eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, remontów, napraw, okresowych kontroli oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania ,a także usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków w budynkach będących w dy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Łódź: Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, remontów, napraw, okresowych kontroli oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania ,a także usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków w budynkach będących w dyspozycji Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej (bud. nr A10 A i B, A11, A12 B i C - ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7, C 8 - Al. Politechniki 11)
Numer ogłoszenia: 72450 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych, remontów, napraw, okresowych kontroli oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania ,a także usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków w budynkach będących w dyspozycji Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej (bud. nr A10 A i B, A11, A12 B i C - ul. Stefanowskiego 18/22 i bud. nr C 3, C 6, C 7, C 8 - Al. Politechniki 11).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w obiektach będących w dyspozycji Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki następujących konserwacyjnych, remontów, napraw oraz czynności niezbędnych do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania ,a także usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków w budynkach będących w dyspozycji Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej Zadanie 1) w branży ogólnobudowlanej Zadanie 2) w branży ogólnobudowlanej- prace pomocnicze przy wymianie instalacji c.o. Zadanie 3) w branży instalacyjno-sanitarnej Zadanie 4) w branży elektrycznej Całkowiata wielkość zamówienia (brutto) Zadanie nr 1 - 70000 zł Zadanie nr 2 - 90000 zł Zadanie nr 3 - 90000 zł Zadanie nr 4 - 90000 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) w tym: * Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień * Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia * Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia * Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej nieprzerwane wykonanie zamówienia * Nie podlegają wykluczeniu z postępowaniem o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 2 Prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi zamówienia. 3 Posiadają doświadczenie w wykonywaniu prac konserwacyjnych, napraw, drobnych remontów, usuwaniu awarii i ich skutków w funkcjonujących obiektach użyteczności publicznej. 4 Dysponują co najmniej 5 osobami mającymi kwalifikacje do wykonywania robót w każdej branży stanowiącej poszczególne zadania w niniejszym postępowaniu. Dodatkowe warunki dotyczące osób biorących udział w realizacji prac: * w Zadaniu 2) w branży ogólnobudowlanej - prace pomocnicze przy wymianie instalacji c.o. - warunkiem jest dysponowanie co najmniej 5 osobami, które będą wykonywać prace naprawcze po zakończeniu robót instalacyjnych c.o. i będą mogły podjąć naprawy codziennie najpóźniej w ciągu 1 godz. od udostępnienia frontu robót, w celu oddania poszczególnych pomieszczeń użytkownikom po naprawach i robotach wykończeniowych w ciągu 24 godzin od momentu udostępnienia frontu robót. Okres wykonywania prac - do 31.10.2008 r. Miejsce wykonywania prac wszystkie budynki w Kampusie A (A 10, A 11, A-12). * w Zadaniu 4) w branży elektrycznej - warunkiem jest dysponowanie co najmniej 3 osobami które posiadają wymagane dla zakresu prac świadectwa kwalifikacyjnego co najmniej na poziomie wynikającym z rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia z dnia 20 lipca 2005 r. (Dz. U. z dnia 29 lipca 2005 r.) 5 Złożą oświadczenie, że powołają osobę/osoby posiadającą niezbędne uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w wybranej/wybranych w składanej ofercie zadaniach. 6 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień złożenia ofert) lub inny dokument, potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenia w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności oraz zobowiązują się, że będą odnawiali ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) (zał. nr 2 do SIWZ) 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków). Zakres działalności musi obejmować co najmniej roboty objęte zakresem każdej z branż na którą Wykonawca składa ofertę w tym: * w branży budowlanej Zadanie 1 i 2) - budownictwo ogólne, remonty budowlane * w branży instalacyjno - sanitarnej Zadanie 3) - wykonywanie instalacji wodno - kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania * w branży elektrycznej Zadanie 4) - wykonywanie instalacji elektrycznych 3 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat umów na roboty wybranych branż, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać rodzaj robót, wartości z wraz z obowiązującym podatkiem, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdej z robót (zał. nr 4 do SIWZ) . Należy wykazać co najmniej dwie roboty rozpoczętą po 26.03.2003 r. i zakończoną przed 26.03.2008 r. o wartości nie niższej 50 000 zł brutto. Co najmniej jedna z tych referencji musi dotyczyć umowy zawierającej w swoim zakresie prace konserwacyjne, doraźne roboty remontowe, naprawy awaryjne lub czynności niezbędne do utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym użytkowania budynków. Na potwierdzenie wykonanych prac należy dołączyć pozytywną opinię inwestora z podaniem przedmiotu robót, okresu ich wykonywania i ich wartości z podatkiem VAT (referencje potwierdzające). 4 Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje minimum 5 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót w każdej z wybranych branż (zał. nr 3, 3a i 3b do SIWZ) 5 Oświadczenie Wykonawcy, że powoła osobę/osoby posiadającą niezbędne uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w wybranej/wybranych w składanej ofercie branży/branżach (dotyczy zadania nr 1, 3, 4) (zał. nr 3 do SIWZ). Na potwierdzenie kwalifikacji tych osób należy załączyć kserokopię (potwierdzoną) dokumentów potwierdzających posiadanie przez te osoby uprawnień do kierowanie wymienionymi robotami wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane) i kserokopię (potwierdzoną) aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6 Wykonawca załączy aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie, że będzie odnawiał ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ) Uwaga: Wymagania muszą być spełnione pod rygorem nieważności oferty tzn. brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. brak podpisu osoby upoważnionej) spowoduje odrzucenie oferty. Oferent powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferenci ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, 90-537 ŁÓDŹ, ul. Stefanowskiego 18/22 tel. 631 25 04 fax. 636 14 80.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:30, miejsce: W Dziale Administracyjnym Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-537 Łódź, pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1) w branża ogólnobudowlana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających, usług naprawczych, drobnych remontów, usług odśnieżania i oczyszczenia fragmentów dachów * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2) w branży ogólnobudowlanej- prace pomocnicze przy wymianie instalacji c.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących prac budowlanych pomocniczych dotyczących napraw ubytków ścian, sufitów tynków i roboty malarskie w pomieszczeniach w trakcie wymiany grzejników i rur c.o. prowadzonej w ramach termomodernizacji budynków wydziału w Kampusie A - (bud. nr A 10, A 11, A 12, ul. Stefanowskiego 18/22). Prace naprawcze po zakończeniu robót instalacyjnych c.o. muszą być prowadzone przy współpracy i w koordynacji z Wykonawcą robót termomodernizacyjnych w branży c.o., Rozpoczynane będą codziennie najpóźniej w ciągu 1 godz. od udostępnienia frontu robót i zakończone w ciągu 24 godzin od udostępnienia frontu robót. Poszczególne pomieszczenia będą odbierane przez Zamawiającego i przekazywane użytkownikom po naprawach i robotach wykończeniowych z niezwłocznym przekazaniem obmiaru wykonanych robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3) w branży instalacyjno-sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych (usługi dotyczą: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., i węzłów cieplnych). * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji. * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji wod-kan. c.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4) w branży elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * wykonywanie bieżących napraw i prac zabezpieczających, dozorem nad prawidłową eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych oraz wykonywanie usług naprawczych i remontowych tych instalacji wraz z koniecznymi robotami budowlanymi * usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne i naprawa instalacji * udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.