To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 72348 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Dynów: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Szkoła fachowych kompetencji zawodowych", konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-004/15 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa IX. Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4. Poprawa jakości kształcenia zawodowego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41316-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44445-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych, krajowy numer identyfikacyjny
69070009400000, ul.
ul. Polna
3,
36065
Dynów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166 521 045, faks
166 521 043, e-mail
whamerla@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zsz-dynow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSZ.351-1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących przedmiotów: W części I: Zestawy komputerowe - 47 sztuk Oprogramowanie do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk Oprogramowanie do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki Komputery przenośne (laptopy) - 18 sztuk Oprogramowanie do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk W części II: Oprogramowanie do zarządzania pracownią języków obcych - 1 sztuka Wyposażenie pracowni języków obcych - zestaw pomocy dydaktycznych: (jednostka centralna, słuchawki z mikrofonem - 16 + 1 sztuk, głośnik montowany w blendzie biurka lektora - 2 sztuki, biurko lektora - 1 sztuka, stolik uczniowski 2 - osobowy - 8 sztuk, podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną - 16 sztuk, lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem - 16 + 1 sztuk, krzesła uczniowskie - 16 sztuk, krzesło nauczyciela - 1 sztuka, tablica interaktywna dotykowa - 1 sztuka, projektor - 1 sztuka) Tablice tematyczne oraz filmy anglojęzyczne i niemieckojęzyczne - zestaw - 15 sztuk W części III: Klucze pneumatyczne udarowe (małe z dużym momentem) - 5 sztuk Urządzenie do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon - 1 sztuka Tester alternatorów i regulatorów napięcia (alternatory sterowane elektronicznie) - 1 sztuka Urządzenie rozruchowe i prostownicze (z funkcją regeneracji akumulatora) - 1 sztuka Tester płynu hamulcowego (temperatura wrzenia) - 1 sztuka Rejestrator parametrów EOBD pracy pojazdu - 1 sztuka Wyciągu spalin mobilny - 1 sztuka Narzędzia do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla - zestaw - 1 sztuka Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego - 1 sztuka Zestaw narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych - 1 sztuka
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
48000000-8,
30230000-0,
30212100-6,
30213300-8,
30231300-0,
48730000-4,
32000000-3,
31500000-1,
30195000-2,
32354500-4,
39162200-7,
39130000-2,
30231310-3,
31710000-6,
43800000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych - 47 sztuk,oprogramowania w wersji dla edukacji do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk, oprogramowania do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki, komputerów przenośnych (laptopów) - 18 sztuk, oprogramowania w wersji dla edukacji do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT172073.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 173724.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa oprogramowania do zarządzania pracownią języków obcych-1szt,wyposażenia pracowni języków obcych-zestaw pomocy dydaktycznych(jednostka centralna,słuchawki z mikrofonem-16+1szt, głośnik montowany w blendzie biurka lektora-2szt,biurko lektora-1szt,stolik uczniowski 2-osobowy-8szt,podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną-16szt,lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem-16+1szt,krzesła uczniowskie-16szt,krzesło nauczyciela-1szt,tablica interaktywna dotykowa-1szt,projektor-1szt),tablice tematyczne oraz filmy anglojęzyczne i niemieckojęzyczne-zestaw-15szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21910.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 26976.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa kluczy pneumatycznych udarowych-5szt,urządzenia do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon-1sz,testera alternatorów i regulatorów napięcia-1szt,urządzenia rozruchowego i prostowniczego(z funkcją regeneracji akumulatora)-1szt,testera płynu hamulcowego-1 szt,rejestratora parametrów EOBD pracy pojazdu-1 sztuka,wyciągu spalin mobilnego-1 szt,narzędzi do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla-zestaw-1 szt,urządzenia do wymiany płynu hamulcowego-1 szt,zestawu narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych-1 szt |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21585.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21687.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DYNÓW
więcej: przetargi DYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.