eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów › Wzmocnienie istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego Zad.A w Ciekotach, Zad.B w Woli Kopcowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Masłów: Wzmocnienie istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego Zad.A w Ciekotach, Zad.B w Woli Kopcowej
Numer ogłoszenia: 72685 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Masłów, ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3110878, fax 041 3110836.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm z betonu asfaltowego Zad.A w Ciekotach, Zad.B w Woli Kopcowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.A wykonanie nakładki asfaltobetonowej na długości 534 mb i szerokosci 4,5 m, na łącznej powierzchni 2410m2. Za.B wykonanie nakładki asfaltobetonowej na długości 1006 mb i szerokości 3,5 m z poszerzeniami na długości 40 m na powierzchni 3601 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: po 2000 zł dla Zad. A i Zad.B.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych zbliżonych do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 Wymagana forma dokumentu oryginał 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 Wymagana forma dokumentu oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c)oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 3 Wymagana forma dokumentu oryginał d) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 3 siwz, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ważne na dzień otwarcia ofert, Wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi oryginał uprawnienia budowlane oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oryginał lub kopia poświadczona zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 tożsamych robót budowlanych , każda o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł, zgodnie z opisem w pkt VIII ppkt 4, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: wykaz wykonanych robót budowlanych oryginał dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę 3. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w pkt XIII niniejszej siwz. 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Masłów ul. Spokojna 2.26-001 Masłów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy Masłow pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.