eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gliwicach, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-20

Gliwice: Przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gliwicach, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 72294 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach , pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231-18-41, faks 0-32 231-59-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gliwicach, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1- szkolenie dla 56 osób - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Część 2 - szkolenie dla 28 osób - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Część 3 - szkolenie dla 129 osób - Własna działalność gospodarcza Część 4 - szkolenie dla 10 osób - Kwalifikacja wstępna do kat. C, C+E lub D wraz z egzaminem Część 5 - szkolenie dla 118 osób - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C, C+E lub D wraz z egzaminem Część 6 - szkolenie dla 40 osób - prawo jazdy kat. D.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Wykonawca powinien posiadać aktualny wpis do RIS prowadzonego przez WUP właściwy dla siedziby danego Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie w dziedzinie organizacji szkoleń grupowych. Wymagana liczba osób, które ukończyły realizowane przez Wykonawcę szkolenia w danym zakresie w latach 2010 - do dnia ogłoszenia niniejszego postępowania: przy CZĘŚCI 1 zamówienia - min. 150 osób, przy CZĘŚCI 2 zamówienia - min. 100 osób, przy CZĘŚCI 3 zamówienia - min. 150 osób, przy CZĘŚCI 4 zamówienia - min. 50 osób, przy CZĘŚCI 5 zamówienia - min. 150 osób, przy CZĘŚCI 6 zamówienia - min. 100 osób Różnica wymiaru godzinowego realizowanych przez Wykonawcę ww. szkoleń może być mniejsza nie więcej niż 25% w stosunku do wymiaru objętego przedmiotem danej części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Części 1 -Baza lokalowa powinna posiadać salę wykładową odpowiednią do prowadzenia zajęć dla 14 -osobowej grupy, wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia - zgodnie z odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Każdy zespół uczestników powinien być wyposażony w komplet niezbędnych narzędzi oraz materiałów do wykonywania prac budowlanych, z tym że PUP Gliwice zobowiązany jest zapewnić materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przebiegu zajęć praktycznych i wykonywania robót budowlanych. Dla części 2 - Baza lokalowa powinna posiadać salę wykładową odpowiednią do prowadzenia zajęć dla min. 14 -osobowej grupy, wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia - zgodnie z odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Każdy zespół uczestników powinien być wyposażony w komplet niezbędnych narzędzi oraz materiałów do wykonywania prac budowlanych, z tym że KMP Gliwice zobowiązane są zapewnić materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przebiegu zajęć praktycznych i wykonywania robót budowlanych. Dla części 3 - Baza lokalowa powinna posiadać salę wykładową odpowiednią do prowadzenia zajęć dla max. 20-osobowej grupy, wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik, diaskop oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia - zgodnie z odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy każdego uczestnika szkolenia powinno być wyposażone w odpowiedni, zgodny ze specyfiką szkolenia, sprzęt dydaktyczny, tj.: komputer, dostęp do drukarki, itp. Dla części 4 -Baza lokalowa powinna posiadać sale wykładowe odpowiednie do prowadzenia zajęć dla 10 osób, wyposażone w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia - zgodnie z odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewniony powinien być odpowiednio wyposażony plac manewrowy do ćwiczeń. Dla części 5 - Baza lokalowa powinna posiadać salę wykładową odpowiednią do prowadzenia zajęć dla min. 20 -osobowej grupy, wyposażoną w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia - zgodnie z odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewniony powinien być odpowiednio wyposażony plac manewrowy do ćwiczeń. Dla części 6 - Baza lokalowa powinna posiadać sale wykładowe odpowiednie do prowadzenia zajęć dla min. 20 osób, wyposażone w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, tj.: sprzęt A/V, plansze, rzutnik oraz inne urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia o tematyce objętej przedmiotem zamówienia. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia teoretyczne i praktyczne, powinny spełniać odpowiednie przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnione powinno być odpowiednie zaplecze socjalne i sanitarne dla uczestników szkolenia - zgodnie z odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewniony powinien być odpowiednio wyposażony plac manewrowy do ćwiczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kwalifikacje oraz doświadczenie kadry dydaktycznej powinny być związane z tematyką szkolenia i dopasowane do prowadzonych przez nich zajęć.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz kadry dydaktycznej, która będzie realizować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych czynności. Ponadto należy dołączyć kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o wpisie do RIS

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: -terminu szkolenia, w przypadku, gdy liczba osób zainteresowanych uczestnictwem w poszczególnych edycjach szkolenia nie przekroczy 80% liczby osób, zakładanej przez Zamawiającego do przeszkolenia w danym zakresie, wskazanej w niniejszej SIWZ, -miejsca szkolenia, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, w przypadku awarii w sali szkoleniowej lub budynku, uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa między Wykonawcą, a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenia, zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, - harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie, - kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa między Wykonawcą, a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że ww. zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-100 Gliwice Plac Inwalidów Wojennych 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 11:00, miejsce: 44-100 Gliwice Plac Inwalidów Wojennych 12 pokój 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu 6.1.3 PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 56 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 56 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Lokalizacja szkolenia - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10
    • 4. Gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 28 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 28 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Lokalizacja szkolenia - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10
    • 4. Gwarancja - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 129 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Własna działalność gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 129 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Własna działalność gospodarcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Lokalizacja szkolenia - 20
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10
    • 4. Doświadczenie i kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
    • 5. Konsultacje - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 10 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Kwalifikacja wstępna do kat. C, C+E lub D wraz z egzaminem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Kwalifikacja wstępna do kat. C, C+E lub D wraz z egzaminem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Lokalizacja szkolenia - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 118 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C, C+E lub D wraz z egzaminem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 118 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C, C+E lub D wraz z egzaminem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Lokalizacja szkolenia - 40
    • 3. Certyfikat jaości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie grupowe dla 40 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Prawo jazdy kat. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 40 osób uprawnionych zarejestrowanych w PUP Gliwice - Prawo jazdy kat. D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Lokalizacja szkolenia - 30
    • 3. Certyfikat jakości usług - 10
    • 4. Baza sprzętowa - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.