To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Drawsko Pomorskie: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim.
Numer ogłoszenia: 72466 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42860 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim, Plac E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630788, faks 094 3630788.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie Zamawiającemu materiałów biurowych. Miejscem, do którego dostarczane mają być materiały biurowe jest siedziba główna Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, Pl. E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający określenie rodzajów materiałów biurowych, zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu Zamówienia: 1) Materiały biurowe dostarczane będą partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zapotrzebowania składanych przez Zamawiającego; 2) Zamawiający planuje składanie zapotrzebowania nie częściej niż pięć razy w miesiącu; 3) Zapotrzebowania mogą być składane drogą elektroniczną lub telefoniczną, w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach między 9:00 a 15:00; 4) Dostarczenie zamówionych materiałów biurowych powinno nastąpić kolejnego dnia roboczego 5) Wykonawca dostarczy zamówione materiały biurowe swoim transportem na własny koszt do siedziby Zamawiającego; 6) Dostarczenie, załadunek i rozładunek, będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy; 7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie dostarczanych rzeczy przed uszkodzeniem podczas ich transportu, załadunku i rozładunku oraz wniesienia; 8) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały biurowe będą fabrycznie nowe, należytej jakości i zapakowane w oryginalne opakowania; 9) Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów biurowych, wskazanych w Wykazie asortymentowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny Oferty, porównania Ofert i wyboru najkorzystniejszej Oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze Umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych w specyfikacji materiałów biurowych, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPIN Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 1, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97561,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113055,23
Oferta z najniższą ceną: 91579,09 / Oferta z najwyższą ceną: 126832,05
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DO DRUKOWANIA
- Dostawa artykułów, materiałów administracyjno-biurowych do 6WOG Ustka w 2024r.
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.