eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie, Gmina Strzegom.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Strzegom: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie, Gmina Strzegom.
Numer ogłoszenia: 72152 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27120 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o., ul. Wesoła 7, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8551-232, faks 0-74 8550-641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie, Gmina Strzegom..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Żelazowie zlokalizowanej w miejscowości Żelazów w Gminie Strzegom wraz z dokonaniem zgłoszenia o zakończeniu budowy w Państwowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Zakres prac obejmuje m.in. roboty budowlane: Branży architektoniczno-konstrukcyjnej: rozbiórka stropu i montaż sufitu podwieszanego stropu z gips.-karton. wodoodpornych na ruszcie stalowym systemowym, przebudowa układu funkcjonalnego - rozbiórki ścian działowych w pomieszczeniach i budowa nowych - likwidacja pom. socjalnego, rozbiórka stropu w całości budynku, wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej wraz z montażem nadproży, remont posadzek w całym budynku, remont ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, ocieplenie ścian fundamentowych budynku styropianem gr. 12cm, ocieplenie budynku styropianem gr. 15cm, wykonanie tynków zewnętrznych, wykonanie obróbki blacharskiej, montaż nowych rynien PVC, remont zbiorników wody czystej, remont odstojnika popłuczyn, budowa zbiornika wody surowej. Branży sanitarno-technologicznej: demontaż istniejącej technologii uzdatniania wody, budowa nowej technologii uzdatniania wody, remont sanitariatu, remont obudowy studni głębinowej nr I, budowa zbiornika wody surowej wraz z wieżą napowietrzającą stojącą na tym zbiorniku, remont odstojnika popłuczyn, remont szczelnego zbiornika ścieków chemicznych NaOCl, remont szczelnego zbiornika ścieków socjalnych, budowa szczelnego zbiornika ścieków chemicznych NaOH. Branży elektrycznej (w tym AKPiA): zasilanie i rozdzielnie, instalacja oświetleniowa, instalacja siłowa gniazd wtyczkowych, instalacja sterowania procesami technologicznymi, instalacja odgromowa i połączenia wyrównawcze, ochrona od porażeń, ochrona przeciw przepięciowa, dodatkowo wymiana baterii kondensatorów do kompensacji mocy biernej na nową. Część dotycząca demontażu istniejącej napowietrznej stacji transformatorowej oraz budowy wnętrzowej stacji transformatorowej nie będzie realizowana. Pozostaje stacja istniejąca. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych , a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie że parametry techniczne (np. wymiary, przepływ, wydajność, moc urządzeń, opory hydrauliczne, rozkład ciśnień, itp.) nie będą odbiegały od urządzeń zaprojektowanych o ?2%. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty przetargowej wykazu urządzeń kluczowych - równoważnych - załącznik nr 13 do SIWZ oraz stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia tj.: a) szczegółowe rysunki techniczne, b) atesty PZH, c) aprobaty techniczne d) deklaracje zgodności, e) karty katalogowe urządzeń zamiennych. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń zaprojektowanych Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia do oferty przetargowej wykazu urządzeń kluczowych - równoważnych - załącznik nr 13 do SIWZ wraz ze stosownymi dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia. Brak wypełnionego załącznika nr 13 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody, bo proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w toku oceny złożonych ofert, do wezwania Wykonawcy do wskazania obiektu SUW z zastosowanymi urządzeniami równoważnymi i dokonania oględzin oraz sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie, celem akceptacji lub odrzucenia zaproponowanych urządzeń. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, szczególnie w zakresie efektów uzdatniania wody, kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż oferowanie urządzeń równoważnych uzależnione będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w SIWZ, projekcie, specyfikacji technicznej oraz wykonania i uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej zamiennej przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zadania. W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia, do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pracowników Zamawiającego; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w ilości 3 egz. w wersji papierowej i elektronicznej w wersji PDF lub JPG wraz z oświadczeniem geodety o wykonaniu robót zgodnie umową; - Wykonawca przez cały okres robót budowlanych umożliwi wstęp na teren budowy inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz upoważnionym pracownikom Zamawiającego włącznie z możliwością wglądu do dokumentacji budowy; - dostarczy instrukcję obsługi zamontowanych urządzeń (stacji), - wykonana rozruch stacji potwierdzającej prawidłowość funkcjonowania nowej stacji, Wykonawca wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót przedłoży Inspektorowi Nadzoru wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru a w szczególności: dokumentację geodezyjną powykonawczą, oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, protokoły z wyników badań, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, a Zamawiającemu na dzień rozpoczęcia odbioru. Inspektor zbada stan dokumentacji powykonawczej. W przypadku stwierdzenia wad, zwróci ją do poprawki. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: a) wykaz przekazywanej dokumentacji powykonawczej (wyszczególnione i opisane wszystkie tomy, teczki, segregatory itp.); b) dokumentację fabryczną (atesty), certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły jakości zabudowanych urządzeń i materiałów; Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, a dołączone do przetargu przedmiary mają charakter pomocniczy. Wszystkie materiały muszą posiadać aktualną aprobatę techniczną lub certyfikat zgodności z odpowiednimi normami. Modernizacja nie może zakłócać pracy Stacji Uzdatniania Wody. Ewentualne wyłączenia i zmiany cyklów pracy urządzeń należy konsultować z Zamawiającym. Prace, związane z przebudową stacji oraz przełączeniem rurociągów instalacji istniejącej stacji na nową, należy wykonać w jak najkrótszym czasie i w ścisłym porozumieniu z Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o w Strzegomiu. Zamówienie należy wykonać na podstawie projektu budowlano - wykonawczego sporządzonego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowego VITARO Jędrzejczyk Wojciech, Dziepółć 3, 97 - 500 Radomsko. Wszystkie materiały zgodne z PN i PN-EN powinny posiadać aprobatę techniczną lub deklarację zgodności a materiały, które posiadają kontakt z wodą pitną powinny posiadać atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikającego wprost z dokumentacji projektowej, jak również w dokumentacji tej nie ujęte a bez których nie można wykonać zmówienia. Między innymi cena musi zawierać koszty: zapewnienia ciągłości dostaw wody pitnej w wymaganej ilości o ciśnieniu wyjściowym 7,5 bara przez cały okres budowy, robót przygotowawczych, sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, całodobowego dozoru placu budowy przez okres jej trwania, ewentualnego nadzoru archeologiczno-konserwatorskiego, odtworzenia dróg i chodników, zagęszczenia gruntu, odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody, wykonania ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, odwozu nadmiaru gruntu, ewentualnej wymiany gruntu, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego i inne niezbędne do wykonania i przekazania na majątek przyszłego użytkownika. Przed złożeniem oferty zaleca się wizytację terenu budowy. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w projektach budowlanych obciążają w tym przypadku Wykonawcę zamówienia; musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
  • KREVOX Europejskie Centrum Ekologiczne Sp. z o.o., ul. Żurawia 45, 00-680 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1621870,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1795701,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1795701,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2044260,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.