eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2012 z podziałem na 3 grupy



Ogłoszenie z dnia 2012-03-08

Świebodzin: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2012 z podziałem na 3 grupy
Numer ogłoszenia: 72454 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2012 z podziałem na 3 grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2012 z podziałem na 3 grupy, obejmujące: 1.1. Grupa I: Dostawa materiałów biurowych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Segregator 70 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - szt. 480 2. Segregator 50 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - szt. 280 3. Teczka wiązana A4 - szt. 400 4. Teczka zwykła (skoroszyt) A4 szt. 1 000 5. Teczka zawieszana A4 - szt. 1 500 6. Koperta DL samoklejąca - 110x220 mm (biała z okienkiem lewym) - szt. 6 000 7. Koperta C6 (biała samoklejąca) - szt. 34 000 8. Koperta A4 biała - szt. 3 000 9. Koperta A5 biała - szt. 7 500 10. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4+HK, samoklejąca z paskiem, o wym. 255x390x40, biała, 150g/m2 - szt. 200 11. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po lewej stronie - szt. 3 000 12. Koperta bąbelkowa, rozmiar zewn. 200x275 mm, biała - szt. 20 13. Koperta bąbelkowa, rozmiar zewn. 170x225 mm, biała - szt. 20 14. Koszulki A4 - szt. 1 000 15. Rolka termiczna do kalkulatora 57 mm x 25 m po 10 szt. w opak. - opak. 10 16. Taśma klejąca przezroczysta - szer. 50mm x 66m - szt. 70 17. Taśma klejąca przezroczysta - szer. 18mm x 30m - szt. 150 18. Notatnik A4 w kratkę - 100 kartkowy - szt. 40 19. Notatnik A5 w kratkę - 100 kartkowy - szt. 150 20. Zeszyt akademicki 96 kartkowy - sztywna okładka - szt. 30 21. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - szt. 50 22. Zszywki 24/6 1000 szt. w opak. - opak. 500 23. Zszywki 24/6 1000 szt. w opak. - opak. 200 24. Zszywki 26/6 1000 szt. w opak. - opak. 50 25. Zszywki 23/23 po 1000 szt. w opak. - opak. 10 26. Rolka barwiąca IR-40T do maszynek liczących - szt. 3 27. Spinacze małe 28 mm - po 100 szt. w opak. - opak. 20 28. Przekładki kartonowe A4 do segregatora po 10 szt. w opak. - opak. 2 29. Skoroszyt oczkowy, kartonowy, pełny A4 - szt. 450 30. Fastykuły do archiwizacji (dwa kartoniki ze sznurówką) - kompl. 500 31. Naklejka na segregator szeroki - 4 cm - opak. 10 32. Skoroszyt plastikowy A4 z oczkami do zawieszania w segregatorze - szt. 500 33. Zszywacz do papieru, zszywający do 25 kartek, do zszywek o wymiarach: 24/6 i 26x6, pojemność 120 lub 150 zszywek - szt. 4 34. Grzbiety do bindowania 14 mm, kolor czarny - szt. 120 35. Grzbiety do bindowania 25 mm, kolor czarny - szt. 120 36. Grzbiety do bindowania 28,5 mm, kolor czarny - szt. 120 37. Folia do bindowania A4, przezroczysta, bez koloru - szt. 300 38. Okładki tekturowe do bindowania A4, kolor czarny - szt. 300 39. Bezolejowy tusz do automatów, poduszek i pudełek stemplarskich - 25 ml. z aplikatorem, kolor czerwony - szt. 60 40. Kalkulator z dwukolorową drukarką na papier 58 mm - szt. 3 41. Klej do dowodów osobistych 30 ml. w rolce - szt. 20 42. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - szt. 150 43. Nożyczki biurowe z nierdzewnej stali, ergonomiczna rączka z odpornego na pęknięcia tworzywa sztucznego, wymiar (razem z rączką) - 20,5 cm - szt. 5 44. Wąsy skoroszytowe - szt. 100 45. Teczka do podpisu A4, 15 przegródek, ze sztywnej tektury oklejona okleiną 4 x czarne, 3 x granatowe, 3 x zielone - szt. 5 46. Deska z klipem A4, kolor czarny - szt. 5 47. Przywieszka obustronna do kluczy, różne kolory - szt. 20 48. Papier do faksu w rolce, wymiar 216/30 - szt. 10 49. Zszywacz specjalistyczny - zszywający od 2 do 200 kartek - o metalowej podstawie oraz metalowym ramieniu, zakończonym gumowym antypoślizgowym uchwytem. Wyposażony w pojemnik na zapasowe zszywki oraz ogranicznik głębokości zszywania, maks. 59 mm. na zszywki o wymiarach: 23/6, 23/8, 23/10, 23/13, 23/15, 23/17, 23/20, 23/23 - szt. 3 50. Mocny dziurkacz do grubych plików kartek - do 65 kartek, aluminiowa podstawa i ramię, blokada ramienia, ergonomiczny kształt, również do formatu A3 - szt. 3 51. Gumki recepturki po 100 szt. w opak. - opak. 4 52. Karteczki samoprzylepne, żółte - wymiar: 76x76 mm, po 100 kartek w opak. - opak. 20 53. Pinezki niklowane po 100 szt. w opak. - opak. 4 54. Komplet zakreślaczy fluorestencyjnych - 4 szt. w opak., do zaznaczania tekstu na papierze, zakończone ściętą końcówką, grubość linii: 1-5 mm - opak. 2 Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Blok techniczny A4 kolor - szt. 100 2. Blok techniczny A3 kolor - szt. 100 3. Blok techniczny A4 biały - szt. 100 4. Blok techniczny A3 biały - szt. 100 5. Brystol biały A4 - szt. 100 6. Brystol kolor mix A4 - szt. 100 7. Brystol A1 biały - szt. 200 8. Brystol A1 kolory: żółty, czerwony, niebieski, czarny - szt. 160 - po 40 szt. z każdego koloru 9. Taśma klejąca - szer. 18 mm x 30 m - szt. 30 10. Nożyczki biurowe z plastikową rączką - szt. 30 11. Ołówek B, po 12 szt. w opak. - opak. 30 12. Ołówek B-4, po 12 szt. w opak. - opak. 30 13. Klej biurowy, uniwersalny, biały w tubie 40 ml - szt. 50 14. Długopis żelowy z metalową końcówką, wodoodporny i nieblaknący - niebieski - szt. 250 15. Długopis zwykły - niebieski - szt. 250 16. Cienkopis z plastykową końcówką o grubości nie mniejszej niż 0,4 mm - czarny - szt. 100 17. Cienkopis z plastykową końcówką o grubości nie mniejszej niż 0,4 mm - niebieski - szt. 100 18. Pisaki, zestaw 12 kolorów - zestaw 50 - po 12 kolorów w zestawie 19. Pisaki, zestaw 6 kolorów - zestaw 50 - po 6 kolorów w zestawie 20. Marker czarny ścięty - szt. 100 21. Marker ścięty kolor - czerwony, niebieski, zielony - szt. 180 - po 60 szt. z każdego koloru 1.2. Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP (45) 51645a (czarny) - oryginał - szt. 2 2. Tusz HP (78) c6578a (kolor) - oryginał - szt. 2 3. Tusz HP (10) C4844AE (czarny) - oryginał - szt. 1 4. Tusz HP (82) C4911A (69 ml) (Cyan) - oryginał - szt. 1 5. Toner HP C4092A - oryginał - szt. 20 6. Toner HP C7115A - oryginał - szt. 35 7. Toner HP Q5949A - oryginał - szt. 20 8. Toner HP CE278A - oryginał - szt. 30 9. Toner HP Q7553X - oryginał - szt. 1 10. Toner HP Q2612A - oryginał - szt. 2 11. Toner Lexmark 0064016HE (21 000 kopii) - oryginał - szt. 3 12. Toner Lexmark E260A11E - oryginał - szt. 3 13. Toner Samsung SCX-D4200A - szt. 8 14. Toner konica minolta A0DK451 (Cyan) - oryginał - szt. 1 15. Toner konica minolta A0DK151 (Black) - oryginał - szt. 1 16. Taśma barwiąca do Lexmark 4227+ (00L130034) - oryginał - szt. 22 17. Taśma barwiąca do OKI 6300 - oryginał - szt. 12 18. Taśma barwiąca do SEIKOSHA BP5700 - szt. 20 19. Nośnik DVD-R+ w jednostkowych opakowaniach (plastik) - szt. 50 20. Nośnik CD-R 700 MB w jednostkowych opakowaniach (koperta lub plastik) - szt. 100 21. Toner KX-FA83x - oryginał - szt. 1 22. Bęben Panasonic KX-FA84E - oryginał - szt. 1 Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Nośnik CD-R 700 MB w jednostkowych opakowaniach (koperta lub plastik) - szt. 30 2. Nośnik DVD-R w jednostkowych opakowaniach (plastik) - szt. 20 Zadanie 3: Na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w następującym asortymencie: 1. Toner konica minolta 1710595-002 (CMY) 4500 str. - oryginał - szt. 1 2. Toner konica minolta 1710587-004 (Black) 4500 str. - oryginał - szt. 2 3. Bęben konica minolta 1710591-001 - oryginał - szt. 1 1.3. Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 1800 2. Papier ksero A3 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 10 3. Papier komputerowy - 250 mm 1+1 (składanka perforowana 900 szt.) - karton 20 4. Papier rolka HP Q1398A (1067 mm x 45,7 m) 80 g/m2 - szt. 8 5. Papier A4 160 g/m2 - karton 1 Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 30 2. Papier ksero kolorowy A4, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, wilgotność 3-5% - ryza 10.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 22.60.00.00 - Tusz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa I: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10621,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12344,65

  • Oferta z najniższą ceną: 12344,65 / Oferta z najwyższą ceną: 26152,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Miedzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37471,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42900,19

  • Oferta z najniższą ceną: 42900,19 / Oferta z najwyższą ceną: 54794,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16626,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21233,80

  • Oferta z najniższą ceną: 21233,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21410,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Niniejsza dostawa posiada określone standardy jakościowe i jest ogólnie dostępna i nie przekracza kwoty 200 000 euro - wobec powyższego zastosowano ten tryb postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.