eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W GMINIE BUK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Buk: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W GMINIE BUK
Numer ogłoszenia: 72585 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49705 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W GMINIE BUK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: Przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Buk. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 4 zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Rolna w Wielkiej Wsi, przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od ul. Folwarcznej do nawierzchni asfaltowej w m. Pawłówko. Długość odcinka: 662m. Przed rozpoczęciem prac drogowych konieczne jest wytyczenie geodezyjne pasów drogowych i ustalenie w terenie projektowanej szerokości nawierzchni jezdni jak i rowów przydrożnych. Przebudowa dróg gminnych na terenie Wielkiej Wsi ma na celu poprawę użytkowania nawierzchni jezdni, i polegać będzie na nawiezieniu i rozścieleniu na szerokość 5,0 m destruktu asfaltowego frakcji od 20 mm do 60 mm (materiał wykonawcy), wraz z mechanicznym zawałowaniem. Istniejącą nawierzchnię przed ułożeniem należy poddać mechanicznemu wyrównaniu nadając jej spadek poprzeczny, daszkowy o wielkości 2% na ul. Rolnej. Destrukt asfaltowy należy rozłożyć równomiernie na wskazanych odcinkach dróg na grubość 10 cm. Ponadto projektuje się na ul. Rolnej w Wielkiej Wsi umocnione obustronnie pobocze drogowego z sortowanego tłucznia gruzobetonowego o szerokości 1,0 m. Materiał na umocnienie pobocza winien posiadać frakcję od 20 mm do 70 mm, i składać się z pokruszonego betonu lub elementów betonowych (nie mogą wystąpić krawędzie ostre materiału np. ceramika). Poprawę odwodnienia na drogi gminnej nr 324092P - Pawłówko - Wielka Wieś na odcinku ul. Rolnej w Wielkiej Wsi, zaplanowano poprzez odtworzenie rowów przydrożnych w miejscach, w których element ten funkcjonował przed laty, a na skutek prac polowych i zasypywania przestał istnieć, oraz poprzez miejscowe oskarpowanie i przegłębienie fragmentów istniejących rowów. Oczyszczenie rowu polegać będzie na oskarpowaniu miejscowym rowu, i pogłębieniu na głębokość dodatkowych 20 cm (oznaczono kolorem zielonym na planie sytuacyjnym). Odwodnienie nawierzchni jezdni na ul. Rolnej w Wielkiej Wsi należy usprawnić poprzez wykonanie rowu przydrożnego o szerokości 1,20 m na łącznym odcinku 766 m. Przewidziano wykonanie rowu na głębokość od 50 do 60 cm. Obustronnie należy wykonać ścinkę pobocza na szerokość 0,3 m i głębokość ukopu do 10 cm. Materiał ziemny należy odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do odległości 3 km. Wykonane rowy i pobocza należy poddać plantowaniu i wzmocnić poprzez posianie mieszaniny traw. Pod zjazdami na nieruchomości rolne i drogi wewnętrzne należy wykonać przepusty rurowe z rur PVC 200 mm dostosowane do szerokości zjazdów . Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji technicznej opracowanej przez Kierownika Referatu Inwestycji i Planowania w UMiG Buk - Pana Krzysztofa Jęcha. Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Strzelecka w Wielkiej Wsi, przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od końca przebudowanego odcinka w 2014 r. do działki nr 562. Długość odcinka: 520 m. Przed rozpoczęciem prac drogowych konieczne jest wytyczenie geodezyjne pasa drogowego i ustalenie w terenie projektowanej szerokości nawierzchni jezdni jak i rowów przydrożnych. Przebudowa drogi gminnej - ul. Strzeleckiej w Wielkiej Wsi ma na celu poprawę użytkowania nawierzchni jezdni, i polegać będzie na nawiezieniu i rozścieleniu na szerokość 5,0 m destruktu asfaltowego frakcji od 20 mm do 60 mm (materiał wykonawcy), wraz z mechanicznym zawałowaniem. Istniejącą nawierzchnię przed ułożeniem należy poddać mechanicznemu wyrównaniu nadając jej spadek poprzeczny, daszkowy o wielkości 2%. Destrukt asfaltowy należy rozłożyć równomiernie na wskazanych odcinkach dróg na grubość 10 cm. Ponadto projektuje się umocnione obustronnie pobocze drogowego z sortowanego tłucznia gruzobetonowego o szerokości 1,0 m. Materiał na umocnienie pobocza winien posiadać frakcję od 40 mm do 70 mm, i składać się z pokruszonego betonu lub elementów betonowych (nie mogą wystąpić krawędzie ostre materiału np. ceramika). Poprawę odwodnienia na drodze gminnej nr 380019P - ul. Strzelecka w Wielkiej Wsi zaplanowano poprzez odtworzenie rowów przydrożnych w miejscach, w których element ten funkcjonował przed laty, a na skutek prac polowych i zasypywania przestał istnieć, oraz poprzez miejscowe oskarpowanie i przegłębienie fragmentów istniejących rowów. Oczyszczenie rowu polegać będzie na oskarpowaniu miejscowym rowu, i pogłębieniu na głębokość dodatkowych 20 cm, a także miejscowej wycince krzewów (roślinność o żywotności do 10 lat). Odwodnienie nawierzchni jezdni na ul. Strzeleckiej w Wielkiej Wsi należy usprawnić poprzez wykonanie rowu przydrożnego o szerokości 1,10 m na łącznym odcinku 1,00 km. Przewidziano wykonanie rowu na głębokość od 50 do 60 cm. Obustronnie należy wykonać ścinkę pobocza na szerokość 0,3 m i głębokość ukopu do 10 cm. Materiał ziemny należy odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do odległości 3 km. Wykonane rowy i pobocza należy poddać plantowaniu i wzmocnić poprzez posianie mieszaniny traw. Pod zjazdami na nieruchomości rolne i drogi wewnętrzne należy wykonać przepusty rurowe z rur PVC 200 mm dostosowane do szerokości zjazdów. Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji technicznej opracowanej przez Kierownika Referatu Inwestycji i Planowania w UMiG Buk - Pana Krzysztofa Jęcha. Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi gminnej w Otuszu przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od nawierzchni przebudowanej w 2014 r. do działki nr 53/2. Długość odcinka: 758 m. Przed rozpoczęciem prac drogowych konieczne jest wytyczenie geodezyjne pasa drogowego i ustalenie w terenie projektowanej szerokości nawierzchni jezdni jak i rowów przydrożnych. Przebudowa drogi gminnej w Otuszu ma na celu poprawę użytkowania nawierzchni jezdni, i polegać będzie na wyprofilowaniu mechanicznym drogi na całym odcinku poddanym przebudowie i rozścieleniu na szerokość 5,0 m destruktu asfaltowego frakcji od 20 mm do 60 mm (materiał wykonawcy), wraz z mechanicznym zawałowaniem. Destrukt asfaltowy należy rozłożyć równomiernie na wskazanym odcinku drogi na grubość 10 cm, nadając nawierzchni spadek jednostronny o wartość 3 %. Poprawę odwodnienia na drodze gminnej nr 324104P - DW 307 - Otusz, zaplanowano poprzez odtworzenie jednostronne rowu przydrożnego po stronie zachodniej pasa drogowego w miejscu, w którym element ten funkcjonował przed laty, a na skutek prac polowych i zasypywania przestał istnieć. Odwodnienie nawierzchni jezdni należy usprawnić poprzez wykonanie rowu przydrożnego o szerokości 1,70 m (w tym pobocze 0,4m) na łącznym odcinku 730 m. Przewidziano wykonanie rowu na głębokość od 50 do 60 cm. Obustronnie należy wykonać ścinkę pobocza na szerokość 0,3 m i głębokość ukopu do 10 cm. Materiał ziemny należy odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do odległości 3 km. Wykonany rów i pobocza należy poddać plantowaniu i wzmocnić poprzez posianie mieszaniny traw. Pod zjazdami na nieruchomości rolne i drogi wewnętrzne należy wykonać przepusty rurowe z rur PVC 200 mm dostosowane do szerokości zjazdów. Na szerokości zjazdów na drogi wewnętrzne należy wykonać umocnienie nawierzchni przy użyciu destruktu asfaltowego, w technologii zastosowanej przy wykonaniu jezdni głównej. Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji technicznej opracowanej przez Kierownika Referatu Inwestycji i Planowania w UMiG Buk - Pana Krzysztofa Jęcha. Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Mylna w Szewcach, przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od drogi gminnej nr 324061P do działki nr 159. Długość odcinka:1090 m. Przed rozpoczęciem prac drogowych konieczne jest wytyczenie geodezyjne pasa drogowego i ustalenie w terenie projektowanej szerokości nawierzchni jezdni jak i rowów przydrożnych. W tym celu należy odszukać kamienie graniczne i wkopać słupki betonowe z opisem pas drogowy ( w odległości co 50 m). Przebudowa drogi gminnej - ul. Mylnej w Szewcach ma na celu poprawę użytkowania nawierzchni jezdni, i polegać będzie na wyprofilowaniu mechanicznym drogi na całym odcinku od km 0,36 do km 1,09 poddanym przebudowie i rozścieleniu na szerokość 5,0 m destruktu asfaltowego frakcji od 20 mm do 60 mm (materiał wykonawcy), wraz z mechanicznym zawałowaniem. Destrukt asfaltowy należy rozłożyć równomiernie na wskazanym odcinku drogi na grubość 10 cm. Ponadto projektuje się umocnione obustronnie pobocze drogowe z sortowanego tłucznia gruzobetonowego o szerokości 1,0 m. Materiał na umocnienie pobocza winien posiadać frakcję od 20 mm do 70 mm, i składać się z pokruszonego betonu lub elementów betonowych (nie mogą wystąpić krawędzie ostre materiału np. ceramika). W miejscu istniejącej jezdni asfaltowej należy wykonać ścinkę pobocza wraz z odtworzeniem rowów przydrożnych i umocnieniem pobocza na szer. 1,0 m z warstwy tłucznia gruzobetonowego. Poprawę odwodnienia na drodze gminnej nr 324059P Szewce - Dobieżyn zaplanowano poprzez odtworzenie dwustronne rowów przydrożnych w miejscach, w którym element ten funkcjonował przed laty, a na skutek prac polowych i zasypywania przestał istnieć. Odwodnienie nawierzchni jezdni na ul. Mylnej w Szewcach należy usprawnić poprzez wykonanie rowów przydrożnych o szerokości 1,30 m (w tym pobocze 0,3 m) na łącznym odcinku 2,18 km. Przewidziano wykonanie rowu na głębokość od 50 do 60 cm. Obustronnie należy wykonać ścinkę pobocza na szerokość 0,3 m i głębokość ukopu do 10 cm. Materiał ziemny należy odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego do odległości 2 km. Wykonany rów i pobocza należy poddać plantowaniu i wzmocnić poprzez posianie mieszaniny traw. Pod zjazdami na nieruchomości rolne i drogi wewnętrzne należy wykonać przepusty rurowe z rur PVC 200 mm dostosowane do szerokości zjazdów. Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji technicznej opracowanej przez Kierownika Referatu Inwestycji i Planowania w UMiG Buk - Pana Krzysztofa Jęcha. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją techniczną opracowaną przez Kierownika Referatu Inwestycji i Planowania w UMiG Buk - Pana Krzysztofa Jęcha. 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niewystarczającej kwoty środków, jakie zostały zabezpieczone w budżecie gminy o kolejności realizacji zadań będzie decydowała kolejność ich opisania w SIWZ,tj. w pierwszej kolejności realizowane będzie zadanie nr1, potem zadanie nr 2 itd. 4. Sposób rozliczania zadania: Przewiduje się rozliczenie za wykonane roboty wynagrodzeniem ryczałtowym, gdzie zestawieniem planowanych prac jest zakres robót opisany w dokumentacji technicznej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB) oraz postanowienia zawarte w SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do obliczenia ceny ofertowej. Cenę ofertową należy obliczyć przy zachowaniu następujących założeń: a/ zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny ofertowej musi być zgodny z zakresem robót opisanym w SIWZ, dokumentacji technicznej oraz SSTWiORB. b/ cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z dokumentacji technicznej, jak również następujące koszty: - koszt wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnego usunięcia kolizji z urządzeniami obcymi, odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon,) odtworzenia dróg i chodników, wywozu nadmiaru gruntu, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody, pełnej obsługi geodezyjnej, oznakowania pionowego na czas prowadzenia robót, - wszelkie inne koszty wynikające z istotnych warunków umowy, których treść opisano w SIWZ. Cena ofertowa winna być podana netto oraz brutto (z doliczonym podatkiem VAT w wysokości 23%).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Buk. Zadanie nr 1 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Rolna w Wielkiej Wsi, przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od ul. Folwarcznej do nawierzchni asfaltowej w m. Pawłówko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRAKOM Sp. z o.o., ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130108,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155485,63

  • Oferta z najniższą ceną: 155485,63 / Oferta z najwyższą ceną: 155485,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Buk. Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Strzelecka w Wielkiej Wsi, przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od końca przebudowanego odcinka w 2014 r. do działki nr 562

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRAKOM Sp. z o.o., ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92455,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105962,04

  • Oferta z najniższą ceną: 105962,04 / Oferta z najwyższą ceną: 105962,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Buk. Zadanie Nr 3 - Przebudowa drogi gminnej w Otuszu przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od nawierzchni przebudowanej w 2014 r. do działki nr 53/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRAKOM Sp. z o.o., ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92596,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138221,87

  • Oferta z najniższą ceną: 138221,87 / Oferta z najwyższą ceną: 138221,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Buk. Zadanie Nr 4 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Mylna w Szewcach, przy użyciu destruktu asfaltowego. Odcinek od drogi gminnej nr 324061P do działki nr 159

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFRAKOM Sp. z o.o., ul. F. Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146651,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224260,86

  • Oferta z najniższą ceną: 224260,86 / Oferta z najwyższą ceną: 224260,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.