eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Budowa ul. Księżnej Dobrawy i Mieszka w Iławie (etap IIIB).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Iława: Budowa ul. Księżnej Dobrawy i Mieszka w Iławie (etap IIIB).
Numer ogłoszenia: 72453 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57225 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Księżnej Dobrawy i Mieszka w Iławie (etap IIIB)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na budowie ulicy Dobrawy etap IIIB w Iławie . Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przebudowę nawierzchni ul. Ks. Dobrawy z nawierzchni gruntowej na utwardzoną z kostki brukowej betonowej wraz wjazdami do posesji i wykonaniem zieleni - zgodnie z załącznikiem nr 4 - zakres przedmiotu zamówienia (rysunek poglądowy) - (strona 1 załącznika). 2) budowę sieci kanalizacji deszczowej ul. Ks. Dobrawy - odcinki od istniejącej studni D38 do D43 wraz z wszystkimi wpustami; od istniejącej studni D24 do D25 wraz z wpustem Wp25; od istniejącej studni D32, do D34A wraz z wpustem Wp36 (wpusty Wp38 i Wp39 są wykonane). Wpustu nr Wp37 nie należy wykonywać będzie wykonywany w następnym etapie - zgodnie z załącznikiem nr 4 - zakres przedmiotu zamówienia (strona 2 - załącznika) 3) budowę oświetlenia ulicznego ul. Ks. Dobrawy zgodnie z załącznikiem nr 4 - zakres przedmiotu zamówienia -od istniejącego słupa B2L2 do B12L3, oraz od słupa istniejącego E7L1 do E1L1 - (strona 3 załącznika), 4) Zamawiający informuje, że w danym roku realizacji zamówienia należy wykonać w 100%, co najmniej jeden z zaznaczonych w załączniku nr 4 odcinków drogowych, z zastrzeżeniem zapisu §11 ust.27 wzoru umowy. 5) Wycinkę trzech drzew nr 45, 46, 47 (09.Projekt Budowlany_drogowy_tom IB-06), 6) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren w taki sposób by mógł się odbywać ruch samochodowy (tj. zapewnienie dojazdu do istniejących posesji i placów budów) w zakresie wskazanym w załączniku nr 4a - poprzez: a) Wykonanie korytowania, przywiezienie kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm na szerokości 3,5m, zagęszczenie - na odcinku ulicy Bolesława Śmiałego (całość) b) Utrzymanie przejezdności dróg przez cały okres realizacji zamówienia. Jeżeli w okresie zimowym Wykonawca będzie prowadził prace budowlane (warunki atmosferyczne będą pozwalać na wykonywanie prac budowlanych zgodnie z STWiORB), wówczas zobowiązany jest do utrzymywania przejezdności dróg. 7) Zamawiający informuje, że w miejscu zaprojektowanych chodników należy wykonać trawniki w sposób opisany w dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233120-6, 45233140-2, 45233000-9, 45111200-0, 45231300-8, 71.35.43.00-7. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentację projektową, STWiORB, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, 8. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniając wzór nr 6 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 71.35.43.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 611303,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 577904,47

  • Oferta z najniższą ceną: 577904,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1056898,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.