eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenie kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Oświęcim: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenie kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10.
Numer ogłoszenia: 72739 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174572 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8435688, 0510177344, faks 033 8435601, 8430530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenie kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny - sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej w sprawie wyboru konsultantów prowadzących opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego dla Projektu pod nazwą Urząd Gminny sprawny i przyjazny POKL.05.02.01-00-102 10 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla Urzędu Miejskiego w Chełmku, Urzędu Gminy Oświęcim, Urzędu Gminy w Wieprzu, Urzędu Gminy w Brzeszczach, Urzędu Gminy w Mucharzu. Kompetencje i zadania konsultanta prowadzącego opracowanie i wdrożenie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego a.dokonanie analizy aktualnego stanu w obszarze kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy na terenie poszczególnych gmin poprzez udział w warsztatach panelowych oraz w konsultacjach na miejscu w urzędzie, dokonanie diagnozy istniejącego stanu rzeczy - sporządzenie raportu dla każdego urzędu gminy, do końca lipca 2013 roku identyfikacja, analiza i opis procesu tworzenia i stosowania norm etycznych w pracy urzędów, określenie metod, procedury pomiaru procesu, określenie wskaźników, przygotowanie instrukcji i formularzy dotyczących kodeksu etycznego pracowników, określenie katalogu norm etycznych, stworzenie kodeksu etycznego dla każdego urzędu, przygotowanie zintegrowanej procedury w przypadku naruszenia kodeksu etycznego przygotowanie zintegrowanej procedury w zakresie wdrażania kodeksu etycznego przygotowanie opisu metod, procedury, wskaźników, formularzy sporządzenie opracowania dokumentacji opisu metodologii wdrożenia kodeksu etycznego i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego sporządzone odrębnie dla każdego urzędu gminy do końca października 2013r. zarządzanie procesem w zakresie wdrażania kodeksu etycznego, współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu dopracowania procedury do możliwości i potrzeb urzędu gminy danej J.S.T. wdrożenie kodeksu etycznego oraz procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego, szkolenie pracowników urzędu na temat wypracowanej procedury, współpraca z moderatorami w J.S.T. w celu właściwego podziału obowiązków związanych z procedurą, prowadzenie dokumentacji w zakresie monitorowania procedury wdrażania kodeksu etycznego, analiza skuteczności przeprowadzanych działań wprowadzanie działań korygujących monitoring i weryfikacja funkcjonowania wdrożonego kodeksu etycznego i procedury postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego, sporządzenie raportu z monitoringu i ewaluacji wdrożonego kodeksu etycznego i procedury postępowania w wyniku naruszenia kodeksu etycznego odrębnie dla każdego urzędu gminy, do końca lutego 2014 r. Opracowanie dokumentów o których mowa w punktach b, h, q są warunkiem wypłaty wynagrodzenia. Konsultanci wspólnie opracowują następujące dokumenty: - analiza z diagnozą stanu wyjściowego w badanym obszarze funkcjonowania urzędu (diagnoza istniejącego stanu rzeczy) - opis metodologii, wskaźników i procedury - raport z monitoringu i ewaluacji wdrożonego rozwiązania Wszystkie wspomniane dokumenty konsultanci sporządzają osobno dla każdej gminy. Dokumenty składane są w wersji papierowej i elektronicznej, w dwóch egzemplarzach do eksperta ds. wdrożeń. Autorskie prawa majątkowe do w/w dokumentacji wytworzonej przez konsultantów w ramach realizacji przedmiotu umowy przechodzą na rzecz Zamawiającego. 4.3. Każdy z konsultantów ma do przepracowania 33 roboczodni, w tym 20 dni konsultacji w urzędach gminy oraz 3 dni warsztatów panelowych przez okres 9,5 miesiąca w czasie realizacji projektu zgodnie z harmonogramem począwszy od 15 maja 2013r do 28 lutego 2014 r. Zobowiązany jest również do wykonania 3 raportów. Każdy konsultant jest zobowiązany do przepracowania określonej liczby roboczodni, wynikającej z harmonogramu opracowanego dla danego zadnia. Za jeden roboczodzień przyjmuje się 8 godzin pracy. Jako wykonane roboczodni zalicza się - warsztaty panelowe - spotkania konsultantów z moderatorami. Odbywają się trzy razy po 8 godzin, w trakcie trwania danego wdrożenia .Organizowane są poza godzinami i miejscem pracy, tak by zagwarantować warunki efektywnej pracy. - konsultacje w urzędach gminy - dni pracy konsultanta bezpośrednio w urzędach , ich ilość jest zaplanowana dla każdego wdrożenia. - pracę własną konsultanta - związaną m.in. z przygotowaniem i organizacją warsztatów lub konsultacji oraz analizą zebranych materiałów. Warsztaty panelowe oraz konsultacje w urzędach gmin są prowadzone wspólnie przez wszystkich konsultantów zatrudnionych do danego zadania. Konsultant w celu rozliczenia swojego czasu pracy jest zobowiązany dołączyć do rachunku miesięczną kartę czasu pracy wraz ze sprawozdaniami z odbytych w danym miesiącu konsultacji w urzędzie gminy oraz z przeprowadzonych warsztatów panelowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.13.31.00 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet 5 Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Ewa Bogacz-Wojtanowska ul. Obozowa nr 15 A/13, 30-383 Kraków, ul. Obozowa nr 15A/13, 30-383 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
  • IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79080,00 PLN.

  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 39540,00

    • Oferta z najniższą ceną: 39540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39540,00

    • Waluta: PLN.

  • IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    • Roman Batko, Dobranowice 193, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
  • IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    • Cena wybranej oferty: 39540,00

    • Oferta z najniższą ceną: 39540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39540,00

    • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.