eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0620Z Dołuje - Przecław w m. Warzymice poprzez budowę chodnika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Police: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0620Z Dołuje - Przecław w m. Warzymice poprzez budowę chodnika
Numer ogłoszenia: 72435 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33501 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0620Z Dołuje - Przecław w m. Warzymice poprzez budowę chodnika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dotyczącego przebudowy drogi powiatowej nr 0620Z Dołuje - Przecław poprzez budowę chodnika.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Dokumentacja projektowa musi odpowiadać obowiązującym zasadom wiedzy technicznej oraz przepisom prawa, w szczególności: 1. rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), 2. rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2. Dokumentacja projektowa musi odpowiadać poniższym warunkom: 1) chodnik należy usytuować wzdłuż drogi powiatowej nr 0620Z Dołuje - Przecław w m. Warzymice, o długości ok. 1400 m., zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ 2) chodnik jednostronny usytuowany po lewej lub prawej stronie jezdni w zależności od warunków miejscowych (terenowych) wraz z niezbędnymi zjazdami indywidualnymi i publicznymi należy zlokalizować w granicach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej, 3) szerokość chodnika 1,5 - 2,5 m, oddzielony od jezdni pasem zieleni lub przy jezdni w zależności od szerokości pasa drogowego oraz warunków miejscowych (terenowych), 4) nawierzchnia chodnika - kostka betonowa, gr. 8cm typu polbruk, na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5cm, 5) odwodnienie chodnika (rowy, przepusty, kanalizacja deszczowa, ścieki), 6) likwidacja ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami, m.in. sieć wodna, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna itp., 7) lokalizacja barier, poręczy itp. w przypadku konieczności zastosowania wynikłych z warunków terenowych, 3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania z Zamawiającym oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie rozwiązań architektonicznych zastosowanych w projekcie budowlano - wykonawczym przed złożeniem jej do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej. Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu (dotyczy obu części przedmiotu zamówienia): 1) pozyskanie aktualnej kopii mapy, przeznaczonej do celów projektowych w skali 1: 500 wraz z zakładanymi podziałami działek - 2 szt (jeżeli jest wymagany), 2) uzyskanie operatu wodno-prawnego wraz z pozwoleniem wodno-prawnym szt.5 (jeżeli jest wymagany), 3) wykonanie projektu budowlano- wykonawczego - 5 szt., 4) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu - 5 szt., 5) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389) - 3 szt., 6) wykonanie przedmiaru robót - 5 szt., 7) wykonanie kosztorysu ofertowego robót - 5 szt., 8) wykonanie ogólnych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 5 szt., 9) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 szt., 10) uzyskanie ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art.71 ust 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) - 1 szt. (jeżeli jest wymagana), 11) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę bądź dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 12) dostarczenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD - 1 szt., 13) dostarczenie i wykonanie innych niezbędnych dokumentów, opracowań i opinii niezbędnych do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. Ustalenia dodatkowe: Wszelkie rozwiązania ujęte w dokumentacji projektowej powinny być uzgadniane na bieżąco z zarządcą drogi. Zarządca drogi powinien być również na bieżąco informowany na temat wystąpień, uzgodnień z innym organami i pomiotami opiniującymi rozwiązania projektowe. Wykonawca będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. Ponadto wymaga się, aby: - części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, - obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, - projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg - oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa Dróg i Mostów DIM Ryszard Kowalski, Sosnowa 6a, 71-468 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18204,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18204,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177284,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.