eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Dostawa nowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Świebodzin: Dostawa nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 72367 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Młyńska 37, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3822411, faks 068 3822623.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zwkiuk.swiebodzin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka o poniższej minimalnych parametrach: A/ technicznych 1. silnik wysokoprężny, o mocy maksymalnej co najmniej 55kW (75 KM); 2. masa eksploatacyjna maszyny do 6500 kg; 3. całkowita długość transportowa maszyny do 5300 mm; 4. całkowita szerokość transportowa maszyny do 2000 mm; 5. napęd na dwie osie, obie osie skrętne; 6. koła jezdne przednie i tylne równe, co najmniej 18 cali ; 7. przednia oś wychylna; 8. skrzynia biegów ręczna: cztery biegi w przód, cztery w tył, możliwość zmiany biegów pod obciążeniem, elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy; 9. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 10. kabina operatora: - spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS/FOPS; - ogrzewana i wentylowana; - obrotowy w pełni regulowany fotel operatora wyposażony w pas bezpieczeństwa; 11. koparko-ładowarka musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 12. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 13. możliwość bocznego przesuwu wysięgnika koparkowego; B/ eksploatacyjnych 1. wysokość załadunku łyżki ładowarkowej min. 2,90 m; 2. wysokośc rozładunku łyżki ładowarkowej min. 2,40 m; 3. głębokość kopania min. 3,60 m; 4. wysokość rozładunku łyżki koparkowej min. 2,40 m; C/ wyposażenia 1. łyżka ładowarkowa : a. dzielona (otwierana), wielofunkcyjna - możliwość: spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; b. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; c. pojemność łyżki ładowarki min. 0,6 m3 z tolerancją ? 0,1 m3; 2. łyżka koparkowa : a. o szerokości 600 mm ? 20 mm i ładowności 0,09 m3 ; b. o szerokości 350 mm ? 20 mm i ładowności 0,04 m3 ; 3. młot hydrauliczny o energii uderzenia minimum 300 Nm i średnicy narzędzi minimum 60 mm; 4. instalacja do napędu hydraulicznych narzędzi ręcznych; 5. immobilliser, lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy. D/ serwisowych : 1. szkolenie operatora; 2. instrukcja obsługi w języku polskim; 3. okres serwisowania koparko-ładowarki 12 miesięcy bez limitu MTH łącznie z jakąkolwiek wymianą części, płynów, olejów, itp. wliczony w koszt maszyny; 4. serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji do 24 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia o zaistniałym problemie; 5. minimalny okres gwarancji na koparko-ładowarkę 1 rok; 6. wykonawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta i posiadać autoryzowany serwis. UWAGA: koparko-ładowarka kołowa musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy stosownie do treści art. 44 w związku, z art. 22 ust 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy stosownie do treści art. 44 w związku, z art. 22 ust 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy stosownie do treści art. 44 w związku, z art. 22 ust 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy stosownie do treści art. 44 w związku, z art. 22 ust 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy stosownie do treści art. 44 w związku, z art. 22 ust 1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zwkiuk.swiebodzin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://zwkiuk.swiebodzin.pl/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Zakład Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie przy ul. Młyńskiej 37 w sekretariacie (I piętro pokój nr 109).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.