eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72348 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Dynów: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Szkoła fachowych kompetencji zawodowych", konkurs nr RPPK.09.04.00-IP.01-18-004/15 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa IX. Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4. Poprawa jakości kształcenia zawodowego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41316-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44445-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych, krajowy numer identyfikacyjny 69070009400000, ul. ul. Polna  3, 36065   Dynów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 166 521 045, faks 166 521 043, e-mail whamerla@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zsz-dynow.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, sprzętu z zakresu mechaniki samochodowej oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Dynowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSZ.351-1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących przedmiotów: W części I: Zestawy komputerowe - 47 sztuk Oprogramowanie do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk Oprogramowanie do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki Komputery przenośne (laptopy) - 18 sztuk Oprogramowanie do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk W części II: Oprogramowanie do zarządzania pracownią języków obcych - 1 sztuka Wyposażenie pracowni języków obcych - zestaw pomocy dydaktycznych: (jednostka centralna, słuchawki z mikrofonem - 16 + 1 sztuk, głośnik montowany w blendzie biurka lektora - 2 sztuki, biurko lektora - 1 sztuka, stolik uczniowski 2 - osobowy - 8 sztuk, podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną - 16 sztuk, lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem - 16 + 1 sztuk, krzesła uczniowskie - 16 sztuk, krzesło nauczyciela - 1 sztuka, tablica interaktywna dotykowa - 1 sztuka, projektor - 1 sztuka) Tablice tematyczne oraz filmy anglojęzyczne i niemieckojęzyczne - zestaw - 15 sztuk W części III: Klucze pneumatyczne udarowe (małe z dużym momentem) - 5 sztuk Urządzenie do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon - 1 sztuka Tester alternatorów i regulatorów napięcia (alternatory sterowane elektronicznie) - 1 sztuka Urządzenie rozruchowe i prostownicze (z funkcją regeneracji akumulatora) - 1 sztuka Tester płynu hamulcowego (temperatura wrzenia) - 1 sztuka Rejestrator parametrów EOBD pracy pojazdu - 1 sztuka Wyciągu spalin mobilny - 1 sztuka Narzędzia do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla - zestaw - 1 sztuka Urządzenie do wymiany płynu hamulcowego - 1 sztuka Zestaw narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych - 1 sztuka

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 30230000-0, 30212100-6, 30213300-8, 30231300-0, 48730000-4, 32000000-3, 31500000-1, 30195000-2, 32354500-4, 39162200-7, 39130000-2, 30231310-3, 31710000-6, 43800000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych - 47 sztuk,oprogramowania w wersji dla edukacji do zestawów komputerowych (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) - 47 sztuk, oprogramowania do zestawów komputerowych (program do tworzenia stron internetowych) - 22 sztuki, komputerów przenośnych (laptopów) - 18 sztuk, oprogramowania w wersji dla edukacji do komputerów przenośnych (laptopów) (system operacyjny, pakiet programów biurowych, program antywirusowy) -18 sztuk
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT172073.98
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INFAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  infast@infast.com.pl,  ul. Szopena 51,  35 - 055,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173724.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173724.97
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208975.67
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa oprogramowania do zarządzania pracownią języków obcych-1szt,wyposażenia pracowni języków obcych-zestaw pomocy dydaktycznych(jednostka centralna,słuchawki z mikrofonem-16+1szt, głośnik montowany w blendzie biurka lektora-2szt,biurko lektora-1szt,stolik uczniowski 2-osobowy-8szt,podłączenie stanowisk uczniowskich z jednostką centralną-16szt,lampka LED na stanowisko ucznia i nauczyciela z okablowaniem-16+1szt,krzesła uczniowskie-16szt,krzesło nauczyciela-1szt,tablica interaktywna dotykowa-1szt,projektor-1szt),tablice tematyczne oraz filmy anglojęzyczne i niemieckojęzyczne-zestaw-15szt
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21910.57
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AKTIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  aktin@aktin.pl,  ul. Grota Roweckiego 38,  41 - 214,  Sosnowiec,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26976.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26976.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102102.00
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa kluczy pneumatycznych udarowych-5szt,urządzenia do diagnozowania i obsługi czujników ciśnienia opon-1sz,testera alternatorów i regulatorów napięcia-1szt,urządzenia rozruchowego i prostowniczego(z funkcją regeneracji akumulatora)-1szt,testera płynu hamulcowego-1 szt,rejestratora parametrów EOBD pracy pojazdu-1 sztuka,wyciągu spalin mobilnego-1 szt,narzędzi do montażu i demontażu wtryskiwaczy w silnikach Diesla-zestaw-1 szt,urządzenia do wymiany płynu hamulcowego-1 szt,zestawu narzędzi do pomiaru sprawności kół dwumasowych-1 szt
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21585.37
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo - Usługowa SZIK - H. Szydełko Spółka jawna,  robert.sleczka@szik.pl,  ul. Grunwaldzka 82,  36 - 020,  Tyczyn,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21687.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21687.99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21687.99
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.