eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Organizacja trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym do Chaty Chlebowej w Górkach Małych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Zabrze: Organizacja trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym do Chaty Chlebowej w Górkach Małych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze
Numer ogłoszenia: 72461 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43705 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym do Chaty Chlebowej w Górkach Małych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania trzech jednodniowych wyjazdów integracyjnych o charakterze turystyczno-kulturalnym do Chaty Chlebowej w Górkach Małych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze. CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego 63511000-4 - organizacja wycieczek Opis dodatkowy: Jednodniowe wycieczki odbędą się w proponowanych przez Zamawiającego dniach: I termin - 3 marca 2011 r. (czwartek) w godzinach od 9.00 do 19.00. II termin - 28 kwietnia 2011 r. (czwartek) w godzinach od 9.00 do 19.00. III termin - 30 czerwca 2011 r. (czwartek) w godzinach od 9.00 do 19.00. Na każdą jednodniową wycieczkę musi składać się m. in. transport autokarem wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego uczestnika i opiekunów, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu do Chaty Chlebowej na 3 godzinny program, bilety wstępu do Muzeum Zofii Kossak - Szatkowskiej w Górkach Wielkich przy ul. Stary Dwór 2, opieka przewodnika, przejazd wozami konnymi lub saniami po Górkach Wielkich i okolicy, ognisko wraz z kiełbasą (150g-200gosobę), chlebem, musztardą, ketchupem, kołoczem (ok. 100g osobę), i napojem - kawa lub herbata o poj. min. 0,5l dla każdego uczestnika. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca tj. centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40 o godzinie 9.00, zwiedzanie Muzeum Zofii Kossak - Szatkowskiej w Górkach Wielkich przy ul. Stary Dwór 2, zwiedzanie Chaty Chlebowej w Górkach Małych, przejazd wozami konnymi lub saniami po Górkach Wielkich i okolicy, ognisko dla uczestników wycieczki, powrót - godz. 19.00 w centrum Zabrza - parking przy ul. Roosevelta 40. Autokar musi być przystosowany do przewozu co najmniej 45 osób. Wykonawca zapewni podstawienie autokaru na wybrany przez Zamawiającego parking na co najmniej 15 minut przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zaznacza, iż zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb w celu kontroli stanu technicznego pojazdu i trzeźwości kierowcy. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy w celu ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem umowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy program wycieczki na co najmniej 3 dni przed terminem wyjazdu uwzględniając planowany czas od godziny 9.00 (wyjazd z centrum Zabrza) do 19.00 (godz. przyjazdu do centrum Zabrza). Ilość uczestników każdej wycieczki zostanie ustalona przez Zamawiającego i przekazana Wykonawcy telefonicznie w terminie nie krótszym niż 7 dni przed dniem planowanego wyjazdu. Przewidziana ilość uczestników: łącznie na trzy jednodniowe wycieczki przewidziano ilość minimum 100 osób, maksimum 200 uczestników projektu oraz dodatkowo po 2 opiekunów grupy na każdy wyjazd. Do ceny wycieczki należy uwzględnić koszt opiekunów ze strony Zamawiającego. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się zorganizowanie wycieczki dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przewidzianych osób na wycieczkę maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej prawem tj. na dzień rozpoczęcia usługi pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu. Łączna kwota zamówienia musi obejmować m.in. cenę transportu wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika, wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki, bilety wstępu do Chaty Chlebowej i do Muzeum Zofii Kossak - Szatkowskiej, opieka przewodnika, przejazd wozami konnymi lub saniami po Górkach Wielkich i okolicy, ognisko wraz z kiełbasą(150g-200gosobę), chlebem, musztardą, ketchupem, kołoczem (ok. 100g osobę), i napojem - kawa lub herbata o poj. min. 0,5l dla każdego uczestnika. Prezentacja w Chacie Chlebowej powinna obejmować pełen pakiet ok. 3 godzinny, w którego skład wchodzi: zapoznanie z podstawowymi zbożami i ich zastosowaniem oglądanie maszyn dawniej wykorzystywanych przy uprawie i obróbce ziarna (od ziarenka do bochenka) omawianie procesu powstawania masła i twarogu oraz sprzętów do tego wykorzystywanych omawianie pozyskiwania miodu, pokaz sprzętu pasiecznego i ciekawostki z życia pszczół próby młócenia cepami mielenie zboża na żarnach osiewanie mąki formowanie oraz wypiek podpłomyków degustacja podpłomyków z: masłem, miodem lub smalcem kawa zbożowa z mlekiem oddzielanie śmietany od mleka ubijanie masła produkcja twarogu degustacja wytworzonych produktów Zastrzegamy prawo unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. Wystąpienie kosztów związanych z ewentualną zmianą programu, przedłużeniem czasu trwania wyjazdu i innych nie przewidzianych okoliczności nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Proponowany termin realizacji zamówienia: I termin - 3 marca 2011 r. (czwartek) w godzinach od 9.00 do 19.00. II termin - 28 kwietnia 2011 r. (czwartek) w godzinach od 9.00 do 19.00. III termin - 30 czerwca 2011 r. (czwartek) w godzinach od 9.00 do 19.00...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 63.51.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno zawodowej w gminie Zabrze.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LOGOS - EVENT 64-920, ul. Towarowa 11/2, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.