eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sprzedaż i dostawa materiałów do remontów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Sosnowiec: Sprzedaż i dostawa materiałów do remontów
Numer ogłoszenia: 72536 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu , ul. 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 266 34 26, faks 32 266 63 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa materiałów do remontów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów do remontów wymienionych w załącznikach nr 1.1 do 1.13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejscem dostaw będą obiekty zlokalizowane na terenie miasta Sosnowca według adresów wymienionych w załączniku do umowy. Osobami odbierającymi towar w danym obiekcie będą ich kierownicy wymienieni w tym załączniku. Wykonawca każdorazowo zobligowany jest do zawiadomienia Zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem o terminie każdej z dostaw, precyzyjnie wskazując dzień i godzinę dostawy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały do remontów w miejsce wskazane przez Zamawiającego zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zapewnić ich rozładunek. Wykonawca własnym kosztem i staraniem odbierze opakowania zwrotne w terminie 30 dni kalendarzowych od wezwania Zamawiającego. Dostarczone materiały do remontów muszą być zgodne z ofertą przetargową Wykonawcy oraz formularzem specyfikacji cenowej, a ponadto w odniesieniu do produktów objętych gwarancją / terminem przydatności do użycia posiadać na opakowaniu trwały nadruk określający datę produkcji i okres ważności lub okres ważności. W przypadku dostarczenia materiałów do remontów przeterminowanych, niezgodnych z ofertą lub z zamówieniem, uszkodzonych, bądź posiadających wady ukryte - Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia w ich miejsce materiałów do remontów wolnych od wad w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia zgłoszenia pisemnej reklamacji przez Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu. Okres przydatności do użycia dla materiałów do remontów, dla których cecha ta ma istotne znaczenie nie może być krótszy niż 3 miesiące licząc od daty dostawy. Dostarczone materiały do remontów powinny odpowiadać wszelkim wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.81.00.00 - Farby 39.22.42.10 - Pędzle malarskie 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 44.16.74.00 - Kolanka 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 44.52.11.40 - Zamki do mebli 44.19.10.00 - Różne drewniane materiały budowlane 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 42.13.12.30 - Zawory zasuwowe 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wycena szczegółowa: Formularze ilościowo-wartościowe zał. nr 1.1 do 1.13

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. w przypadku: a) zaistnienia siły wyższej, b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie również prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia niniejszej umowy w przypadku zmian organizacyjnych w strukturze zamawiającego lub niewykorzystania zdeklarowanych przez zamawiającego ilości materiałów do remontów - bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOSiR w Sosnowcu, ul. 3 Maja 41 pokój nr 1.08 /Dział Techniczny/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 11:30, miejsce: MOSiR w Sosnowcu, ul. 3 Maja 41 pokój nr 1.01 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.