eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów biurowych o sygn. PN4/LOG/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Łódź: Dostawa artykułów biurowych o sygn. PN4/LOG/2008
Numer ogłoszenia: 72330 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1933, ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6394760, fax 042 6348985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych o sygn. PN4/LOG/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa nowych artykułów biurowych: kredy (CPV 14122100-3),przędzy włókienniczej i nici z włókien naturalnych (CPV 17330000-4), tablic korkowych (CPV 20520000-7), papieru i tektury (CPV 21120000-0), papeterii i innych wyrobów (CPV 21230000-4), skoroszytów, formularzy i innych wyrobów piśmiennych z papieru lub tektury (CPV 22800000-8), perforowany papier do drukowania (CPV- 21233100-6) artykułów z tworzyw sztucznych (CPV 25247100-5), klej (CPV 24620000-6), pinezek, zszywek (CPV 28414400-1), różnych sprzętów i artykułów biurowych (CPV 30190000-7), tusze (CPV 24330000-6), maszyny liczące (CPV 30141100-9), datowniki( CPV 30192150-7), gumki ( CPV 30192100-2), mapy ( 22114300-5), nożyczki (CPV 28611200-0), sprzęt biurowy (30191000-4) oraz innych szczegółowo określonych w specyfikacji wyrobów biurowych:

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.12.21.00 - Kreda Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.21.00 - Kreda Oryginalny kod CPV: 17.33.00.00 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych Kod CPV wg słownika 2008: 19.43.00.00 - Przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych Oryginalny kod CPV: 20.52.00.00 - Wyroby z korka, koszykarskie i wikliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 03.43.00.00 - Korek Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.23.00.00 - Papeteria i inne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 21.23.31.00 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 24.62.00.00 - Kleje Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.00.00 - Kleje Oryginalny kod CPV: 28.41.44.00 - Pinezki kreślarskie Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.11.00 - Kalkulatory kieszonkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.21.50 - Datowniki, stemple lub numeratory Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.50 - Datowniki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.00 - Gumki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.00 - Gumki Oryginalny kod CPV: 22.11.43.00 - Mapy Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.43.00 - Mapy Oryginalny kod CPV: 28.61.12.00 - Nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.12.00 - Nożyczki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1). posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej (wg wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ) 7.1.1 Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ: 7.1.1.1 oświadczenie wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny z wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ i zobowiązuje się dostarczyć go zgodnie z wszystkimi wymaganiami SIWZ; 7.1.1.2 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ (wg wzoru na Załączniku nr 2); 7.1.1.3 oświadczenie w jakim zakresie wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) - wg wzoru z Załącznika nr 2 do SIWZ; 7.1.2 Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz stanowiący załącznik do SIWZ (należy je sporządzić/ uzyskać we własnym zakresie): 7.1.2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.2.2 w przypadku podmiotów reprezentowanych przez przedstawiciela lub występujących wspólnie, pełnomocnictwo lub inny dokument regulujący sposób reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji). W pozostałych przypadkach - pełnomocnictwo, jeżeli jest stosowane; 7.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenia i dokumenty składane w ofercie muszą obejmować wszystkich Wykonawców. 7.2.1 Uwaga: zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 i Nr 281 poz., 2777), za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1933, ul. Źródłowa 52, 91-375 Łódź..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiajacego, budynek nr 7, pok. 0-14, 0-15 w godzinach pracy kancelarii tj: 8:00-10:00 i 12:30-14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kreda, przędza włókiennicza i nić z włókien naturalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.21.00-3, 17.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby z korka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier,tektura,papeteria i inne wyroby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 21.23.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skoroszyty,formularze i inne wyroby piśmienne z papieru lub tektury.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kleje,artykuły z tworzyw sztucznych,pinezki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.62.00.00-6, 25.24.71.00-5, 28.41.44.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: różny sprzęt i artykuły biurowe,tusze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 24.33.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: datowniki,gumki,mapy,nożyczki,sprzęt biurowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.50-7, 30.19.21.00-2, 22.11.43.00-5, 28.61.11.20-0, 30.19.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt biurowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalkulatory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.