eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych pod nazwąWykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy, w latach 2014-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy, w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 72643 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63044 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy, w latach 2014-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego sieci dróg gminnych w Świdnicy, w latach 2014 - 2016, polegającego na : 3.1.1.remoncie oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie - przez odnowienie oznakowania rozumie się każde następne jego wykonanie, 3.1.2.malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego - przez malowanie z wytyczeniem rozumie się pierwsze wykonanie oznakowania, 3.1.3.usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych. 3.2.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w części II do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ. 3.3.Dokument, o którym mowa w pkt. 3.2, wraz z inwentaryzacją oznakowania poziomego na drogach w Świdnicy znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. UWAGA ! Inwentaryzacja oznakowania ma charakter wyłącznie poglądowy i została załączona pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. 3.4. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi malowanie nawierzchni. 3.5.Zakres zamówienia obejmuje: 3.5.1malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową - do 200 m2 rocznie, 3.5.2odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową - do 15.000 m2 rocznie, 3.5.3malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową - do 150 m2 rocznie, 3.5.4odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową - do 150 m2 rocznie 3.5.5usunięcie zbędnego oznakowania poziomego - do 150 m2 rocznie, 3.6 Prace wymienione w pkt. 3.5.1 -3.5.5 wykonywane będą w terminach: a.w roku 2014: -rozpoczęcie robót - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 15.04.2014 r. -zakończenie robót - w terminie 6 tygodni od dnia ich rozpoczęcia, b.w latach 2015-2016 - od 15.04. - do 31.05. każdego roku, Dopuszcza się prace interwencyjne w innym terminie, po uzgodnieniu zakresu i terminu przez obydwie strony wg cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego. 3.7.Oznakowanie wykonywane będzie na podstawie 15 - dniowych harmonogramów wykonania robót, sporządzanych sukcesywnie przez Zamawiającego określających zakres, kolejność i lokalizację robót. Harmonogram będzie przekazywany Wykonawcy w terminie 7 dni przed rozpoczęciem robót. Uwaga! Ilość robót wyrażona w m2 dla poszczególnych grup robót, o których mowa w pkt. 3.5.1 - 3.5.5 stanowi maksymalną ilość jednostek świadczenia rocznie dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu prac do 80 % zamówienia podstawowego rocznie . 3.8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: 3.8.1oznakowanie na czas prowadzenia robót, tj. wprowadzenie zatwierdzonej, standardowej organizacji ruchu w obszarze wykonywania robót, oraz oznakowanie pojazdów zabezpieczających i wykonujących roboty, 3.8.2wykonanie prac przygotowawczych, w tym przygotowanie nawierzchni do wykonania oznakowania, 3.8.3zabezpieczenie świeżego oznakowania, 3.8.4ewentualny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów oraz utylizację odpadów o ile będzie to konieczne (koszty wywozu i utylizacji ponosi Wykonawca). 3.8.5utrzymanie ładu i porządku na terenie pasa drogowego 3.8.6niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3.9. Oznakowanie poziome należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od godz. 19.00 do 5.00. 3.10.W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych /temperatura poniżej 5 oC lub wilgotność powyżej 85%/ Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, będzie wykonywał prace w ciągu dnia poza godzinami szczytu tj. poza godzinami 6:00 - 9:00 i 13:00 - 17:00. W przypadku nie dotrzymania tego warunku, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami §13, ust. 1, pkt. 5) projektu umowy, stanowiącego załącznik I do SIWZ. 4.WYMAGANY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1 Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy w terminie 5 dni, licząc od dnia jej podpisania, jednak nie wcześniej niż 15.04.2014 r. a zakończy z dniem 31.12.2016 r. 4.2 Prace wykonywane będą przez trzy kolejne lata w corocznych terminach określonych w rozdziale 3, pkt. 3.5.1. - 3.5.5. 5. GWARANCJA I UMOWA Zgodnie z § 16 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty, wykonane w ramach przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru robót: - 6 miesięcy - na malowanie z wytyczeniem lub odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową na ciągach ulicznych o nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej. - 3 miesiące - na malowanie z wytyczeniem lub odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową na ciągach ulicznych o nawierzchniach z kamienia naturalnego. UWAGA! dotyczy oznakowania wykonanego (malowanie z wytyczeniem, odnowienie) metodą cienkowarstwową: Podjęcie działań związanych ze zwalczaniem śliskości w ramach zimowego utrzymania dróg oznacza wcześniejsze zakończenie terminu gwarancji z tym dniem. -36 miesięcy - na malowanie z wytyczeniem lub odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową na ciągach ulicznych wykonanych na nawierzchniach asfaltowych i asfaltobetonowych. UWAGA! Termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz udzielonej gwarancji nie jest kryterium oceny oferty, jest natomiast warunkiem przyjęcia oferty 6. INFORMACJE DODATKOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6.1Zamawiający w oparciu o art.67 ust.1 pkt.6 UPZP przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień 6.2Wykonawca podczas wykonywania zadania zapewni przejezdność dla ruchu kołowego przez cały okres jego realizacji. 6.3Roboty należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będą obciążać Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drogowe Centrum Produkcyjno-Handlowe BIG Spółka z o.o., ŁUGÓW 18, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 437529,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 430940,34

  • Oferta z najniższą ceną: 430940,34 / Oferta z najwyższą ceną: 503242,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.