eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup i dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu Oznaczenie sprawyDOA 3211/01/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Opole: Zakup i dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu Oznaczenie sprawy: DOA 3211/01/2011
Numer ogłoszenia: 72160 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocrg.opolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Opolu Oznaczenie sprawy: DOA 3211/01/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wskazanie sprzętu zamawiającego, do którego wymagany jest toner i zamawiana ilość tonerów. 1 Drukarka HP Color LaserJet 2605 dtn - czarny szt 6 2 jak wyżej -cyan szt 6 3 jak wyżej -yellow szt 6 4 jak wyżej -magenta szt 6 5 Drukarka Hp Laser P2015 dn - czarny szt 5 6 Kserokopiarka SHARP MX 230 ON - czarny szt 3 7 jak wyżej - cyan szt 3 8 jak wyżej-magenta szt 3 9 jak wyżej-yellow szt 3 10 Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne HP LaserJet CM2320fxi MFP CC532A black - szt 7 11 jak wyżej - yellow szt 7 12 jak wyżej - cyan szt 7 13 jak wyżej - magenta szt 7 14 Faks Canon Fax-1 220 szt 1 15 Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne CANON iRC 3580i-magenta szt 1 16 jak wyżej - cyan szt 1 17 jak wyżej - black szt 2 18 jak wyżej - yellow szt 2 19 Kserokopiarka-urządzenie wielofunkcyjne bizhub C253 Konica Minolta-toner yellow szt 1 20 jak wyżej-toner cyan szt 1 21 jak wyżej-toner black szt 2 22 jak wyżej-toner magenta szt 2 23 Brother fax 1360 szt 1 24 Urządzenie wielofunkcyjne Brother 2920-toner TN-2000 szt 1. 1. W celu zapewnienia idealnego dostosowania tonerów do sprzętu Zamawiającego, w szczególności zapewnienia ostrych wydruków i optymalnych żywotności akcesoriów sprzętu, Zamawiający wymaga dostawy tonerów wyprodukowanych przez producentów sprzętu wskazanego w powyższej tabeli. 2. Tonery wyprodukowane przez producentów sprzętu wskazanego w powyższej tabeli są powszechnie dostępne. 3. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany udokumentować w ofercie równoważność poprzez załączenie dokumentu wystawionego przez producenta sprzętu wymienionego w powyższej tabeli, w którym stwierdzi on równoważność w stosunku do swojego produktu. 4. Tonery innych producentów dedykowane do danego sprzętu, lecz nie posiadające dokumentu, którym wyżej mowa, będą traktowane przez Zamawiającego jako zamienniki nie potwierdzające wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający nie będzie badał na swoim sprzęcie równoważności zamienników w stosunku do tonerów producentów sprzętu, zatem oferta Wykonawcy zawierająca zamienniki będzie traktowana jako nie odpowiadająca specyfikacji istotnych warunków zamówienia i na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 Prawa będzie odrzucona..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy peawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pozostawianie w sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT lub wprowadzenia akcyzy, zmiany nazwy, adresu firmy Wykonawcy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, zmiany osób przewidzianych do kontaktów zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy, wystąpienia ograniczeń dostępności artykułów wymienionych w ofercie lub wycofanie z rynku tych artykułów, powodujące konieczność wymiany na artykuły równoważne pod względem jakości wykonania, działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek Strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ocrg.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1a. 45-716 Opole , sekretariat na III piętrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Opolskim Centrum Rozwoju Gospodarki ul. Spychalskiego 1a. 45-716 Opole, sekretariat na III piętrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Samorządu Województwa Opolskiego, w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.