eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizację projektu -Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy33/ZP/16)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-07

Warszawa: Realizację projektu -Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy: 33/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 72365 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46649 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację projektu -Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy: 33/ZP/16).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach zadania - Realizacja projektu Rewitalizacja przestrzeni Skwer Sybiraków - w formule zaprojektuj i wybuduj. Teren skweru znajduje się pod ochroną Stołecznego Konserwatora Zabytków. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) opracowanie, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego zał. nr 1 do umowy, dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia; b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Zamawiającego; c) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych. 3) Podstawowe dane liczbowe: - przybliżona powierzchnia alejek do wykonania - 1 680,00 m2, - przybliżona powierzchnia trawników do wykonania - 5 000 m2, - przybliżona długość żywopłotów do nasadzeń - 100 mb, - drzewa do nasadzeń o obwodzie 14-18 cm - 15 szt. (w przypadku powstania oszczędności na zadaniu ilość ta może zostać zwiększona), - ławki z oparciem - 10 szt., - budki dla szpaków - 10 szt., - kosze na odpady - 10 szt., - imienne tabliczki opiekunów zieleni - 10 szt. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: a) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, b) Program funkcjonalno-użytkowy - stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. 5) Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawarte są we wzorze umowy. 6) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 7) Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2016 r., z zastrzeżeniem, że w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy należy wykonać koncepcję projektową a dokumentację projektową należy wykonać i dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 2 miesięcy po zatwierdzeniu przez Zamawiającego koncepcji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Innowacyjne ERGO Ryszard Gardziej, ul. Powązkowska 13B, 01-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222909,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 249000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 436404,73

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.