eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Kraków: Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 72265 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa umundurowania (mundurów wyjściowych i służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych zimowych, sznurów galowych, beretów, czapek służbowych zimowych, kapelusza zimowego, krawatów, swetrów służbowych, koszul wyjściowych i służbowych, kurtek ? z podpinką, peleryn przeciwdeszczowych, półbutów służbowych i wyjściowych, botków ocieplanych, obuwia koszarowego, rękawiczek zimowych, skarpet letnich i zimowych oraz kominiarek dzianych) dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu Zamawiający dołacza do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, dopuszcza udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawcy dostaw, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnej z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.20-5, 18.44.33.10-2, 18.42.30.00-0, 18.44.10.00-2, 18.23.53.00-8, 18.33.20.00-5, 18.22.32.00-0, 18.22.11.00-5, 18.81.50.00-5, 18.42.40.00-7, 18.31.70.00-4, 18.44.33.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł. 00/100), - dla zadania nr 2 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100), - dla zadania nr 3 w wysokości: 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt zł. 00/100), - dla zadania nr 4 w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset zł. 00/100), - dla zadania nr 5 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście zł. 00/100), - dla zadania nr 6 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset zł. 00/100), - dla zadania nr 7 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto zł. 00/100), - dla zadania nr 8 w wysokości: 100,00 zł. (słownie: sto zł. 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A. 5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 i 4a ustawy. 6. Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej 30 dni, tj. przez okres związania ofertą. 7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego w SIWZ. 8. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. 9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 12. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; 2. Powyższe zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. 3. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - Wydział Kwatermistrzowski - p. 120.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych zimowych oraz sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych, spodni letnich, czapek wyjściowych zimowych oraz sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy męski - 71 kpl. - Mundur służbowy męski - 71 kpl. - Spodnie letnie - 70 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) aspiranta z haftem mł. asp. - 65 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) podoficerska bez haftu - 30 szt. - Czapka wyjściowa zimowa (rogatywka) młodszego oficera bez haftu - 2 szt. - Sznur galowy aspirancki - 75 szt. Termin wykonania zamówienia: - Mundurów wyjściowych zimowych męski 71 kpl. do dnia 21-09-2010 r. - Mundurów służbowych męski 71 kpl. do dnia 21-09-2010 r. - Spodni letnich 70 szt. do dnia 21-09-2010 r. - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywek) aspiranta z haftem mł. asp. 65 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywka) podoficerska 30 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Czapek wyjściowych zimowych (rogatywka) młodszego oficera 2 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Sznurów galowych aspiranckich 75 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa beretów, czapek służbowych zimowych, kapelusza zimowego oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa beretów, czapek służbowych zimowych, kapelusza zimowego oraz krawatów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Beret z orzełkiem - 80 szt. - Czapka służbowa zimowa z orzełkiem - 20 szt. - Kapelusz zimowy z orzełkiem - 1 szt. - Krawat - 150 szt. Termin wykonania zamówienia: - Beretów z orzełkiem 80 szt. - do dnia 21-09-2010 r. - Czapek służbowych zimowych z orzełkiem 20 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Kapelusza zimowego z orzełkiem 1 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Krawatów 150 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5, 18.44.33.10-2, 18.42.30.00-0, 18.44.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa swetrów służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa swetrów służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Sweter służbowy - 70 szt. Termin wykonania zamówienia: - Swetrów służbowych 70 szt. - do dnia 22-10-2010 r. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koszul wyjściowych z długim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem pod krawat, koszul służbowych z długim rękawem, koszul służbowych z krótkim rękawem oraz koszul służbowych z krótkim rękawem pod krawat dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koszul wyjściowych z długim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem, koszul wyjściowych z krótkim rękawem pod krawat, koszul służbowych z długim rękawem, koszul służbowych z krótkim rękawem oraz koszul służbowych z krótkim rękawem pod krawat dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem - męska - 143 szt. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem - męska - 71 szt. - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat - męska - 6 szt. - Koszula służbowa z długim rękawem - męska - 146 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem - męska - 142 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat - męska - 4 szt. - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat - damska - 1 szt. Termin wykonania zamówienia: - Koszul wyjściowych z długim rękawem - męska: 70 szt. - do dnia 21-09-2010 r. 73 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem - męska: 70 szt. - do dnia 21-09-2010 r., 1 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat - męska 6 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszul służbowych z długim rękawem - męska: 140 szt. - do dnia 21-09-2010 r., 6 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszul służbowych z krótkim rękawem - męska: 140 szt. - do dnia 21-09-2010 r., 2 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszul służbowych z krótkim rękawem pod krawat - męska 4 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - Koszul służbowych z krótkim rękawem pod krawat - damska 1 szt. - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kurtek 3/4 z podpinką oraz peleryn przeciwdeszczowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kurtek ? z podpinką oraz peleryn przeciwdeszczowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - kurtka 3/4 z podpinką - 20 szt. - peleryna przeciwdeszczowa - 20 szt. Termin wykonania zamówienia: - kurtka 3/4 z podpinką 20 szt. - do dnia 30.06.2010 r. - peleryna przeciwdeszczowa 20 szt. - do dnia 30.06.2010 r. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.22.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa półbutów służbowych i wyjściowych, botków ocieplanych oraz obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa półbutów służbowych i wyjściowych, botków ocieplanych oraz obuwia koszarowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - półbuty służbowe - 60 par. - półbuty wyjściowe - 70 par. - botki ocieplane - 40 par. - obuwie koszarowe - 80 par. Termin wykonania zamówienia: - półbutów służbowych 60 par - do dnia 21.09.2010 r. - półbutów wyjściowych 70 par - 2 tygodnie od dnia podpisania umowy - botków ocieplanych 40 par - do dnia 21.09.2010 r. - obuwia koszarowego 80 par - do dnia 30.06.2010 r. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - rękawiczki zimowe - 70 par. Termin wykonania zamówienia: - rękawiczek zimowych 70 par - do dnia 21.09.2010 r. Okres gwarancji minimum 24 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa skarpet letnich i zimowych oraz kominiarek dzianych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa skarpet letnich i zimowych oraz kominiarek dzianych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - skarpety letnie - 450 par. - skarpety zimowe - 310 par. - kominiarek dzianych - 70 szt. Termin wykonania zamówienia: - skarpety letnie 450 par. - 2 tygodnia od dnia podpisania umowy - skarpety zimowe 310 par. - do dnia 30.06.2010 r. - kominiarka dziana 70 szt. - do dnia 30.06.2010 r. Okres gwarancji minimum 12 m-ce. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY DOŁĄCZA DO SIWZ JAKO ZAŁĄCZNIK 1.8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4, 18.44.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.