To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-25
Ogłoszenie nr 72551 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.
Liszki: "Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym i studium wykonalności dla wytyczenia i budowy zintegrowanego węzła komunikacji pasażerskiej w Liszkach dla potrzeb komunikacji aglomeracyjnej".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23164 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki, krajowy numer identyfikacyjny
54319500000, ul.
,
32060
Liszki, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 280-62-34, faks
12 280-62-52, e-mail
ug@liszki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.liszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym i studium wykonalności dla wytyczenia i budowy zintegrowanego węzła komunikacji pasażerskiej w Liszkach dla potrzeb komunikacji aglomeracyjnej".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Wykonanie koncepcji wraz z programem funkcjonalno - użytkowym i studium wykonalności dla wytyczenia i budowy zintegrowanego węzła komunikacji pasażerskiej w Liszkach dla potrzeb komunikacji aglomeracyjnej. 2. Zakres zamówienia. Faza 1: 1) Analiza układu drogowego przyległego do DW 780 - parking, plac targowy, drogi dojazdowe, przystanki, oświetlenie uliczne. Koncepcja powinna być powiązana z projektem parkingu, który obecnie wykonuje gmina. zał. nr 8 do SIWZ - mapy poglądowe. 2) Pomiary ruchu dla układu komunikacyjnego w centrum Liszek pod kątem węzła komunikacyjnego: skrzyżowanie w Liszkach DW z drogą na Cholerzyn z ZDPK, skrzyżowanie w Cholerzynie, drogi dojazdowe - zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ. 3) Mapa do celów projektowych dla zintegrowanego węzła komunikacyjnego - zał. Nr 8 do SIWZ. 4) Uzyskanie opinii dla wstępnych wariantów koncepcyjnych z ZDW, ZDPK i Zamawiającym oraz inne uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania koncepcji. 5) Analiza ruchu i wariantowe koncepcje drogowe dla zintegrowanego węzła komunikacji pasażerskiej w Liszkach dla potrzeb komunikacji aglomeracyjnej - koncepcja węzła komunikacyjnego - wariantowanie: stan istniejący, ruch okrężny, sygnalizacja drogowa, ewentualnie inne. 6) Przeprowadzenie konsultacji społecznych na spotkaniu/ach z mieszkańcami Gminy. 7) Przeanalizowanie wybranego wariantu koncepcyjnego pod kątem punktacji we wniosku o dofinansowanie. Faza 2: 1) Dla wybranego wariantu koncepcyjnego należy uzyskać wszystkie opinie, badania i uzgodnienia (np. uzgodnienia z zarządcami sieci, badania geotechniczne itp.) niezbędne do prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 2) Uzyskanie końcowych uzgodnień dla wybranego wariantu z ZDW, ZDPK i Zamawiającym. 3) W wybranym wariancie koncepcyjnym uwzględnić uwagi z uzyskanych opinii, badań i uzgodnień. Faza 3: 1) Program funkcjonalno - użytkowy dla wybranego wariantu. 2) Studium wykonalności dla wybranego wariantu wraz z oszacowaniem kosztów. 3. Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z Kartą Projektu, Strategią ZIT oraz należy uwzględnić opracowany projekt parkingu. 4. Po zrealizowaniu fazy nr 1 lub po zrealizowaniu fazy 1 i 2 Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy z powodu braku zgody mieszkańców, ważnego interesu publicznego, braku dofinansowania, wysokich kosztów własnych przekraczających możliwości budżetu, oraz inne nieprzewidziane możliwości niekorzystne dla zamawiającego. 5. Zamówienie ma polegać na opracowaniu spójnej, zdefiniowanej obszarowo i promującej zintegrowane podejście terytorialne koncepcji budowy węzła komunikacyjnego poprzez ograniczenie transportu samochodów osobowych. 6. Celem opracowania będzie także wskazanie ewentualnych problemów i barier realizacyjnych oraz szacunkowych kosztów budowy poszczególnych elementów w ramach powstałej koncepcji. UWAGA: wszelkie uzgodnienia związane z nin. zamówieniem leżą po stronie Wykonawcy, ze szczególnym uwzględnieniem własności, pozyskaniem wszelkich zgód, uzgodnieniami z zarządcami dróg oraz właścicielami sieci, pozyskaniem map zasadniczych, wykonanie dokumentacji geologicznej oraz wykonanie analizy środowiskowej. 7. Wymagania ogólne koncepcji: 1) Koncepcja powinna zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie prawa budowlanego, planów zagospodarowania przestrzennego, prawa drogowego, przepisów z zakresu ochrony przyrody i środowiska oraz z warunkami dofinansowania ZIT; 2) Zaproponowana koncepcja węzła komunikacji pasażerskiej powinna być zgodna z istniejącymi i obowiązującymi planami zagospodarowania przestrzennego Gminy Liszki. 3) O koncepcji węzła komunikacji pasażerskiej powinno decydować szereg czynników jednocześnie, w tym: ukształtowanie terenu, bezpieczeństwo na trasie, możliwość wdrożenia, racjonalność finansowa, warunki i ograniczenia środowiskowe. 8. Koncepcja węzła komunikacji pasażerskiej powinna zawierać: 1) Inwentaryzację istniejącego terenu, zieleni oraz obiektów w zakresie niezbędnym dla sporządzenia koncepcji, 2) Dokumentację fotograficzną jako minimum 4 fotografie w miejscach szczególnej wagi takich jak skrzyżowania, parkingi, 3) Przedstawienie informacji oraz parametrów techniczno - użytkowych dla węzła komunikacji pasażerskiej w szczególności: a) lokalizację; b) opis węzła; c) materiały jakie maja być zastosowane przy ww. zamówieniu. 4) Analizy środowiskowe jeżeli wymagane. 5) Analizę ekonomiczną uwzględniającą czas realizacji, nakłady inwestycyjne i eksploatacyjne na podstawie której Zamawiający będzie mógł podjąć decyzję o wyborze do realizacji konkretnego wariantu konstrukcyjnego, 6) Wykonanie szacunkowych kosztorysów wraz z przedmiarami prac projektowych i wykonania robót budowlanych. Wyliczenie winno również zawierać koszty nadzoru autorskiego, nadzoru inwestorskiego i rezerwy na wydatki nieprzewidziane - faza 2. 7) Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego powinno być wykonane zgodnie z wytycznymi rozdziału 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - w ilości 2 wersje papierowe i jedna elektroniczna. 8) Koncepcja w pięciu egzemplarzach papierowych. 9) Określenie kosztów powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz.1389). 10) Proponowane rozwiązania powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430). 11) Wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z wytycznymi programowymi Instytucji Zarządzającej - Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi -ZIT. 12) Kompletna dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia musi umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 13) Wszystkie zaproponowane w dokumentacji rozwiązania mają zapewnić ograniczenie kosztów realizacji inwestycji przy jednoczesnym spełnieniu wymogów. 14) Wszelkie materiały niezbędne do opracowania dokumentacji wykonawca pozyska we własnym zakresie. 15) Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań koncepcyjnych wymagają akceptacji Zamawiającego w formie protokołu. 16) Zamawiający ma prawo wglądu w dokumentację oraz prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
71322000-1,
79933000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT124500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 153135.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LISZKI
więcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.