eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Sprzątanie wewnątrz 50 budynków mieszkalnych powierzchni 16 688 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 45 491 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 21 324,60 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 1,2,3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Stargard Szczeciński: Sprzątanie wewnątrz 50 budynków mieszkalnych powierzchni 16 688 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 45 491 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 21 324,60 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 1,2,3.
Numer ogłoszenia: 72250 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20438 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego - spółka ze 100% udziałem Miasta-Gminy Stargard Szczeciński.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie wewnątrz 50 budynków mieszkalnych powierzchni 16 688 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 45 491 m2 oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 21 324,60 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 1,2,3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Definicje i ogólne zasady związane z przedmiotem zamówienia: Sprzątanie: usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie obejmuje również dezynfekcję opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych Sprzątanie ponadto obejmuje w okresie zimowym usuwanie śniegu , błota i lodu z przejść, chodników, parkingów, dróg wewnętrznych, dojść do osłon śmietnikowych, likwidację gołoledzi i śliskości pośniegowej, likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej polega na zastosowaniu środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. Sprzątanie wykonuje się w dni robocze ( za wyjątkiem ZADANIA NR 3), jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy Sprzątanie i mycie w budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny zostać zakończone do godz. 13°°. Sprzątanie terenów zewnętrznych (za wyjątkiem ZADANIA NR 3) latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7°° rano. Nie dotyczy to ciągłych opadów śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki , środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Okres letni- to okres miedzy 01 kwietnia a 30 września każdego roku Okres zimowy - to okres między 01października a 31 marcem każdego roku. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku dotyczy ZADANIA NR 1 tabela nr 1 : 1. Częstotliwość i zakres świadczonych usług: a. codziennie -sprzątanie pomieszczeń klatki schodowej, korytarzy b. dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, oraz pomieszczeń wspólnego użytku tj. pralni, suszarni) c. raz w miesiącu- mycie wodą ze środkami myjącymi np.: proszkiem, mydłem podestów, biegów, poręczy , klatek schodowych, sieni, korytarzy d. raz w kwartale- sprzątanie strychów, oraz oczyszczanie studzienki wodomierzowej w budynku i poza budynkiem e. dwa razy w roku - na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie października i listopada mycie środkami do tego przeznaczonymi okien i drzwi, lamperii na klatce schodowej, mycie szyb, kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a. informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji, pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców, b. dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych, c. rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu, d. roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat, Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach dotyczy ZADANIA NR 1 tabela nr 1 i ZADANIA NR 2 tabela nr 4 : 1. Częstotliwość i zakres świadczonych usług: a. Codziennie: sprzątanie podwórzy, parkingów, osłon śmietnikowych, dojść do osłon śmietnikowych, dróg wewnętrznych, chodników i innych miejsc gromadzenia nieczystości, oraz w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika b. raz w tygodniu - w okresie od 01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia 2. Odchwaszczanie chodników , opasek wokół budynków i terenów utwardzonych. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych, przy pojemnikach na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić przy altanach śmietnikowych oraz niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie letniego i zimowego utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ogólnodostępnych dotyczy ZADANIA NR 1 tabela nr 2 i ZADANIA NR 2 tabela nr 5 : 1. Częstotliwość i zakres świadczonych usług: Codzienne sprzątanie chodników, parkingów, dojść ,zieleńców , a w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika 2. Do obowiązków Wykonawcy w okresie zimowym należy również oczyszczanie ze śniegu i błota wpustów ulicznych, zasuw wodnych i hydrantów pożarowych w sposób zapewniający swobodny spływ wody w czasie odwilży oraz w celu łatwego zlokalizowania tych urządzeń na wypadek awarii lub pożaru. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 4. Wykonawca zobowiązany jest dbać o ład i porządek w miejscach składowania nieczystości, na terenie i w obrębie tych miejsc. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku dotyczy ZADANIA NR 2 tabela nr 3 1. Szczegółowa częstotliwość sprzątania i mycia oraz powierzchnie wynikają z załączników do tabeli nr 3 o nr 3-1 do nr 3-13. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i pomocy w wykryciu sprawców b dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych c rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu d roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domów: aneksy -powiadomienia o zmianie opłat, roczne rozliczenie wody. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych na zieleńcach przydomowych , dojściach, chodnikach obejmują w szczególności codzienne dotyczy ZADANIA NR 2 tabela nr 3: 1. Szczegółowa częstotliwość sprzątania oraz powierzchnie wynikają z załączników do tabeli nr 3 o nr 3-1 do 3-13 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a zgrabianie w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego b systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni worki do koszy na śmieci c w razie wystąpienia opadów ciągłych śnieg powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany przy krawędzi chodnika, d raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października, raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystość stałych - dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi e likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojściach, przy krawężnikach oraz opaskach budynków f ręczne odchwaszczanie terenów wokół drzew krzewów wolnostojących oraz żywopłotów g podlewanie trawników, a w okresach suszy również drzew, krzew i innych nasadzeń z częstotliwością zapewniającą ich właściwe utrzymanie i w sposób zapobiegający ich schnięciu. Powyższe czynności należy wykonywać przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego i z ujęć poboru wody wskazanych przez Zamawiającego h zgłaszanie na bieżąco o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników w poszczególnych posesjach oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia. i dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości. Zadania i obowiązki w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych i wewnątrz budynku obejmują w szczególności dotyczy ZADANIA NR 2 patio 1. Częstotliwość i zakres świadczonych usług: a Codzienne sprzątanie: powierzchni utwardzonej, nawierzchni na placu zabaw, zieleńców , żywopłotów, windy, punktu widokowego, schodów (przejścia z górnego patio do dolnego , przejść do poszczególnych poziomów garażowych, przejścia z poziomu garażowego do patio dolnego) , opróżnianie koszy na śmieci. W razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z przejść, a po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany b raz w tygodniu mycie windy, punktu widokowego ( za wyjątkiem okresu zimowego), schodów (przejścia z górnego patio do dolnego , przejść do poszczególnych poziomów garażowych, przejścia z poziomu garażowego do patio dolnego) , c Dwa razy w sezonie , na wiosnę oraz jesień zagrabianie trawników na dolnym patio, d Systematyczne ręczne odchwaszczanie zieleńców, rabat obsadzonych roślinnością ozdobną , żywopłotów, e Systematyczna likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni, chodników oraz na placu zabaw. f Systematyczne oczyszczanie rabat i żywopłotów z opadłych liści. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3 543 m2 dotyczy ZADANIA NR 3: 1. Sprzątanie w okresie letnim należy wykonać przed rozpoczęciem handlu od godz.5.00 oraz po zakończeniu handlu po godz. 18.00, w okresie zimowym, przed rozpoczęciem handlu od godz.6.00 oraz po zakończeniu handlu po godz. 16. Sprzątanie wykonuje się codziennie łącznie z sobotami i niedzielami 2. Częstotliwość i zakres świadczonych usług na terenie targowiska : Codzienne: sprzątanie terenu całego targowiska, części chodnika wzdłuż placu targowego od strony ul. Słowackiego. Zanieczyszczenia należy umieszczać w ustawionych na terenie targowiska pojemnikach, a w okresie od piątku do niedzieli z powodu zwiększonego natężenia handlu, również w dodatkowo ustawionych , zamkniętych wózkach. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dodatkowych wózków w każdy piątek , a po ich opróżnieniu w poniedziałek do ich schowania do wyznaczonego, zamkniętego pomieszczenia. W razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów usunięcie śniegu z chodnika, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie przy krawędzi chodnika. mycie stołów , straganów. 3. Częstotliwość i zakres świadczonych usług w pawilonie socjalnym o pow. 40 m2 a. Codzienne: mycie podłóg, czyszczenie i odkurzanie powierzchni mebli i wyposażenia w pomieszczeniu biurowym mycie podłóg, glazury, drzwi, ścian, luster, urządzeń i armatury sanitarnej oraz opróżnianie koszy w dwóch pomieszczeniach w-c sprzątanie pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia na pojemniki w pawilonie socjalnym. b Dwa razy w roku tj przed Świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocnymi mycie okien w pawilonie socjalnym, 4. Przeprowadzanie dezynfekcji opróżnionych pojemników na nieczystości przy pomocy środków dezynfekcyjnych w miarę potrzeby w dniach wywozu nieczystości. ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Wróblewska MERA Oczyszczanie Terenów Zewnętrznych, Sprzątanie Budynków, ul. Okrzei 5c/10, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289723,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 256649,80

  • Oferta z najniższą ceną: 256649,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1000625,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Clean Spółka Cywilna Stanisław Pustelnik, Janina Wróblewska, Katarzyna Piechowska-Kluczek, ul. Okrzei 8, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 378965,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 372447,07

  • Oferta z najniższą ceną: 372447,07 / Oferta z najwyższą ceną: 988666,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60593,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89445,60

  • Oferta z najniższą ceną: 89445,60 / Oferta z najwyższą ceną: 89445,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.