eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radlin › Remont zaplecza kuchennego i szatni w budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie przy ul. Mariackiej 1 wraz z dostawą wyposażenia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Radlin: Remont zaplecza kuchennego i szatni w budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie przy ul. Mariackiej 1 wraz z dostawą wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 72549 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie, ul. Mariacka 1, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 7292349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zaplecza kuchennego i szatni w budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie przy ul. Mariackiej 1 wraz z dostawą wyposażenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : 1)wykonanie remontu zaplecza kuchennego i szatni dziecięcej w budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie , który to zakres robót obejmuje : a)roboty ogólnobudowlane roboty rozbiórkowe montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wykonanie przesklepień z belek stalowych wykonanie wiatrołapu wymiana stolarki drzwiowej i okiennej roboty tynkarsko-malarskie roboty posadzkarskie b)roboty w zakresie instalacji gazowej wymiana instalacji gazowej podłączenie taboretów i kuchenki gazowej c)roboty w zakresie instalacji wentylacyjnej wykonanie mechanicznej, nawiewno-wywiewnej instalacji wentylacyjnej w kuchni montaż komina wyciągowego, dwuściennego, izolowanego, z blachy nierdzewnej d)roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej wymiana wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody wymiana wewnętrznej instalacji sanitarnej budowa zewnętrznej instalacji do odprowadzenia ścieków technologicznych z kuchni e)roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w kuchni i na jej zapleczu f)roboty w zakresie instalacji elektrycznej wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w kuchni i na zapleczu 2)dostawę wyposażenia do kuchni i szatni, które obejmuje dostawy : a)stołów i szafek metalowych ze stali nierdzewnej, b)szafek zlewozmywakowych jedno- i dwukomorowych,metalowych szafek ubraniowych BHP, c)zmywarki gastronomicznej, d)nierdzewnej szafy chłodniczej, e)szaf magazynowych ze stali nierdzewnej, f)kuchni gazowej z elektrycznym piekarnikiem, g)elektrycznej obieraczki do ziemniaków h)wieszaków przedszkolnych do szatni dziecięcej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 28.51.20.00 - Metalowe wyroby stołowe, kuchenne lub artykuły gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 2)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie obiektu kubaturowego, obejmującą swoim zakresem roboty stanowiące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości oferty przedłożonej w przedmiotowym postępowaniu - potwierdzone wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi - potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych b)skierują do pracy na budowie, przy realizacji niniejszego zamówienia przynajmniej 6 osób, w tym montera sieci wodno-kanalizacyjnej, montera sieci gazowej, elektryka - potwierdzone oświadczeniem i wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, 4)Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - potwierdzony oświadczeniem, 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone oświadczeniem oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł - potwierdzone polisą lub innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy; 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp - potwierdzone oświadczeniem 7)Przyjmą 21-dniowy termin płatności faktur i wystawią maksimum 3 faktury - potwierdzone oświadczeniem, 8)W razie występowania podwykonawców, wykonawca zobowiąże się do cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców - potwierdzone oświadczeniem, 9)Udzielą gwarancji, minimum 5 - letniej, na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, a na zamontowane urządzenia wg gwarancji producenta, nie mniej niż rok (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ) 10)Przedstawią wyceniony przedmiar robót i dostaw - na podstawie wzoru- zał. Nr 2 do SIWZ 11)Przedstawić certyfikat dopuszczający do użytkowania w szkołach lub przedszkolach wieszaków z ławeczkami dla dzieci.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. Nr 1 do SIWZ), 2)Oświadczenie o warunkach gwarancji, o przyjęciu warunków płatności, ilości faktur, zobowiązaniu o cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców oraz zgodzie na potrącenie kar umownych z faktur (wzór - zał. Nr 4 do SIWZ), 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i art. 24 upzp ( wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum 4)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonali zamówienie o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub budowie obiektu kubaturowego, obejmującą swoim zakresem roboty stanowiące przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości oferty przedłożonej w przedmiotowym postępowaniu (wzór zał. Nr 6 do SIWZ) 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (wzór - zał. Nr 8 do SIWZ) 6)Wyceniony przedmiar robót i dostaw - na podstawie wzoru- zał. Nr 2 do SIWZ 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 8)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum, 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100.000 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy, jeżeli ten fakt nie wynika z przedłożonej polisy; 10)Kopię certyfikatu na dostarczone wieszaki z ławeczkami do szatni przedszkolnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, 44-310 Radlin ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin III piętro pokój 407).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie, 44-310 Radlin ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin III piętro pokój 408).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.