To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Warszawa: Realizację projektu -Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy: 33/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 72365 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46649 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację projektu -Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy: 33/ZP/16).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania - Realizacja projektu Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - w formule zaprojektuj i wybuduj. Teren skweru znajduje się pod ochroną Stołecznego Konserwatora Zabytków. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego zał. nr 1 do umowy, dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia; b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego; c) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych. 3) Podstawowe dane liczbowe: - przybliżona powierzchnia alejek do wykonania - 1 680,00 m2, - przybliżona powierzchnia trawników do wykonania - 5 000 m2, - przybliżona długość żywopłotów do nasadzeń - 100 mb, - drzewa do nasadzeń o obwodzie 14-18 cm - 15 szt. (w przypadku powstania oszczędności na zadaniu ilość ta może zostać zwiększona), - ławki z oparciem - 10 szt., - budki dla szpaków - 10 szt., - kosze na odpady - 10 szt., - imienne tabliczki opiekunów zieleni - 10 szt. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: a) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, b) Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 5) Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawarte są we wzorze umowy. 6) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 7) Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2016 r., z zastrzeżeniem, że w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy należy wykonać koncepcję projektową a dokumentację projektową należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 2 miesięcy po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji projektowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "ERGO" Ryszard Gardziej
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "ERGO" Ryszard Gardziej
- Przedsiębiorstwo Innowacyjne ERGO Ryszard Gardziej, ul. Powązkowska 13B, 01-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222909,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249000,00
Oferta z najniższą ceną: 249000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 436404,73
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.