eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Głogów: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9
Numer ogłoszenia: 72194 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Lipowa 21, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373550, faks 076 8358088.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne (CPV) 15100000-9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Kaszanka CPV 15131134-3. Całość zamówienia 2500 kg/1 rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa szynkowa z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa zwyczajna CPV 15131130-5. Całość zamówienia 4000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Konserwa mięsna wieprzowa CPV 15131130-5. Całość zamówienia 1500 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g -Kurczak świeży CPC 15112130-6. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Metka CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Łopatka wieprzowa z kością (świeża) CPV 15113000-3. Całość zamówienia 6500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso wołowe antrykot (świeże)CPV 15111000-9. Całość zamówienia 2500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Kiełbasa parówkowa wieprzowa CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Parówki cielęce CPV 15131100-6. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztetowa CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pasztet z drobiu w konserwie CPV 15131310-1. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych,opakowanie 300 g -Salceson biały CPV 15131100-6. Całość zamówienia 1000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Salceson czarny CPV 15131100-6. Całość zamówienia 500 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Szynka z drobiu CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2000 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mięso gulaszowe z indyka extra (świeże) CPV 15112220-4. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Przysmak z indyka - blok kanapkowy CPV 15131135-0. Całość zamówienia 2200 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Mortadela z papryką z indyka CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych -Pieczeń drobiowa CPV 15131135-0. Całość zamówienia 1600 kg/rok w dostawach sukcesywnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wszyscy wykonawcy ,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (z dnia 29 styczeń 2004). Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów będących załącznikami do oferty .Spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu,gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,poświadczonym przez wykonawcę. -Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) -Oświadczenie (załącznik nr. 2 do SIWZ) o spełnieniu wymogów określonych w art.22 ust.1 (Prawo zamówień publicznych) -Podpisany i parafowany wzór umowy (załącznik nr.3 do SIWZ) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje jego wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia/info/20534.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Lipowa 21 67-200 Głogów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny ul. Lipowa 21 67-200 Głogów Sekretariat do dnia 14.04.2009 godz.10.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.05.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.