eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Połączenie drogi krajowej nr 82 z drogą wojewódzką nr 820. Etap I. Przebudowa drogi gminnej o symbolu KUL i KUD - ulica Szkolna w Łęcznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-09

Łęczna: Połączenie drogi krajowej nr 82 z drogą wojewódzką nr 820. Etap I. Przebudowa drogi gminnej o symbolu KUL i KUD - ulica Szkolna w Łęcznej.
Numer ogłoszenia: 72260 - 2008; data zamieszczenia: 09.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczna, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, fax 081 7520242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Połączenie drogi krajowej nr 82 z drogą wojewódzką nr 820. Etap I. Przebudowa drogi gminnej o symbolu KUL i KUD - ulica Szkolna w Łęcznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Połączenie drogi krajowej nr 82 z drogą wojewódzką nr 820. Etap I. Przebudowa drogi gminnej o symbolu KUL i KUD - ulica Szkolna w Łęcznej. Droga charakteryzuje się typowo ulicznym przekrojem. Nawierzchnia jest obrzeżona obustronnie krawężnikiem betonowym na całej długości. Posiada obustronne chodniki o nawierzchni częściowo asfaltowej, częściowo z kostki brukowej lub płyt betonowych. Długość ulicy wynosi około 0,59 km. Przebudowa ma na celu poprawę geometrii jezdni oraz wzmocnienie istniejącej konstrukcji. Zakłada się wykonanie koniecznych poszerzeń oraz korektę promieni łuków na zjazdach. Wybudowane zostaną dwie zatoki autobusowe o nawierzchni z betonowej kostki brukowej oraz miejsca postojowe dla samochodów osobowych w ilości 45 szt. Chodniki i opaski bezpieczeństwa zostaną wykonane jako nowe z wymianą konstrukcji i ułożeniem nowej nawierzchni z kostki betonowej. Przed przystąpieniem do robót nawierzchniowych należy wykonać remont cząstkowy istniejącej warstwy ścieralnej polegający na usunięciu łat z asfaltu lanego. Na istniejącej jezdni należy wykonać warstwy bitumiczne zgodnie z projektem budowlanym-wykonawczym. Wykonanie warstwy ścieralnej przewiduje się bez szwu podłużnego. W skład przebudowy ulicy Szkolnej wchodzą branże: drogowa wraz z wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, sanitarna i elektryczna. Szczegółowe ilości robót jakie należy wykonać zawarte są w projektach budowlanych-wykonawczych dołączonych jako integralne załączniki. Uwagi: a. Wykonawca jest obowiązany wykonać na własny koszt i we własnym zakresie projekt czasowej organizacji ruchu na czas remontu ulicy oraz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego. b. Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz zarejestrować ją w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii. c. Zamawiający wymaga aby warstwa ścieralna była układana całą szerokością jezdni bez łączenia wzdłużnego w osi jezdni. d. Urządzenia obce mają być obklejone taśmą dylatacyjną. Obklejone taśmą dylatacyjną mają też być łączenia warstwy ścieralnej pomiędzy: istniejącą warstwą ścieralną, progiem zwalniającym oraz technologiczne cięcia poprzeczne warstwy ścieralnej. e. Rozściełacz do układania warstwy ścieralnej z pełną niwelacją elektroniczną wzdłużną i poprzeczną. 2. Część robót budowlanych będzie wykonywana w terenie objętym ochroną Konserwatora Zabytków. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - przedmiarze robót stanowiącym jedynie podstawę informacyjną, - projektach budowlanych-wykonawczych, - szczegółowych specyfikacjach technicznych. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg, 45233123-7 - drogi podrzędne, Y044-3 - przebudowa. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.23-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wadium w wysokości 15.000,00 zł, (piętnaście tysięcy PLN) które należy wnieść nie później niż do 30.04.2008 roku do godziny 930 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO BP O/Łęczna 84 1020 3206 0000 8402 0006 4527 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Referacie Finansowo - Budżetowym Urzędu Miejskiego w Łęcznej Plac Kościuszki 5 pokój nr 3..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN ; 3) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100.000,00 PLN; 4) Dysponują osobami na stanowiska kierownika robót posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej; 5) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. polegającego na ułożeniu co najmniej 4.000 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz wykonaniu nawierzchni jezdni lub chodników z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 3.000 m2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresy wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe w odpowiednich branżach oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, i) informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, j) polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokument wymieniony w punkcie 1 lit. c wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4. W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lecznagw.ee-bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 22 pok. 1 21 - 010 Łęczna w formie drukowanej za cenę 100,00 zł - koszt druku i jej przekazania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Łęcznej Plac Kościuszki 5 pok. 11 21 - 010 Łęczna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.