eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Kraków: Dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań
Numer ogłoszenia: 72457 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37725 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ppoż. w ramach 9 zadań: * Zadanie nr 1 - Dostawa umundurowania strażaka: - Emblemat WSP, - Identyfikator miejscowości, - Kominiarka niepalna, - Koszulka letnia, - Koszulka zimowa, - Ubranie koszarowe, - Ubranie strażackie specjalne, * Zadanie nr 2 - Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka: - Buty specjalne gumowe typu Officer, - Buty specjalne skórzane, - Obuwie koszarowe, - Rękawiczki ochronne jednorazowe, - Gwizdek, - Podpinka linkowa, - Spodniobuty, * Zadanie nr 3 - Dostawa armatury i sprzętu ppoż.: - Bosak podręczny, - Butla zapasowa do aparatów powietrznych - kompozyt, - Drabina słupkowa, - Hydronetka wodna z wężem i prądownicą, - Kanister na paliwo 10 l, - Kanister na paliwo 20 l, - Klucz do hydrantu podziemnego, - Klucz do pokryw kanałowych, - Lampa ostrzegawcza - drogowa, - Łącznik kątowy 52, - Łącznik kątowy 75, - Prądownica pianowa PP-2, - Prądownica pianowa PP-4, - Przełącznik 110/75, - Przełącznik 75/52, - Rozdzielacz 52x75x75, - Stojak do mocowania taśmy ostrzegawczej, - Stożki ostrzegawcze (pachołki), - Nożyce do cięcia prętów, - Łopata (szpadel saperski), - Wąż ssawny 110-1600 ŁA, - Taśma odgradzająca miejsce akcji, - Worki foliowe 120 l, * Zadanie nr 4 - Dostawa noży ratowniczych z kluczem narzędziowym: - Nóż ratowniczy z kluczem narzędziowym (multitool), * Zadanie nr 5 - Dostawa zestawu do ochrony ortopedycznej: - Deska ortopedyczna (pasy bezpieczeństwa, stabilizator głowy), - Kamizelka unieruchamiająca typu KED, * Zadanie nr 6 - Dostawa kurtyn wodnych: - Kurtyna wodna 52, - Kurtyna wodna 75, * Zadanie nr 7 - Dostawa smoków ssawnych prostych: - Smok ssawny 110 prosty, * Zadanie nr 8 - Dostawa zadymiarki elektrycznej: - Zadymiarka elektryczna, * Zadanie nr 9 - Dostawa zasysaczy liniowych: - Zasysacz liniowy Z-2, - Zasysacz liniowy Z-4, *** Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dla każdego zadania, - wzór umowy - dla każdego zadania, - dokument gwarancyjny - dla każdego zadania, - protokół przyjęcia - przekazania - dla każdego zadania, - formularz cenowy - dla każdego zadania. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji objęte jest nabycie (zakup) - ponad ilość wynikającą ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla każdego zadania - następujących wyrobów: **1. Zadanie nr 1: * ubranie koszarowe w ilości do 5 kompletów, * koszulka letnia w ilości do 10 sztuk, **2. Zadanie nr 2: * buty specjalne gumowe typu Officer w ilości do 4 par, * buty specjalne skórzane w ilości do 4 par, * obuwie koszarowe w ilości do 5 par, **3. Zadanie nr 3: * rozdzielacz 52x75x75 w ilości do 2 sztuk, * taśma odgradzająca miejsce akcji w ilości do 10 rolek, * worki foliowe 120 l w ilości do 10 rolek, **4. Zadanie nr 4: * nóż ratowniczy z kluczem narzędziowym (multitool) w ilości do 10 sztuk, **5. Zadanie nr 5: * kamizelka unieruchamiająca typu KED w ilości do 2 sztuk, **6. Zadanie nr 6: * kurtyna wodna 52 w ilości do 3 sztuk, **7. Zadanie nr 7: * smok ssawny 110 prosty w ilości 1 sztuki, **8. Zadanie nr 9: * zasysacz liniowy Z-2 w ilości 1 sztuki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00 - Ochronne nakrycia głowy 18.83.10.00 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.81.50.00 - Buty 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 37.31.25.00 - Gwizdek 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 18.81.52.00 - Buty z cholewami 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 39.22.62.10 - Butle 44.48.11.00 - Drabiny strażackie 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy 44.61.10.00 - Zbiorniki 39.24.11.30 - Noże specjalistyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa umundurowania strażaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Milena Plus Rafał Gielnik, Ul. Cmentarna 6, 62-025 Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148312,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114862,32

  • Oferta z najniższą ceną: 114862,32 / Oferta z najwyższą ceną: 122588,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia indywidualnego strażaka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KADIMEX S.A., Ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49991,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36724,50

  • Oferta z najniższą ceną: 36724,50 / Oferta z najwyższą ceną: 36724,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa noży ratowniczych z kluczem narzędziowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe PROF-BEH Roman Jaworski, Ul. Hutnicza 1, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63414,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23345,40

  • Oferta z najniższą ceną: 23345,40 / Oferta z najwyższą ceną: 58363,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa zestawu do ochrony ortopedycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOXMET MEDICAL Sp. z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7477,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3905,28

  • Oferta z najniższą ceną: 3905,28 / Oferta z najwyższą ceną: 6220,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa kurtyn wodnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPON USŁUGI Sp. z o.o., Ul. Octowa 3 lok. 15, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2767,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2767,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2767,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa smoków ssawnych prostych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPON USŁUGI Sp. z o.o., Ul. Octowa 3 lok. 15, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3148,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3148,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3148,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa zadymiarki elektrycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe PROF-BEH Roman Jaworski, Ul. Hutnicza 1, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3239,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2052,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2052,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2052,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dostawa zasysaczy liniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KADIMEX S.A., Ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6324,48

  • Oferta z najniższą ceną: 6324,48 / Oferta z najwyższą ceną: 6324,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.