eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150603W- relacji Skuły - Grzegorzewice realizowanej w ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg lokalnych 2008-2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Żabia Wola: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150603W- relacji Skuły - Grzegorzewice realizowanej w ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg lokalnych 2008-2011.
Numer ogłoszenia: 72463 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29313 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150603W- relacji Skuły - Grzegorzewice realizowanej w ramach Programu Wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg lokalnych 2008-2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 150603W - relacji Skuły - Grzegorzewice o długości L = 1 964,87 m. Ma ona na celu utwardzenie nawierzchni jezdni istniejącej drogi gruntowej, oraz przebudowie jej elementów wysokościowych i geometrycznych w taki sposób aby uzyskać arterię kt. (L) zdolną przenieść ruch samochodowy kategorii KR 2, oraz zabezpieczenie ruchu pojazdów z szybkością V = 40 kmh w terenie zabudowanym i V = 50 kmh w terenie niezabudowanym. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera projekt budowlany i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót wraz z zastrzeżeniami w uzgodnieniach i pozwoleniu na budowę. UWAGA w wycenie należy przyjąć kruszywo łamane: Warstwa dolna o uziarnieniu 31,5÷63 Warstwa górna 4÷31,5 z zaklinowaniem oraz uwzględnić 4 studnie rewizyjne, wybudowanie krytego kanału o średnicy O 50 na długości ok. 200m, i przepustu O 60 na długości 12m. 3. Przystąpienie do robót i zabezpieczenie urządzeń podziemnych. Przed przystąpieniem do robót wykonawczych Wykonawca powinien zlecić geodecie wytyczenie obiektu w terenie. Przystępując do robót, Wykonawca powinien zrealizować i posiadać zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. Należy również uzyskać pozwolenie od Zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. Warunkiem rozpoczęcia robót jest sporządzenie Protokółu przekazania terenu robót. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci, kolidujących z przebiegiem trasy robót, o zamiarze ich prowadzenia. W wypadku kolizji, należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu inwestycji. Należy rozpoznać położenie instalacji podziemnych i ewentualną potrzebę ich zabezpieczenia lub przebudowy. Zasuwy, wodociągowe i studnie teletechniczne (o ile takie występują), należy wyregulować do poziomu nawierzchni. Wszelkie prace w rejonie wymienionych urządzeń należy wykonywać ręcznie. Nie należy wykonywać wykopów, które nie służą wykonaniu robót objętych dokumentacją. Wykonawca usunie występujące w pasie drogowym zarośla, drzewa i zakrzaczenia. Po wykonaniu robót uporządkuje teren na którym były prowadzone roboty. Jeżeli wystąpią roboty nieujęte w dokumentacji a konieczne do wykonania z uwagi na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i technologię Wykonawca je wykona w ramach zawartego kontraktu. Po wykonaniu zadania zleci geodecie powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz założy książkę drogi 4 Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot, wytycznymi określonymi w SIWZ, projektem budowlanym, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca uwzględni w ofercie sporządzenie dokumentacji czasowej organizacji ruchu. 3) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się w terenie z przedmiotem zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej ochrony oznaczeń geodezyjnych, a w przypadku naruszenia, do odtworzenia ich na swój koszt. 5) Wykonanie zadania będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek . 6) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia zakończenia robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej, to z naniesionymi zmianami. 7) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 8) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią, jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. 9) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowaniewbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości). 10) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie budowlanym. 11) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego. 12) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 13) Każda ewentualna konieczna i istotna zmiana projektu budowlanego, która może wystąpić podczas wykonywania robót, musi być zgłoszona do Inspektora Nadzoru i Projektanta oraz Starostwa Powiatowego w Grodzisku Mazowieckim celem zatwierdzenia projektu zamiennego. 14) Wyroby budowlane użyte do wykonania robot muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: 1. Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr poz. 881) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robot budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. 2. Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt.:Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1, można stosować przy wykonywaniu robot budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 15) Wykonawca może powierzyć wykonywanie robot budowlanych podwykonawcom.- W przypadku, gdy określone roboty objęte danym etapem wykonywane będą przez podwykonawców, wykonawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu pisemne potwierdzenie otrzymania przez każdego z podwykonawców całego należnego mu z tytułu wykonania tych robót wynagrodzenia lub potwierdzenie dokonania przelewu pełnej kwoty wynagrodzenia należnego z tego tytułu podwykonawcy 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot (STWiOR). Uwaga! Inwestycja będzie finansowana z następujących źródeł: a) środki własne Gminy, b) środki pochodzące z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 2) Warunki płatności: a) Faktura o wartości około 30% wartości całego zamówienia za wykonanie 30% robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru i po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego wystawiona w czerwcu 2011r. b) Faktura o wartości około 70% wartości całego zamówienia za wykonanie 70% robót potwierdzonych przez inspektora nadzoru i po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru częściowego wystawiona w sierpniu 2011r. 1) W trakcie realizacji zamówienia może nastąpić zmiana ilości fakturowania w zależności od wymagań jednostki współfinansującej. 2) suma kwot dwóch faktur za wykonywanie części robót nie może przekroczyć 100% ceny oferty, 3) faktura za częściowe wykonanie robót budowlanych mogą być wystawiane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym pod warunkiem, że poszczególne części wykonania zamówienia będą zakończone i będą tworzyć element możliwy do odbioru, 4) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią roboty niezbędne do wykonania, a niewynikające z dokumentacji projektowej, których Wykonawca nie mógł przewidzieć, będą one rozliczane na podstawie odrębnie zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą realizującym zamówienie, a Zamawiającym w trybie z wolnej ręki dla udzielania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy P.z.p. 5) Jeżeli wystąpi konieczność dokonania zmiany w projekcje Zamawiający dopuszcza dodatkowe rozliczenie 6) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 7) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) przez Wykonawcę jest dokumentacja projektowa, wytyczne i zalecenia określone w niniejszej Specyfikacji, STWiOR oraz wnioski wynikłe po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robot budowlanych. 8) Cenę należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 9) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane będą odebrane bez usterek, przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. 10) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 11) Wykonawca może żądać podwyższenia umówionego wynagrodzenia, jeżeli w toku realizacji zajdzie konieczność przeprowadzenia prac dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. 12) Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli prace dodatkowe zostały wykonane bez uzyskania pisemnej uprzedniej zgody zamawiającego. 6. Wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodny z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego i inspektora nadzoru z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 7. Wymagania dotyczące gwarancji. 1) Wykonawca obejmuje gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia 3) Okres gwarancji udzielany przez podwykonawców musi odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ŚRODKI POCHODZĄCE Z BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH PROGRAMU WIELOLETNIEGO POD NAZWĄ - NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MABAU POLSKA, Szymanów 9k, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2690901,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1936000,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1936000,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2653640,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.