pojazdu zastępczego stanowi drugie kryterium oceny ofert (czas reakcji) patrz część XVI SIWZ 7) przedłożyć szczegółowy rozkład jazdy autobusów dowożących uczniów na obu trasach. 15. Przed przystąpieniem do wyceny usług, Wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informację dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia...

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia - licencję - n wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 1414)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w tym zakresie musi wykazać się, że dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zamówienia autobusami dopuszczonymi do ruchu posiadającymi aktualne przeglądy techniczne oraz ubezpieczenie OC umożliwiającymi wszystkim uprawnionym uczniom i opiekunom bezpieczny przejazd na poszczególnych trasach (tj. na trasie przewozu Grojec ok. 94 uczniów i na trasie przewozu Włosienica ok. 137 uczniów.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w w/w zakresie: 2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 3) informacja dotyczącą powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) Zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana: liczby uczniów, liczby opiekunów, godzin dowozu i odwozu, przystanków, 2) Zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia, 3) Zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, 4) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2zaborze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim w godzinach od 7:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Gimnazjum Gminne Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu ul. Jezioro 2, 32-600 Oświęcim - pok. 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.