eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Adaptacja i modernizacja budynku na przedszkole i harcówkę w Suścu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-24

Ogłoszenie nr 72067 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.

Susiec: Adaptacja i modernizacja budynku na przedszkole i harcówkę w Suścu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna Działanie 134.5 Infrastruktura przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewodztwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32504 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec, krajowy numer identyfikacyjny 95036897700000, ul. ul. Tomaszowska  2, 22672   Susiec, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 846 654 868, faks 846 654 893, e-mail gmina@susiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja i modernizacja budynku na przedszkole i harcówkę w Suścu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: "Adaptacją i modernizacją budynku na przedszkole i harcówkę w Suścu" Dane techniczne obiektu: -powierzchnia zabudowy:-stan istniejący 316,25 m2, po modernizacji 316,25 m2, -kubatura: -stan istniejący 2771 m3, po modernizacji 2771 m3, -powierzchnia użytkowa:-stan istniejący 445,92 m2, po modernizacji 442,60 m2, -powierzchnia pomocnicza:-stan istniejący 96,63 m2, po modernizacji 91,11 m2. Zakres adaptacji i modernizacji został podzielony na zadanie A i B w tym: A) Adaptacją i modernizacją budynku na przedszkole w tym : Zakres robót objęty kosztorysem podzielono na zadania i obejmuje wykonanie: Dział 1 PIWNICA 1.1. Robót rozbiórkowych 1.2. Robot betonowych 1.3. Robot murowych i tynkowanie 1.4. Stolarki i ślusarka 1.5 Malowanie 1.6 Podłoża i posadzki 1.7 Wejścia do piwnic Dział 2 PARTER 2.1 Robót rozbiórkowych 2.2 Nadproża 2.3 Robót betonowych, 2.4 Zamurowania, ścianki działowe 2.5 Podłoża. 2.6 Tynki i okładziny GK 2.7 Stolarka. 2.8 Podłogi , posadzek. 2.9 Okładzin ściennych. 2.10 Roboty malarskie. Dział 3 PIĘTRO 3.1 Robót rozbiórkowych. 3.2 Zamurowania i ścianki działowe. 3.3 Podłoży. 3.4 Tynków i okładzin GK. 3.5 Stolarki. 3.6 Podłóg i posadzek. 3.7 Okładzin ściennych. 3.8 Robot malarskich. Dział 4 PODDASZE , DACH Dział 5 ELEWACJE 5.1 Rozbiórka daszku nad wejściem. 5.2 Rozbiórka schodów. 5.3 Uzupełnienia i naprawy okładzin elewacyjnych. Dział 6 WEJŚCIE DO PRZEDSZKOLA 6.1 Schody wejścia gł.: roboty ziemne, fundamenty, murki, stopnie. 6.2 Schody wejściowe do kuchni. 6.3 Pochylnia: obrzeż a nawierzchnia. 6.4. Konstrukcji zadaszenia, pokrycie daszku , obróbki blacharskie. Dział 7 INSTALACJE SANITARNE I CO GAZ 7.1 Roboty demontażowe. 7.2 Instalacja kanalizacji. 7.3 Instalacja wodociągowa. 7.4 Instancja c.o. Dział 8 INSTALACJE ELEKTRYCZNE 8.1 Roboty demontażowe. 8.2 Zasilanie - WLZ. 8.3 Montaż rozdzielnic instalacyjnych. 8.4 Instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych. 8.5 Instalacja oddymiająca. 8.6 Pomiary elektryczne. Dział 9 UTWARDZENIA 9.1 Rozbiórka posadzek i utwardzeń. 9.2 Wykonanie nawierzchni utwardzonych. 9.3 Robót porządkowych. B) Adaptacja i modernizacja budynku na harcówkę w Suścu. Obejmuje wykonanie następujących robót: Dział 1 PIWNICA 1.2 Robót rozbiórkowych 1.2 Robot betonowych 1.3. Robot murowych i tynkowanie 1.4 Stolarki Dział 2 PARTER 2.1 Robót rozbiórkowych 2.2 Nadproża 2.3 Robót betonowych strop, 2.4 Zamurowania, ścianki działowe 2.5 Podłoża. 2.6 Tynki i okładziny GK 2.7 Stolarki. 2.8 Podłóg i posadzek. 2.9 Okładzin ściennych. 2.10 Roboty malarskie. Dział 3 PIĘTRO 3.1 Robót rozbiórkowych. 3.2 Nadproża. 3.3 Roboty murowe. 3.4 Podłoża. 3.5 Tynki i okładziny GK. 3.6 Stolarka. 3.7 Podłogi posadzki. 3.8 Okładziny ścienne. Dział 4 PODDASZE , DACH Dział 5 ELEWACJE 5.1 Remont elewacji Dział 6 Instalacje sanitarne i CO 6.1 Roboty demontażowe. 6.2 Instalacja kanalizacji. 6.3 Instalacja wodociągowa. 6.4. Instalacja CO. Dział 7 Susiec harcówka 7.1 Roboty demontażowe. 7.2 WLZ i zasilanie. 7.3 Montaż rozdzielnic instalacyjnych. 7.4 Instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych. 7.5 Główny wyłącznik prądu. 7.6 Oświetlenie ewakuacyjne. Dział 8 Roboty porządkowe 8.1 Roboty porządkowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 42212000-6
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45233260-9, 45330000-0,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT503796.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogóno - Budowlny, Adam Strumidło,  strumidlo_adam@op.pl,  Płoskie 179 D,  22-400,  Zamość,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 619669,17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 619669,17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 740190,66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.