eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › ORGANIZACJA KĄPIELISK STRZEŻONYCH I ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB PŁYWAJĄCYCH I KĄPIĄCYCH SIĘ W OBRĘBIE PLAŻY WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ W USTCE W OKRESIE SEZONU LETNIEGO W 2016 ROKU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Ustka: ORGANIZACJA KĄPIELISK STRZEŻONYCH I ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB PŁYWAJĄCYCH I KĄPIĄCYCH SIĘ W OBRĘBIE PLAŻY WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ W USTCE W OKRESIE SEZONU LETNIEGO W 2016 ROKU.
Numer ogłoszenia: 72759 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106390 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce, ul. Grunwaldzka 35, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 59 8145586, faks 59 8144769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA KĄPIELISK STRZEŻONYCH I ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA OSÓB PŁYWAJĄCYCH I KĄPIĄCYCH SIĘ W OBRĘBIE PLAŻY WSCHODNIEJ I ZACHODNIEJ W USTCE W OKRESIE SEZONU LETNIEGO W 2016 ROKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja kąpielisk strzeżonych i zapewnienie bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2016 roku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.), ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 757 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. z 2012 r. poz. 108), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu, znaków informacyjnych i flag (Dz.U. z 2012 r. poz. 286), rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących kąpieliskach: 1) kąpielisko Plaża wschodnia 1 - odcinek 500 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2016 r. 2) kąpielisko Plaża wschodnia 2 - odcinek 100 mb linii brzegowej po stronie wschodniej falochronu, początek licząc od 250 m od falochronu, w okresach 15-30 czerwca i 1-15 września 2016 r. 3) kąpielisko Plaża zachodnia - odcinek 200 mb linii brzegowej po stronie zachodniej falochronu początek licząc od 150 m od falochronu, w okresie 1 lipca - 31 sierpnia 2016 r. 3.W przypadku lokalizacji na plaży miasteczka plażowego lub innej działalności rekreacyjnej dysponującej własną obsługą ratowniczą, Wykonawca obowiązany jest zorganizować kąpielisko strzeżone z pominięciem ww. lokalizacji, natomiast teren pominięty oznaczyć jako niestrzeżony przez służby ratownicze oznakować zgodnie z właściwymi przepisami. 4. Przy organizacji kąpielisk strzeżonych i zapewnieniu bezpieczeństwa osób pływających i kąpiących się w obrębie plaży wschodniej i zachodniej, należy w szczególności: 1) sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa, 2) przygotować miejsca ratownikom w celu zapewnienia stałej obserwacji i kontroli osób kąpiących się, wyposażone w sprzęt, zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261), 3)zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą i starszego sternika motorowodnego zgodnie z właściwymi przepisami, 4) zapewnić poprzez ratowników stałą kontrolę lustra wody z brzegu i od strony wody, 5)zorganizować punkty medyczne na obu kąpieliskach oraz zatrudnić personel do obsługi punktu medycznego na plaży wschodniej i zachodniej, dodatkowo 1 punkt wyposażony w DEFIBRYLATOR, 6) zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze oraz punkty medyczne w niezbędny sprzęt ratowniczy i medyczny (w tym w leki i artykuły sanitarne), a także zabezpieczyć ratowników i obsługę punktów medycznych w ubiór zgodny z obowiązującymi normami, 7)utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać brakujący sprzęt, 8)wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach których oznaczyć strefy dla umiejących pływać oraz dla osób nie umiejących pływać, 9) ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, 10)zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli, obsługę informatyczną gabloty Błękitnej Flagi, 11) zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, 12) wyposażyć kąpielisko zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), 13)zabezpieczyć w ciągłej gotowości minimum dwa skutery wodne z platformą ratowniczą i wyszkoloną załogą w zakresie ratownictwa skuterowego, 14) uzyskać ekspertyzy dopuszczające kąpieliska do eksploatacji, 15)wyposażyć jedną łódź motorową w sprzęt ABC i aparat tlenowy oraz dodatkowo zatrudnić do obsługi kąpieliska ratownika wodnego z uprawnieniami płetwonurka, 16) umieścić przy każdym kąpielisku na widocznym miejscu Regulamin kąpieliska, 17) pokryć koszty związane z przystosowaniem kontenera jako zaplecza socjalnego dla ratowników i innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę do obsługi kąpieliska oraz pokryć koszty poniesione w wyniku eksploatacji kontenera, w tym wszystkich mediów i wynikające z zapisów liczników, kontener zapewnia Zamawiający, 18) umożliwiać Zamawiającemu dostęp do energii elektrycznej w kontenerze na potrzeby prowadzonych na plaży imprez lub akcji promocyjnych (koszt energii elektrycznej zużytej w związku z ww. pokryje Zamawiający wg wskazań licznika), 19) zawrzeć umowę ubezpieczenia OC w zakresie związanym z przedmiotem umowy oraz ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 235000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 235000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.