eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odziezy roboczej dla Przedsiebiorstwa Zamek Ksiąz w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-01

Wałbrzych: Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odziezy roboczej dla Przedsiebiorstwa Zamek Ksiąz w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r.
Numer ogłoszenia: 72407 - 2010; data zamieszczenia: 01.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69626 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Zamek Książ" w Wałbrzychu Sp. z o.o., ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6643850, faks 074 6643862.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odziezy roboczej dla Przedsiebiorstwa Zamek Ksiąz w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Wykonanie usług pralniczych bielizny hotelowej, odzieży roboczej dla Przedsiębiorstwa Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. w okresie od 1 kwietnia 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. główny przedmiot: 98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho przedmioty dodatkowe: 98311000-6 usługi odbierania prania 98315000-4 usługi prasowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) pranie bielizny hotelowej : odbiór bielizny hotelowej do prania i dostarczenie czystej 2) pranie odzieży roboczej : odbiór ubrań roboczych do prania i dostarczenie czystych Ad.1. W zakresie zadania określonego w punkcie 1 1.Odbiór bielizny hotelowej do prania i dostarczenie czystej do trzech ( 3 ) razy w tygodniu w dniach : poniedziałek, środa, piątek w godzinach 10 00 - 12 00 lub zgodnie z telefonicznymi ustaleniami dokonywanymi z Recepcją Hotelu Książ zlokalizowaną w siedzibie Zamawiającego ( budynek nr 3 i 4 ) , każdorazowo na podstawie wewnętrznych rozliczeń ilościowych. 2.Asortyment i szacunkowe ilości prań bielizny hotelowej w okresie zamówienia : 1)Poszwa - ok. 1.230 szt., 2) Poszewka - ok. 1.260 szt., 3) Prześcieradło - ok. 1.190 szt., 4) Ręcznik duży ( 70 cm x 140 cm ) - ok. 1.350 szt. 5) Ręcznik mały ( 50 cm x 100 cm ) - ok. 1.505 szt., 6) Dywanik łazienkowy ( 50 cm x 70 cm) - ok. 790 szt. 7) Narzuty na łóżka ( o pow. 3,6 - 6,24 m2 ) - ok. 40 szt, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu przedmiotu zamówienia. 3. Usługi prania bielizny hotelowej wykonywane będą zgodnie z obowiązującą technologią w zakresie prania mokrego wraz z zapewnieniem właściwej jakości usług pod względem bakteriologicznym i estetycznym, oraz suszeniem , prasowaniem i maglowaniem . 4. Dostarczenie na miejsce odbioru czystej bielizny hotelowej prasowanej lub maglowanej (w zależności od wymagań asortymentu), w ustalonym terminie i wskazanym miejscu - agazyny zlokalizowane w budynkach nr 3 i 4 w siedzibie Zamawiającego, zapakowanej w przeźroczyste worki pcv, z napisem Hotel Książ z zaznaczeniem ilości sztuk. 5. Zapewnienie ze strony Wykonawcy utrzymania czystości opakowań wielokrotnego użytku (worki z drelichu), należących do Hotelu Książ na bieliznę hotelową do prania oraz wymianę zużytych opakowań jednorazowych. Ad.2 W zakresie zadania określonego w punkcie 2: 1.Odbiór odzieży roboczej do prania odbywa się w każdy piątek o godzinie 15 00, a jeżeli w piątek przypadać będzie dzień świąteczny wolny od pracy, to odbiór odzieży do prania następować będzie w roboczym dniu poprzedzającym święto. 2.Dostarczenie Zamawiającemu odzieży roboczej wypranej następować będzie w każdy poniedziałek do godziny 700, a jeżeli w poniedziałek przypadać będzie dzień świąteczny wolny od pracy, to dostawa odzieży wypranej następować będzie w pierwszym dniu roboczym po dniu świątecznym do godziny 7 00 . 3.Asortyment i ilość prań w okresie zamówienia odzieży roboczej : 1)ubranie robocze drelichowe - 1 komplet , w tym : bluza drelichowa, spodnie drelichowe, koszula flanelowa - 117 kompletów, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu przedmiotu zamówienia. 4.Dostarczona odzież robocza po każdym praniu musi być wyprasowana. 5.Dostarczenie na miejsce odbioru wykonanej usługi w ustalonym terminie i wskazanymmiejscu, którym dla odzieży roboczej będzie portiernia w budynku Zamku w siedzibie Zamawiającego. 6.Wyprana odzież robocza dostarczana będzie do siedziby Zamawiającego w opakowaniach wielokrotnego użytku lub jednorazowych opatrzonych napisem Zamek Książ - odzież robocza z podaniem ilości sztuk. 7.Wykonawca zapewnia utrzymanie w czystości opakowań wielokrotnego użytku oraz wymianę zużytych opakowań jednorazowych. 8.Wykonanie usługi prania odzieży roboczej wykonane będą zgodnie z obowiązującą technologią i przepisami w zakresie prania mokrego wraz z zapewnieniem właściwej jakości usług pod względem bakteriologicznym i estetycznym oraz suszeniem i prasowaniem ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAKT Spółka z o.o., ul. Beethovena 25, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8361,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.