eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Przetarg nieograniczony na naprawę elewacji oraz wzmocnienie ścian budynku położonego w Kostrzynie przy ul.Poznańskiej 13.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na naprawę elewacji oraz wzmocnienie ścian budynku położonego w Kostrzynie przy ul.Poznańskiej 13.
Numer ogłoszenia: 72692 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, fax 061 8970908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na naprawę elewacji oraz wzmocnienie ścian budynku położonego w Kostrzynie przy ul.Poznańskiej 13..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odbicie tynków z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach,filarach,pilastrach, o pow.odbicia ponad 5 m2 ok.40% powierzchni. 2.Umocowanie siatki cięto-ciągnionej na ścianach,filarach,pilastrach,uzupełnie zaprawą fug. 3.Powlekanie siatki cięto-ciągnionej na ścianach i stropach zaprawą cementową. 4.Wykucie wnęk w ścianach z cegły na zaprawie cementowej z ich otynkowaniem. 5.Betonowanie belek podciągów i wieńców zbrojnych w deskowaniu tradycyjnym. 6.Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolit.budowli-pręty żebrowane.Zbrojenie wzmocnienie pęknięć. 7.Konstrukcje podparć,zawieszeń i osłon o masie elementu do 50 kg.Wykonanie wzmocnień nadproży. 8.Rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 10 m. 9.Tynk zewn.cem.wap.kat.III z przygotowaniem zaprawy na ścianach płaskich. 10.Tynk zewn.cem.wap.kat.III z przygotowaniem zaprawy na ościeżach otworów,wnękach o szer. do 30 cm. 11.Wieńce o rysunku średnio złożonym o śr. Do 50 cm.-wykonanie z materiałów klejowych mineralnych, gzymsy architektoniczne. 12.Kompozycje figuralne średnio złożone z materiałów klejowych mineralnych dwuwarstwowego o szerokości do 30 cm. 13.Malowanie ścian kolorami jasnymi z zagruntowaniem ścian gładkich-dwa razy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.300,00 zł. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: Pieniądza, Poręczeniach bankowych, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kostrzynie nr 61 9075 0009 0008 5560 0130 9793 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 4.Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 6. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 10. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy o zamówienia publiczne i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wybranego Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobamizdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : a/wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie roboty ujęte w zamówieniu przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje. b/wykonawca musi dysponować pracownikami do realizacji zamówienia c/osoba wyznaczona na kierownika robót musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych. d/wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób wyznaczonych na kierownika robót i kierownika budowy. e/Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (w okresie ostatnich trzech lat) wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia o charakterze i złożoności porównywalne z zakresem zamówienia. f/Wykonawca posiada na swoim koncie/ma do dyspozycji na realizację tej inwestycji środki finansowe/posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytującej. g/wykonawca powinien mieć doświadczenie w przeprowadzaniu remontów obiektów zabytkowych. h/dopuszcza się wzięcie przez wykonawcę podwykonawcy na wykonanie ozdobnych elementów architektonicznych W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców wykonawca musi załączyć do oferty: Szczegółowy wykaz zakresu robót, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Imienny wykaz pracowników podwykonawcy wyznaczonych do realizacji zamówienia Posiadane uprawnienia i zaświadczenia Całkowitą odpowiedzialność za realizacje zamówienia ponosić będzie wykonawca. i/wykonawca posiada polisę ubezpieczeniowa w zakresie prowadzenia swojej działalności lub ubezpieczy teren budowy w imieniu swoim i zamawiającego-na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagana wysokość ubezpieczenia co najmniej na kwotę 100% ceny ofertowej brutto. J/wykonawca załączy harmonogram prac na podstawie którego będą prowadzone prace. /zał. Nr 9/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 30.10.2007 r.), 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3)oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru zawartym w zał. nr 1 do SIWZ, 4)wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (zał. nr 1 do SIWZ). 5)wypełniony i podpisany KOSZTORYS Ślepy wraz z przedmiarem robót (zał. nr 4 do SIWZ), wypełniony w oparciu o niniejszą SIWZ . 6)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona (zał. nr 2 do SIWZ), jako akceptacja 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1)umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty, 2)oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia, niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca wraz z odpowiednim opisem (wg wzoru - zał. nr 7 do SIWZ), b)wykaz osób i podmiotów (tylko kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru - zał. nr 8 do SIWZ) oraz uprawnienia i zaświadczenia, c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej trzech robót, każda o wartości min. 50 % ceny ofertowej brutto, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania (wg wzoru - zał. nr 6 do SIWZ); należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, d)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Zamawiający żąda informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, (tj. wystawione po dniu 31.01.2008 r.),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny ul.Poznańska 2 62-025 Kostrzyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Komunalny ul.Poznańska 2 62-025 Kostrzyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.05.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.