eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › sprzątanie pomieszczeń zajmowanych oraz użytkowanych przez Izbę Celna w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Katowice: sprzątanie pomieszczeń zajmowanych oraz użytkowanych przez Izbę Celna w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 72384 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 44302 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, Plac Grunwaldzki, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, fax 032 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń zajmowanych oraz użytkowanych przez Izbę Celna w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych w obiektach będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz najmowanych przez Izbę Celną w Katowicach w niżej wymienionych jednostkach organizacyjnych. Wykaz powierzchni do sprzątania w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. 1. Izba Celna w Katowicach, Katowice Pl. Grunwaldzki 8-10 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 6:00 - do 10:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 3 474,81 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe - 527,54 m2 b) pomieszczenia biurowe - 2 249,44 m2 c) toalety - 53,62 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 15,03 m2 e) serwerownia - 31 m2 f) archiwum - 31,86 m2 g) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 598,18 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 1 968,50 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 316 sztuk (1 389,08 m2) b) okna łazienkowe (liczone dwustronnie) - 8 sztuk (27,36 m2) c) drzwi (liczone dwustronnie) - 150 sztuk (552,06 m2) Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba umywalek/zlewozmywaków - 4 sztuki b) liczba muszli/sedesów - 6 sztuk c) liczba pisuarów - 5 sztuk 2. Izba Celna w Katowicach - siedziba zamiejscowa, Cieszyn, ul Bielska 47 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: 7:15 - 15:15 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 875,26 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe poczekalnia, dyżurka - 199,46 m2 b) pomieszczenia biurowe - 83,90 m2 c) toalety - 31,30 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 48,00 m2 e) serwerownia - 9,10 m2 f) kuchnia - 15,70 m2 g) archiwum - 34,80 m2 h) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 453,00 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 474,12 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 46 sztuk (271,88 m2) b) okna łazienkowe (liczone dwustronnie) - 6 sztuk (16,64 m2) c) drzwi (liczone dwustronnie) - 46 sztuk (147,20 m2) d) fasady szklane (liczone dwustronnie) - 38,40 m2 Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba umywalek/zlewozmywaków - 18 sztuk b) liczba muszli/sedesów - 10 sztuk c) liczba pisuarów - 2 sztuki d) liczba natrysków - 1 sztuka 3. Urząd Celny w Katowicach, Katowice ul. Żelazna 9 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 6:00 - do 10:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 1529,40 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe, poczekalnia, dyżurka - 350,60 m2 b) pomieszczenia biurowe - 747,18 m2 c) toalety - 85,20 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 23,50m2 e) serwerownia - 17.7 m2 f) kuchnia - 7.7 m2 g) archiwum - 203,50 m2 h) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 94.02 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 584,20 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 82 sztuki (312,00 m2) b) okna łazienkowe (liczone dwustronnie) - 7 sztuk (26,00 m2) c) drzwi (liczone dwustronnie) - 67 sztuk (241,20 m2) d) fasady szklane (liczone dwustronnie) - 5,00 m2 Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba umywalek/zlewozmywaków - 4 sztuki b) liczba muszli/sedesów - 6 sztuk c) liczba pisuarów - 6 szt. 4. Oddział Celny w Tychach, Tychy ul. Fabryczna 2 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 15:15 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 620 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe, poczekalnia, dyżurka - 196,90 m2 b) pomieszczenia biurowe - 267,70 m2 c) toalety - 32 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 20,00m2 e) archiwum - 92,90 m2 f) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 10,50 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 354 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 82 sztuki ( 218,80 m2) b) drzwi (liczone dwustronnie) - 40 sztuk ( 135,20 m2) Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba zlewozmywaków/umywalek - 3 sztuki b) liczba muszli/sedesów - 3 sztuki c) liczba pisuarów - 1 szt. d) liczba natrysków - 1 szt. 5. Oddział Celny w Dąbrowie Górniczej, siedziba w Sławkowie, ul.Groniec 1 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 15:00 - do 19:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 364,65 m2, w tym: a) korytarze - 40,63 m2 b) pomieszczenia biurowe - 226,82 m2 c) toalety - 11,60 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 46,70 m2 e) serwerownia - 11,50 m2 f) archiwum - 27,40 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 285,80 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 12 sztuk (205,80 m2) b) drzwi (liczone dwustronnie) - 25 sztuk (80 m2) Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba zlewozmywaków/umywalek - 3 sztuk b) liczba muszli/sedesów - 2 sztuki 6. Urząd Celny w Częstochowie, Częstochowa Al. Niepodległości 20/22 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 13:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 772,30 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe, poczekalnia, dyżurka - 133,67 m2 b) pomieszczenia biurowe - 499,65 m2 c) toalety - 36,96 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 30,70 m2 e) serwerownia - 21,64 m2 f) archiwum - 49,68 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 418,82 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 34 sztuki (240,56 m2) b) drzwi (liczone dwustronnie) - 49 sztuk (156,8 m2) c) fasady szklane ( liczone dwustronnie) - 21,46 m2 Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba zlewozmywaków/umywalek - 6 sztuk b) liczba muszli/sedesów - 6 sztuk c) liczba pisuarów - 2 sztuki 7. Oddział Celny w Częstochowie, Częstochowa , ul. Legionów 59 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 15:00 - do 19:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 617,38 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe, poczekalnia, - 87,80 m2 b) pomieszczenia biurowe - 332,79 m2 c) toalety - 36,45 m2 e) archiwum - 112,00 m2 f) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 48,34 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 326,74 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 27 sztuk (194,9 m2) b) okna łazienkowe (liczone dwustronnie) - 4 sztuki (15,04 m2 ) b) drzwi (liczone dwustronnie) - 27 sztuk (86,40 m2) c) fasady szklane ( liczone dwustronnie) - 30,40 m2 Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba zlewozmywaków/umywalek - 8 sztuk b) liczba muszli/sedesów - 6 sztuk c) liczba natrysków - 1 sztuki 8. Urząd Celny w Rybniku, Rybnik Pl. Armii Krajowej 3 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 7:00 - do 15:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 1 542,18 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe - 299,87 m2 b) pomieszczenia biurowe - 632,15 m2 c) toalety - 40,00 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne -68,35 m2 e) serwerownia - 25,83 m2 f) kuchnia - 20,29 m2 g) archiwum - 29,78 m2 h) piwnica - 45,76 i) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 380,15 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 823,54 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 74 sztuki (469,80 m2) b) okna łazienkowe (liczone dwustronnie) - 2 sztuki (3,34 m2) c) drzwi (liczone dwustronnie) - 100 sztuk (350,40 m2 ) Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba umywalek/zlewozmywaków - 11 sztuk b) liczba muszki/sedesów - 12 sztuk c) liczba pisuarów - 1 sztuka 9. Oddział Celny w Bytomiu, Bytom ul. Siemianowicka 98 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 7:15 - do 15:15 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 363,85 m2, w tym: a) korytarze i klatki schodowe - 66,05 m2 b) pomieszczenia biurowe - 129,30 m2 c) toalety - 64,50 m2 d) pomieszczenia gospodarcze i techniczne -23,60 m2 e) kuchnia - 23,90 m2 f) archiwum - 32,90 m2 h) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 23,60 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 147,84 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 21 sztuk (90,24 m2) b) drzwi (liczone dwustronnie) - 16 sztuk ( 57,60 m2) Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba umywalek/zlewozmywaków - 2 sztuki b) liczba muszki/sedesów - 3 sztuki c) liczba pisuarów - 2 sztuki 10. Magazyn Depozytowo-Likwidacyjny, Katowice ul. Roździeńskiego 188 Sprzątanie musi się odbywać w godz.: od 8:00 - do 14:00 Powierzchnia wewnętrzna pozioma to 1 265,79 m2, w tym: a) pomieszczenia biurowe - 44,53 m2 b) pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 28,34 m2 c) toalety - 3,24 m2 d) magazyn - 1 159,81 m2 e) wykładzina dywanowa (pom. biurowe) - 29,87 m2 Powierzchnia wewnętrzna pionowa to 65,16 m2, w tym: a) okna (liczone dwustronnie) - 14 sztuk ( 29,88 m2) b) drzwi (liczone dwustronnie) - 8 sztuk ( 35,28 m2) Wyposażenie łazienek i kuchni: a) liczba zlewozmywaków/umywalek - 2 sztuki b) liczba muszli/sedesów - 1 sztuka Wykonawca winien wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego: - codzienne zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach, za wyjątkiem tych dla których została określona inna częstotliwość, - codziennie odkurzanie powierzchni dywanowych, - codzienne odkurzanie na mokro wszelkich ruchomości (za wyjątkiem sprzętu komputerowego oraz tych dla których została określona inna częstotliwość) i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz gablot, tablic znajdujących się w ciągach komunikacyjnych, - codzienne opróżnianie koszy ze śmieci, - wyrzucanie makulatury pozostawionej w wyznaczonym w tym celu miejscu, - codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek w pomieszczeniach sanitarnych, - cotygodniowe mycie pomieszczeń archiwum, - co dwa tygodnie mycie pomieszczeń gospodarczych, technicznych (serwerowi), - co dwa tygodnie mycie ścian glazurowanych lub malowanych emalią w pomieszczeniach sanitarnych, - co dwa tygodnie sprzątanie (powierzchni magazynowej, biurowej i pozostałej) Magazynu Depozytowo - Likwidacyjnego mieszczącego się w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 188. - raz w miesiącu sprzątanie piwnicy w UC w Rybniku, - pastowanie i froterowanie podłóg w miarę potrzeb (nie rzadziej niż raz w kwartale) w terminie uzgodnionym przez naczelnika / kierownika danej jednostki organizacyjnej, - dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasady szklane itp.) - chemiczne czyszczenie dywanów, chodników, wykładzin i wszelkiej tapicerki meblowej według wskazań naczelnika / kierownika danej jednostki organizacyjnej, jednak nie częściej niż 4 razy do roku - dwa (2) razy do roku mycie okien, w okresach: z początkiem wiosny i przed okresem zimowym. W cenie oferty należy ująć wszystkie środki czystości niezbędne do wykonywania usługi sprzątania, jak również materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, wkłady do muszli klozetowych i pisuarów oraz koszty eksploatacji wszystkich urządzeń niezbędnych do wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości Ponadto, Zamawiający zastrzega, że w ramach usługi należy wykonywać wszelkie prace związane ze sprzątaniem po malowaniu lub remoncie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył osoby sprzątające w środki, materiały oraz urządzenia niezbędne do wykonania usługi, jak również przekazał każdej osobie sprzątającej identyfikator zawierający m.in. imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu, przez osoby sprzątające przy wykonywaniu zadań. Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie (socjalno-magazynowe), a tam gdzie to nie jest możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22508,47 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Spółka z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 22508.47
  • Oferta z najniższą ceną: 22508.47 / oferta z najwyższą ceną: 550741,49
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.