eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa i wdrożenie oprogramowania medycznego, diagnostycznego, księgowego dla Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Bydgoszcz: Dostawa i wdrożenie oprogramowania medycznego, diagnostycznego, księgowego dla Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii
Numer ogłoszenia: 72419 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii, ul. K.K. Baczyńskiego 17, 85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48523727905, fax +48523726350.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania medycznego, diagnostycznego, księgowego dla Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) Budowę systemu informatycznego opisanego szczegółowo w załączniku nr 5 2) Udzielenie stosownych licencji, a w tym: a) dostarczenie programów zapisanych na nośnikach danych, wydanie pełnej dokumentacji użytkownika w języku polskim, (1 komplet) b) udzielenie licencji na sieciowe użytkowanie tych programów na następującą liczbę użytkowników: Tabela - liczba wymaganych użytkowników Lp Moduł/System Ilość 1 Moduł/System Finansowo-Księgowy z Rejestrem Bankowym i VAT 2 2 Moduł/System Rejestr Sprzedaży 2 3 Moduł/System Rachunek Kosztów 2 4 Moduł/System Środki Trwałe 1 5 Moduł/System Srodki Niskocenne 1 6 Moduł/System Kasa 1 9 Moduł/System Specjalistyka z Rozliczaniem z NFZ 20 10 Moduł/System Zlecenia 13 11 Moduł/System Diagnostyka 4 12 Moduł/System Formularzowa Dokumentacja Medyczna (nieograniczona liczba formularzy) 1 13 Moduł/System Sprzedaz Usług Medycznych 2 14 Moduł/System Laboratorium 6 15 Moduł/System Punkt Pobrań 1

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) nie mniej niż 3 zamówienia, których przedmiotem było wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego dla przychodni lub szpitala , spełniających łącznie następujące warunki: wartości zamówienia: nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (dwieście tysięcy złotych); iczba komputerów, na których funkcjonuje dostarczony system informatyczny jest nie mniejsza niż 40 sztuk (czterdzieści), liczba użytkowników systemu jest nie mniejsza niż 40 osób (czterdzieści osób), dostarczone i wdrożone zostały następujące systemy: I. System administracyjny moduły: (Finanse i Księgowość, Analizy Kosztowe, Magazyny, Ewidencja Środków Trwałych i Środków Niskocennych, Stanowiska Kasowego, II. System medyczny moduły: Zlecenia medyczne, Dokumentacja medyczna, Poradnie (Poradnia-rejestracja, gabinet, statystyka). III. System diagnostyki: moduł laboratorium i pracownia diagnostyczna wraz z systemem zleceń. IV. System radiologiczny moduły: opisowy, obrazowy (PACS) i wspomagający zarządzanie pracownią obrazową RIS, wraz z pełną integracją z modułami systemu medycznego w zakresie wysyłania zleceń i automatycznego odbierania wyników. w przynajmniej dwóch zamówieniach nastąpiło wykonanie i przeprowadzenie integracji systemu w przychodni bądź szpitalu z systemem radiologicznym (PACS, RIS) w zakresie co najmniej automatycznej wymiany zleceń i wyników badań. 1.3 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu ofertowym/cenowym załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 2 do SIWZ ) 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga: W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej wymagane dokumenty rejestracyjne winny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.7. wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) nie mniej niż 3 zamówień , których przedmiotem było wdrożenie kompleksowego systemu informatycznego dla przychodni lub szpitala , spełniających łącznie warunki podane w p. IV p.p1.2.1 - Załącznik nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, faktury) z przedstawionych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, niebudzący jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do przedmiotu i wartości zrealizowanych dostaw. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument Wykonawcy składają wspólnie. 1.8. aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten Wykonawca, który odpowiada za spełnienie przedmiotowego warunku. 2. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. W związku z powyższym oferta złożona przez spółkę cywilną powinna spełniać następujące wymagania: oferta spółki winna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki osobno dla każdego z jej wspólników, chyba, że spółka dysponuje tylko jednym z ww. dokumentów wystawianych łącznie dla wszystkich wspólników.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bcde.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Bydgoszcz ul. K.K. Baczyńskiego 17 pok. 129 Sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Bydgoszcz ul. K.K. Baczyńskiego 17 pok. 129 Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.