eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Nowy Sącz: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 72257 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO I WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia do pracowni ratownictwa medycznego zwanych dalej (sprzętem) lub (urządzeniami) o parametrach określonych w Arkuszu Kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej (specyfikacją) lub równoważnych, tj. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w Arkuszu Kalkulacyjnym. 2. W skład zamówienia wchodzą: 1) Część I. SPRZĘT DO MONITOROWANIA I ZABIEGÓW RATOWNICZYCH 2) Część II Zestaw podstawowego sprzętu do monitorowania Przyrządowego: 3) Część III Wózki zabiegowe, meble medyczne 4) Część IV WYPOSAŻENIE STANOWISKA RATOWNICZEGO 5) Część V. ZESTAW DO TRANSPORTU I UNIERUCHOMIENIA POSZKODOWANYCH 6) CzęśćV I ZESTAW RATOWNICZY PSP R-1 7) Część VII TORBA/PLECAK RATOWNICZY 8) Część VIII - ZESTAW SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA TOBRBY RATOWNICZEJ 9) Część IX ŁÓŻKO WIELOFUNKCYJNE 10) Część X WÓZEK INWALIDZKI ALUMINIOWY 3. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę sprzętu do Instytutu Zdrowia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul Jagiellońskiej 61, a także jego rozmieszczenie, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu obsługującego. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach równoważnych przy czym ten sprzęt równoważny nie może być gorszej jakości niż wskazane przez zamawiającego w Arkuszu kalkulacyjnym 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewni sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urzadzeń (wskazanych w arkuszu kalkulacyjnym) w okresie 10 lat od daty sprzedaży sprzętu, po cenach katalogowych Wykonawcy (jeśli dotyczy). 7. Wykonawca dostarczy sprzęt wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku, za wyjątkiem łóżka - część IX - nie wcześniej niż 2010 r. 8. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą. b) oferowany sprzęt musi posiadać aktualne dokumenty dopuszczenia do obrotu i używania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach producenta oznakowanych w sposób umożliwiający identyfikację przez Zamawiającego poszczególnych części sprzętu medycznego (jeśli występują) d) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych e) wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem niezbędne do prawidłowego działania sprzętu f) oprogramowanie wraz z licencją na korzystanie z niego. g) wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim, h) wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, i) wykonawca zapewni w miejscu użytkowania sprzętu - Instytut Zdrowia, przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu min. 3 osoby, w terminie do 5 dni liczonych od daty dostawy ostatniego fantomu dot. części I, IX. j) wykonawca dostarczy, rozmieści, zamontuje oraz zainstaluje i uruchomi sprzęt a także przeszkoli personel obsługujący na koszt własny,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) zmianie uległy stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. Nr. 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2010 godzina 12:45, miejsce: Sekretariat Ogólny PWSZ; 33-300 N. Sącz, ul. Staszica 1 - pokój 16 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2017 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT DO MONITOROWANIA I ZABIEGÓW RATOWNICZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -aparat ekg, -aparat do monitorowania funkcji życiowych, -defibrylator z kardiowersją, stymulacją i monitorowaniem 12 odprowadzeń ekg, -respirator transportowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw podstawowego sprzętu do monitorowania Przyrządowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -pulsoksymetr -aparat zegarowy do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu, obsługa w pełni manualna (dorosły, dziecko) -automatyczny aparat z zasilaczem do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i pulsu na ramieniu -automatyczny aparat z zasilaczem do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi i pulsu na nadgarstku -termometr medyczny elektroniczny bezkontaktowy -termometr elektroniczny do pomiaru temperatury pod pachą, w pachwinie, w ustach i w odbycie -urządzenie do pomiaru: glukozy, cholesterolu, całkowitego, hdl, ldl, trójglicerydów, kreatyniny, ciał ketonowych -urządzenie przenośne do pomiaru glukozy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózki zabiegowe, meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wózek reanimacyjny -wózek anestezjologiczny -wózek oddziałowy wielofunkcyjny -stolik zabiegowy -kozetka lekarska -parawan medyczny -szafa lekarska -stojak medyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYPOSAŻENIE STANOWISKA RATOWNICZEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -zestaw do tlenoterapii -pompa infuzyjna jednostrzykawkowa -ssak akumulatorowo-sieciowy -negatoskop jednoklatkowy -lampa operacyjna zabiegowa -system sterylizacji (zgrzewarka do szybkiego zgrzewania opakowań papierowo- foliowych, opakowania do sterylizacji) -zestaw narzędzi chirurgicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZESTAW DO TRANSPORTU I UNIERUCHOMIENIA POSZKODOWANYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -zestaw do transportu chorych w pozycji leżącej i siedzacej -deska ortopedyczna z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów -unieruchomienie pediatryczne -nosze podbierakowe -materac próżniowy -płachta ratownicza -szyna wyciągowa -zestaw kołnierzy ortopedycznych -kamizelka ortopedyczna ked.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZESTAW RATOWNICZY PSP R-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW RATOWNICZY PSP R-1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: TORBA/PLECAK RATOWNICZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plecak reanimacyjny torba ratunkowa pediatryczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZESTAW SPRZĘTU DO WYPOSAŻENIA TOBRBY RATOWNICZEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do intubacji (jednorazowy) zestaw kontrolny do prawidłowej intubacji zestaw do intubacji trudnej -combitube zestaw masek krtaniowych silikonowych zestaw do konikopunkcji zestaw rurek ustno-gardłowych zestaw rurek intubacyjnych zestaw laryngoskopów ręczny zestaw do sztucznego oddychania - worek samorozprężalny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ŁÓZKO WIELOFUNKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -łóżko wielofunkcyjne elektryczne do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji z wyposażeniem -materac przeciwodleżynowy -podnośnik transportowo-kąpielowy -materac ślizgowy (łatwoślizg).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WÓZEK INWALIDZKI ALUMINIOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WÓZEK INWALIDZKI ALUMINIOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.