eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznychartykułów higienicznych z tworzyw sztucznych - wiader, koszy, mopów, zmiotek, szczotek do zamiatania, szczotek do wc, ścierek do naczyń, kur

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów higienicznych z tworzyw sztucznych - wiader, koszy, mopów, zmiotek, szczotek do zamiatania, szczotek do wc, ścierek do naczyń, kurzu i podłóg (Zadanie 1), artykułów higienicznych - ręczników papierowych do rąk, papieru toaletowego, worków na śmieci i worków do odkurzaczy ( Zadanie 2 ), artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych (Zadanie 3 ), przyborów do golenia-żyletki, maszynki i pędzle do golenia (Zadanie 4) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3,
Numer ogłoszenia: 72400 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów higienicznych z tworzyw sztucznych - wiader, koszy, mopów, zmiotek, szczotek do zamiatania, szczotek do wc, ścierek do naczyń, kurzu i podłóg (Zadanie 1), artykułów higienicznych - ręczników papierowych do rąk, papieru toaletowego, worków na śmieci i worków do odkurzaczy ( Zadanie 2 ), artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych (Zadanie 3 ), przyborów do golenia-żyletki, maszynki i pędzle do golenia (Zadanie 4) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów higienicznych z tworzyw sztucznych - wiader, koszy, mopów, zmiotek, szczotek do zamiatania, szczotek do wc, ścierek do naczyń, kurzu i podłóg (Zadanie 1), artykułów higienicznych - ręczników papierowych do rąk, papieru toaletowego, worków na śmieci i worków do odkurzaczy ( Zadanie 2 ), artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych (Zadanie 3 ), przyborów do golenia-żyletki, maszynki i pędzle do golenia (Zadanie 4) do Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletni-czej 8, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25/27 i do Dziennych Domów Pomocy Społecz-nej przy ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Kościuszki 67, ul. Komuny Paryskiej 11 i ul. Żeromskiego 37 wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącz-nej 3. 2.Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 17225600-1 -ścierki do na-czyń, 17225800-3- ścierki do czyszczenia, 25243300-9 art. gospodarstwa domowego i toale-towe z tworzyw sztucznych, 28417400-2- drobne wyroby metalowe, 36673000-9- różnego ro-dzaju miotły i szczotki, 36673310-5- szczotki toaletowe, 36673300-2- miotły i szczotki do sprzątania w gospodarstwie domowym, 205110000-1- drewniane rękojeści do narzędzi, 25243310-2- kubły z tworzyw sztucznych, 25253320-5- kosze na śmieci z tworzyw sztucz-nych, 25243330-8- śmietniczki, 25170000-3- wyroby z gumy utwardzonej, 25161100-8-rękawice gumowe, 25226100-2- korki z tworzyw sztucznych, 21221300-1- ręczniki papierowe do rąk, 21221100-9-papier toaletowy, 25222100-4- worki na odpady z tworzyw sztucznych, 25222000-3-worki i torby z tworzyw sztucznych, 25213200-9-folia z tworzyw sztucznych, 27521500-8- folia aluminiowa, 21211210-0-torby papierowe, 36672110-6- sztućce i talerze jednorazowe, 25243000-6- zastawa stołowa, kuchenna z tworzyw sztucznych, 25243120-3- pojemniki do przechowywania żywności w gospodarstwie domowym, 25243130-6- misy, 25243110-0-sztućce z tworzyw sztucznych, 25243140-9-suszarki do naczyń z tworzyw sztucznych, 25240000-5-różne produkty z tworzyw sztucznych, 28612100-6 - żyletki, 36673220-7-pędzle kosmetyczne. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań, określający rodzaj zamawianego asortymentu oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w kalkulacji ce-nowej (załącznik 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ ). 4.Zamawiający zastrzega sobie aby wykonawca posiadał odpowiednie atesty dopuszczające opakowania do kontaktu z żywnością (dotyczy Zadania - 3 art. gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych) - do okazania na każde żądanie zamawiającego. 5.Termin gwarancji artykułów będących przedmiotem zamówienia nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta dostarczanych artykułów, nie krócej jednak niż 6 miesięcy od daty sprzedaży.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.56.00-1, 17.22.58.00-3, 25.24.33.00-9, 28.41.74.00-2, 36.67.30.00-9, 36.67.33.10-5, 36.67.33.00-2, 20.51.10.00-1, 25.24.33.10-2, 25.25.33.20-5, 25.24.33.30-8, 24.17.00.00-3, 25.16.11.00-8, 25.22.61.00-2, 21.22.13.00-1, 21.22.11.00-9, 25.22.21.00-4, 25.22.20.00-3, 25.21.32.00-9, 27.52.15.00-8, 21.21.12.10-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.1O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają: ·warunki podmiotowe: 1.2posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. 1.3posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4potwierdzą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, 2.Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 3.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ, które szczegółowo określają przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 4.Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. 5Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 6.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania ; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 7.Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp (Zał. Nr 3 do SIWZ). 3.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonaw-ca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności zwią-zane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, a)o których mowa w pkt 1,2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: ·nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ·nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ·nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(wystawiony nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert) b)o którym mowa w pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożo-ne przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (DZ. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie pokój 50.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, sekretariat pokój 140..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów higienicznych z tworzyw sztucznych - wiader, koszy, mopów, zmiotek, szczotek do zamiatania, szczotek do wc, ścierek do naczyń, kurzu i podłóg (Zadanie 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów higienicznych z tworzyw sztucznych - wiader, koszy, mopów, zmiotek, szczotek do zamiatania, szczotek do wc, ścierek do naczyń, kurzu i podłóg (Zadanie 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.56.00-1, 17.22.58.00-3, 36.67.30.00-2, 36.67.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznychartykułów higienicznych - ręczników papierowych do rąk, papieru toaletowego, worków na śmieci i worków do odkurzaczy ( Zadanie 2 ),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznychartykułów higienicznych - ręczników papierowych do rąk, papieru toaletowego, worków na śmieci i worków do odkurzaczy ( Zadanie 2 ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1, 21.22.11.00-9, 25.22.21.00-4, 25.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych (Zadanie 3 ),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: artykułów gospodarstwa domowego z tworzyw sztucznych (Zadanie 3 ),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: przyborów do golenia-żyletki, maszynki i pędzle do golenia (Zadanie 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych i artykułów gospodar-stwa domowego z tworzyw sztucznych: przyborów do golenia-żyletki, maszynki i pędzle do golenia (Zadanie 4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.61.21.00-6, 36.67.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.