Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-09
Suwałki: Remont dźwigów o numerach ewidencyjnych UDT 310101196 i 310101227 zainstalowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Witosa 4A w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 72434 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, 5628326, fax 087 5628400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dźwigów o numerach ewidencyjnych UDT 310101196 i 310101227 zainstalowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Witosa 4A w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dźwigów o numerach ewidencyjnych UDT 310101196 i 310101227 zainstalowanych w budynku mieszkalnym przy ul. Witosa 4A w Suwałkach polegający na : 1.Wymianie ramy kabiny i ramy przeciwwagi dźwigu 2.Wymianie pudła kabiny 3.Wymianna tablicy sterownej i instalacji elektrycznej sterowania dźwigu 4.Wymina drzwi szybowych 5.Wymiana napędu elektrycznego i lin nośnych Powyższy zakres prac remontowych należy wykonać na warunkach określonych przez Urzędu Dozoru Technicznego: 1. Prace remontowe wykona Wykonawca posiadający uprawnienia UDT zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją w UDT Oddział w Białymstoku . 2.Zostanie dokonana ocena ryzyka na podstawie listy kontrolnej bezpieczeństwa użytkowania dźwigów zgodnie z normą PN-EN 81-80:2005 celem wyeliminowania zagrożeń o co najmniej wysokim stopniu ważności . 3. Największa powierzchnia użytkowa kabiny ma spełniać wymagania pkt.8.2 normy PN-EN 81-1:2002 tak aby maksymalny udźwig i ciężar kompletnej kabiny nie przekraczał dotychczasowych parametrów dźwigu związanych z obciążeniem budynku doborem wciągarki i lin nośnych .W przypadku przekroczenia tych parametrów należy dokonać ekspertyzy budowlanej poświadczonej Protokołem budowlanym podpisanym przez inspektora nadzoru budowlanego oraz należy dobrać odpowiedni zespół napędowy z wciągarką , liny nośne i przeciwwagę. 4.Zamontowana kabina będzie spełniać wymagania normy PN-EN 81-1:2002 5.Zostaną zamontowane drzwi kabinowe i szybowe spełniające wymagania normy PN- EN 81-1:2002 . 6.Zostaną zamontowane chwytacze spełniające wymagania normy PN- EN 81-1:2002 . 7.Zostaną zamontowane ograniczniki prędkości spełniające wymagania normy PN-EN 81-1:2002 8. Dobór odpowiednich lin nośnych i zderzaków do zainstalowanej kabiny i przeciwwag . 9. Instalacja oświetlenia szybu ma spełniać wymagania normy PN-EN 81-1:2002. 10.Instalacja sterowna będzie spełniała wymagania normy PN-EN 81-1:2002 z możliwością zastosowania systemu zdalnego alarmowania o osobach uwięzionych w kabinie zgodnie z normą PN-EN 81-28 . 11.Wszystkie urządzenia i aparaty bezpieczeństwa będą posiadały odpowiednie deklaracje zgodności WE .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN słownie złotych : siedem tysięcy.- 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07-05-2008 roku do godz.9oo w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 roku Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku 55 1060 0076 0000 3210 0006 3216.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: 1) Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub zatrudnia osoby uprawnione. 3) Posiada odpowiedni do zamówienia potencjał techniczny i ekonomiczny oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wyraża zgodę na opłatę faktury w terminie 21 dni od daty złożenia ich u zamawiającego, 7) Wniósł wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ. 8) Wskaże, którą część zamówienia powierzy podwykonawcy. 9) Posiada doświadczenie w wykonywaniu robót budowlano - instalacyjnych w zakresie remontów i konserwacji urządzeń dźwigowych. 10) Posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11) Na wykonane roboty montażowe udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy , a na zamontowane urządzenia na okres zgodny z gwarancją producenta . Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub dokumentów określonych w Rozdziale IX SIWZ. Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły spełnia albo nie spełnia z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w Rozdziale VIII SIWZ pkt 1 ppkt. 1, 5,10 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie formularza ofertowego. 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Podpisany i parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona) - Załącznik nr 3 do SIWZ 7. Kopię dokumentu uprawniającego wykonawcę do wykonywania prac w zakresie remontów i konserwacji urządzeń dźwigowych . 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlano-instalacyjnych w zakresie remontów i konserwacji urządzeń dźwigowych wraz z referencjami od Zamawiających potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane należycie , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie . 9. Polisę lub inny dokument (kopia) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Potwierdzenie wniesienia wadium (w kopercie zewnętrznej). 11.Wykaz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę. 12. Dostarczy na montowane urządzenia i aparaty atesty i deklaracje zgodności WE . Wymagane dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w Rozdziale IX SIWZ lub nie spełni innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale. IX pkt 3 ; 4 i 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - określone w Rozdziale IX pkt. 2; 3.; 4; 5; 9 każdy, - pozostałe jeden lub kilku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, pokój 328..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16 - 400 Suwałki, Sekretariat, pokój 324..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie w zakresie budowy szybu windowego i montażu windy zewnętrznej oraz remont łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
- Wymiana (remont) urządzeń dźwigowych w Szpitalu Specjalistycznym dla Dzieci i Dorosłych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 - ETAP I.
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.