eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Organizacja kolonii letnich w miejscowościach nadmorskich dla dzieci ze świetlic socjoterapeutycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Głogów: Organizacja kolonii letnich w miejscowościach nadmorskich dla dzieci ze świetlic socjoterapeutycznych
Numer ogłoszenia: 72642 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień , ul. Legnicka 3, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 72 74 700, faks 0-76 72 74 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopu.glogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich w miejscowościach nadmorskich dla dzieci ze świetlic socjoterapeutycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zagwarantowanie zakwaterowania dzieci (ok. 100 osób w wieku 7-15 lat, liczba uczestników zależy od kosztu jednego miejsca) podczas dwóch 14-dniowych turnusów ( w każdym weźmie udział ok. 50 dzieci) w dniach 01.07.2011r. - 31.07.2010r., w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) w pokojach maksymalnie 4 osobowych, z dostępnym w budynku węzłem sanitarnym wyposażonym w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. Przez 14-dniowy turnus rozumie się: kolacja - dzień pierwszy, pobyt (trzynaście noclegów, 13 dni z całodziennym wyżywieniem), śniadanie oraz prowiant na drogę - dzień ostatni. b) zapewnienie całodziennego wyżywienia ( 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek) oraz stały dostęp do nieodpłatnych napojów; c) zagwarantowanie dostępności do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych na terenie ośrodka; d) zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej; e) zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, ze szczególnym uwzględnieniem programu terapeutycznego; f) zapewnienie opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie (odległość do morza nie większa niż 500m); g) zapewnienie uczestnikom kolonii oraz opiekunom transportu z Głogowa do ośrodka kolonijnego i z powrotem; h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas pobytu. i) zamawiający wyklucza pobieranie jakichkolwiek dodatkowych opłat od uczestników kolonii. j) wykonawca wykona zamówienie na terenie kraju w miejscowości nadmorskiej;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania czynności objętych zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat min. trzech zamówień polegających na organizacji porównywalnego wypoczynku dla dzieci w wieku szkolnym w grupach nie mniejszych niż 45 osób, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości i dat wykonania, odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że prace zostały wykonane z należytą starannością

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz będących w posiadaniu Wykonawcy budynków kolonijnych wraz z określeniem, czy są to budynki murowane, podanie liczby pokoi ze wskazaniem ilu są osobowe, oraz czy są wyposażone w łazienki. Ponadto należy dołączyć zdjęcia przykładowych pokoi i sanitariatów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej jedną osobą posiadająca minimum trzyletnie doświadczenie w organizacji grupowego wypoczynku dzieci i młodzieży. Na potwierdzenie spełnienia warunków do oferty należy dołączyć poświadczone kwalifikacje kadry pedagogicznej, terapeutycznej, medycznej i ratownika - ukończone kursy, szkolenia, doświadczenie zawodowe. Osoby odpowiedzialne za realizację programu terapeutycznego (przynajmniej jedna) winny mieć przygotowanie w zakresie prowadzenia grupowych zajęć terapeutycznych dla dzieci z rodzin problemowych. Do Oferty należy również dołączyć informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem proponowanych dodatkowych atrakcji. 2. Zaakceptowany, opieczętowany i parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. 3. Dokumenty określające posiadanie wymaganych prawem zezwoleń takich jak: zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku obiektów sezonowych dostosowanych do potrzeb organizacji kolonii, wymagany formularz zgłoszeniowy należy przedłożyć Zamawiającemu na 14 dni przed rozpoczęciem I turnusu. 4. Wykaz będących w posiadaniu Wykonawcy budynków kolonijnych wraz z określeniem, czy są to budynki murowane, podanie liczby pokoi ze wskazaniem ilu są osobowe, oraz czy są wyposażone w łazienki. Ponadto należy dołączyć zdjęcia przykładowych pokoi i sanitariatów. 10. Wykaz obiektów sportowych, rekreacyjnych, kulturalno - sportowych dostępnych dla kolonistów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Program terapeutyczny - 20
  • 3 - Kwalifikacje kadry - 15
  • 4 - Program sportowo-rekreacyjny i kulturalny - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mopu.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień ul. Legnicka 3 67 - 200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 09:00, miejsce: w sekretariacie zamawiającego, I piętro Miejski Ośrodek Profilaktyki Uzależnień ul. Legnicka 3 67 - 200 Głogów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.