eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Juchy › Bankowa obsługa budżetu Gminy Stare Juchy oraz jednostek organizacyjnych w latach 2008 - 2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Stare Juchy: Bankowa obsługa budżetu Gminy Stare Juchy oraz jednostek organizacyjnych w latach 2008 - 2011.
Numer ogłoszenia: 7277 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Juchy, Plac 500-lecia 4, 19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6199053, fax 087 6199053.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-juchy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Stare Juchy oraz jednostek organizacyjnych w latach 2008 - 2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Stare Juchy (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Stare Juchy). Obsługa bankowa budżetu gminy, jednostek organizacyjnych Gminy Stare Juchy obejmować będzie: 1) Urząd Gminy Stare Juchy, 2) Zespół Szkół Samorządowych w Starych Juchach, 3) Szkoła Podstawowa w Skomacku Wielkim, 4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Starych Juchach, 5) Gminny Ośrodek Kultury w Starych Juchach. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: a. prowadzenie i obsługa rachunków bankowych, b. oprocentowanie środków na wszystkich rachunkach bankowych objętych umową, c. działalność kredytowa, d. bankowość elektroniczna, e. zakup pozostałych produktów bankowych,. 3. Na usługę prowadzenie i obsługa rachunków bankowych w szczególności składają się następujące czynności bankowe: a. otwarcie i prowadzenie istniejących oraz wszystkich innych otwartych w okresie obowiązywania umowy rachunków bieżących, pomocniczych zarówno złotowych i walutowych budżetu i jednostek organizacyjnych, b. dokonywanie rozliczeń pieniężnych w zakresie wpłat i wypłat za pośrednictwem czeków gotówkowych, c. dokonywanie wpłat gotówkowych , d. dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku zamawiającego na rzecz osób trzecich, e. dokonywanie rozliczeń bezgotówkowych za pomocą poleceń przelewów oraz czeków rozrachunkowych, f. realizacja przekazów walutowych za granicę i z zagranicy, g. możliwość wykorzystania wpływów bieżących do realizacji zleceń płatniczych. 4. Przez działalność kredytową rozumiemy możliwość uzyskania kredytu obrotowego w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego niedoboru budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Stare Juchy na każdy rok budżetowy i spłacanego do końca roku budżetowego (kalendarzowego). 5. Możliwość korzystania z nowoczesnego i bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej zapewniającego w szczególności: - informacje o operacjach i saldzie, - składanie poleceń przelewu, - dokonywanie lokat, - przeglądanie historii operacji na rachunkach Zamawiającego, - korespondencję z bankiem, System bankowości elektronicznej ma obejmować dostawę i bieżąca aktualizację oprogramowania bez dodatkowych opłat. 6. Pozostałe produkty banku tj. zapewnienie doradztwa kapitałowego i finansowego polegającego w szczególności na: - przekazywaniu wolnych środków na oprocentowane lokaty terminowe, - przeprowadzaniu transakcji zakupu i sprzedaży papierów dłużnych, - pozyskiwaniu kredytów preferencyjnych bezpośrednio w siedzibie banku, - bieżącym informowaniu o aktualnej ofercie produktowej banku, - pomocy w doborze odpowiednich produktów i usług bankowych w celu optymalizacji wykorzystania i zagospodarowania środków finansowych jednostek, - reagowaniu na bieżące potrzeby Zamawiającego, - zapewnieniu stałych kontaktów między Zamawiającym a bankiem, - informacji na bieżąco o wysokości stóp procentowych i kursach walutowych, - bieżącym doradztwie finansowym, - możliwości uzyskania na wniosek Zamawiającego gwarancji bankowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Gminy Stare Juchy, lub wpłat na rachunki podmiotów zależnych wskazanych w specyfikacji. 8. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi przez Gminę Stare Juchy wymienionymi w pkt. II.B1. 9. Bank powinien posiadać punkt kasowy (filię, lub oddział) w miejscowości Stare Juchy, powiat ełcki, lub złoży oświadczenie w składanej ofercie, że do 3 miesięcy od daty podpisania umowy na wykonanie bankowej obsługi Gminy Stare Juchy, otworzy punkt kasowy swojego banku w Starych Juchach zapewniający pełna obsługę bankową Gminy. Do momentu otworzenia punktu kasowego bank zagwarantuje codzienną obsługę budżetu na terenie Gminy Stare Juchy i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Urzędu Gminy Stare Juchy oraz jednostek organizacyjnych. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Oryginalny kod CPV: 66.20.00.00 - Inwestycyjne usługi bankowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. nie posiadają zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym oraz zaległości z uiszczeniem składek na ubezpieczenia społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, 5. złożą oferty zgodne z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1). 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2) 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3). 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Dokument potwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych. 7. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 ) (Załącznik nr 4). Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez każdego z wykonawców (art. 23 ust.3 ustawy). W przypadku wyboru takiego oferenta zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia (art. 23 ust.4). Zamawiający wymaga aby wykonawca dołączył do oferty niżej wymienione projekty umów uwzględniające warunki SIWZ: a) projekt umowy o obsługę bankową, b) projekt umowy o świadczenie usługi bankowości elektronicznej c) projekt umowy o kredyt w rachunku bieżącym. Projekty umów będą stanowiły załączniki do oferty przetargowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: stare-juchy-ug.bip-wm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Juchy Plac 500 lecia 4 19-330 Stare Juchy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Juchy Plac 500 lecia 4 19-330 Stare Juchy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.