Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Radom: Dostawa materiałów do produkcji poligraficznej, numer sprawy: NW/01/2016
Numer ogłoszenia: 72751 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3644241, faks 048 3644760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itee.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do produkcji poligraficznej, numer sprawy: NW/01/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy papieru offsetowego, papieru kredowanego, kartonu, tektury introligatorskiej i papieru pakowego do produkcji poligraficznej, w okresie od daty zawarcia umowy do 31.12.2017 r. Zamówienie jest podzielone na 5 części. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy i mają obejmować dostawę materiałów do siedziby Instytutu w Radomiu, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Ilości i terminy poszczególnych dostaw będą ustalane na bieżąco. Szczegółowe wymagania dla przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w punkcie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie III.4.3.1; 4. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Jeżeli średnie ceny rynkowe materiałów będących przedmiotem ulegną zmianie o więcej niż 3%, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych netto (bez podatku VAT) dostarczanych materiałów. Zmiany mogą następować po łącznym spełnieniu następujących warunków: a) nie częściej niż co 3 miesiące, przy czym pierwsza zmiana nie może być dokonana wcześniej niż po 3 miesiącach od daty zawarcia umowy; b) na pisemny, uzasadniony wniosek jednej ze Stron umowy. 2) Gdy z uwagi na zmianę obowiązującej stawki VAT wystąpi potrzeba zmiany wynagrodzenia wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.itee.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, pokój nr 211 Ł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, pokój nr 112 C.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Papier offsetowy III klasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier offsetowy III klasy, produkowany bez udziału chloru elementarnego; format: A1, B1, 63 x 88 cm, 72 x 102 cm; gramatura: 70, 80, 90, 100, 120, 140, 170, 190 [g/m2] w łącznej, szacowanej ilości ok.79 500 kg, spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Papier kredowany dwustronnie, błyszczący i matowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier kredowany dwustronnie, błyszczący i matowy, powlekany 2 lub 3 - krotnie; format: A1, B1, 88x63 cm, 64x92 cm, 72x102 cm; gramatura: 100, 115, 130, 150, 170, 200, 250, 300 [g/m2], w łącznej szacowanej ilości ok. 81 000 kg, spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Karton kredowany jednostronnie, o białym spodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karton kredowany jednostronnie o białym spodzie; format: 70x100, 100x70, 61x86, 86x61 [cm], gramatura: 230 - 255 g/m2, spełniający wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Tektura introligatorska do opraw twardych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tektura introligatorska do opraw twardych; grubość 1,25 mm, 2,5 mm; format: 70x100, 61x86, 86x61 cm, spełniająca wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Gładkość strony wierzchniej - 5
- 3. Gładkość strony spodniej - 5
- 4. Zdolność pobierania użytku A4 przez ssawki maszyny Kolbus DAS 36 - 10
- 5. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Papier pakowy siarczanowy jednostronnie gładzony typu kraft.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier pakowy siarczanowy jednostronnie gładzony prążkowany lub gładki, w kolorze naturalnym, typu kraft, arkusze formatu 105x126 cm, gramatura 70 g/m2. Papier powinien być wyprodukowany z drewna certyfikowanego wg systemu FSC i powinien spełniać wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.