eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Wykonanie przebudowy zaplecza kuchennego w Przedszkolu Nr 7 mieszczącego się przy ul. Dworcowej 49 w Łaziskach Górnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Łaziska Górne: Wykonanie przebudowy zaplecza kuchennego w Przedszkolu Nr 7 mieszczącego się przy ul. Dworcowej 49 w Łaziskach Górnych.
Numer ogłoszenia: 72345 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczny Placówek Oświatowych , ul. Świerczewskiego 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 0-32 2241774, faks 0-32 2242128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska-gorne.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy zaplecza kuchennego w Przedszkolu Nr 7 mieszczącego się przy ul. Dworcowej 49 w Łaziskach Górnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowy budynek w którym znajduje się Przedszkole nr 7 jest budynkiem położony jest przy ulicy Dworcowej 49 w Łaziskach Górnych. W budynku tym pomieszczenia I-go piętra są w całości od 1978 roku adaptowana na pomieszczenia przedszkolne. Rzut budynku jest prostokątem o wymiarach 34,60x11,40m. Stan zaplecza kuchennego jak i całego przedszkola z uwagi, że większość istniejących tu instalacji uległa wyeksploatowaniu i nie spełnia żadnych obowiązujących norm, wymaga jak najszybszej wymiany..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca musi załączyć do oferty sporządzony w oparciu o złącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli zaś okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat, ale odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy również podać wartość, datę oraz miejsca wykonania takiej roboty budowlanej wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W/w. dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca winien wykazać w załączniku nr 7 do specyfikacji, że wykonał w ramach jednej umowy, przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu przebudowy lub modernizacji pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł netto. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tej roboty budowlanej.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z wykonawców. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty pochodzące od wykazanych osób potwierdzające nadanie wymaganych w pkt 6.1.6 specyfikacji uprawnień. Do oferty należy również dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia w wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego tych osób. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, należy załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 9 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 4.W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca musi załączyć do oferty sporządzony w oparciu o złącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli zaś okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat, ale odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, należy również podać wartość, datę oraz miejsca wykonania takiej roboty budowlanej wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W/w. dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca winien wykazać w załączniku nr 7 do specyfikacji, że wykonał w ramach jednej umowy, przynajmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu przebudowy lub modernizacji pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 170 000,00 zł netto. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tej roboty budowlanej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić jeden z wykonawców. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty pochodzące od wykazanych osób potwierdzające nadanie wymaganych w pkt 6.1.6 specyfikacji uprawnień. Do oferty należy również dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia w wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego tych osób. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargilaziska.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego pod adresem: Łaziska Górne ul. Świerczewskiego 1, w godz. 10:00 do 14:00, Cena specyfikacji 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - ZEPO, Łaziska Górne ul. Świerczewskiego 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.